Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למי ששאל - מדובר ב Mi4c.

 

בנוגע לטעינה - למיטב הבנתי המטען המקורי הוא QUICK CHARGE והדגם שקיבלתי הוא MDY-03-EB.

ממה שרשום על המתאם עצמו, הוא תומך ב-3 אפשרויות (אוטומטיות, לא משהו שאני בוחר) לטעינת המכשיר (5V, 9V ו-12V).

הוא טען את המכשיר ל 100% תוך שעתיים בערך, אולי אפילו פחות. לא יודע אם זה מהיר או איטי, אבל קצב ההתקדמות (כשבדקתי בזמן הטעינה) היה מהיר מאוד.

 

אם הסוללה תחזיק מספיק זמן מעמד ליום אחד עם שימוש בווייז, אין לי צורך במטען ייעודי QC לרכב, יש לי מטען רגיל (והמכשיר עצמו הגיע עם עוד מתאם ממיקרו USB ל TYPE C). מתאמים יש לי מספיק (קניתי 2 נוספים לפני חודש וחצי כשהזמנתי את המכשיר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה לעשות, כנראה שזה מתאים לעלויות השירות בסין. כמו שתמצא במרבית הסיניים מקום לשני כרטיסי סים, אני מניח שהסיבה היא שכך מתאפשרת הפחתת עלויות על ידי חסכון בדמי קישוריות (כפי שהיה אצלנו לפני 15 שנה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יאי, עוד משהו מעצבן בLeTV:

העדכון האחרון לGoogle Keyboard גורם לתיקון השגיאות להשתגע ולזהות כל מילה כטעות. גם כשהוא כבוי וגם כשאני משתמש במקלדת אחרת לחלוטין.

אני צריך להסיר את העדכון, ולבטל את הנסיון של המקלדת להתעדכן בכל פעם שאני מתחבר לWi-Fi. אי אפשר להסיר אותה, כי היא אפליקציית מערכת והאופציה להשבית אותן לא קיימת.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

השלמה לאיציק:

ההטענה המהירה ל-5/9/12V מיועדת למכשירים שונים, כגון טאבלטים ומחשבים ניידים (יש דגמי Apple נתמכים). לטלפון דרושים 5V והוא אכן ייטען גם ממטען סטנדרטי.

ה-QC2.0 חשוב כיון שמדובר במכשיר עם סוללה בת למעלה מ-3000mAh (ויש לשיומי פאבלט עם סוללת 4850mAh, ברור שדורשת מטען עם זרם גבוה כדי לטעון בזמן סביר). עם זאת לשים לב כי הטעינה מהירה עד 80-85% ואז הופכת איטית מאד.

אני למדתי כי כדאי להשקיע במטענים טובים וכבלים עבים - בהחלט מאפשרים זמני טעינה קצרים (במכשירים תומכים) עם פחות תקלות. את המטען לרכב קניתי כיון שמחוברת אליו גם A118c, ופוטנציאלית גם טלפונים של האשה\בנים, ואת המטענים לבית כיוון שרציתי להפטר מהצורך במתאם שקע (וד"א - קניתי סטוק של כמה מתאמים בדולר או שניים לפני כמה חודשים) וכיון שאני אוהב שיש לי מטען נוסף בעבודה או בתיק, וגם כי יש בבית מכשיר נוסף מאותו דגם (אצל אחד הבנים).

את מטען 3 היציאות קניתי מסיבה אחרת - מתכנן נסיעה לחו"ל ויש לא מעט מלונות בהם יש מחסור בשקעי טעינה. המטען יאפשר לי לטעון 2-3 טלפנים במקביל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יאי, עוד משהו מעצבן בLeTV:

העדכון האחרון לGoogle Keyboard גורם לתיקון השגיאות להשתגע ולזהות כל מילה כטעות. גם כשהוא כבוי וגם כשאני משתמש במקלדת אחרת לחלוטין.

אני צריך להסיר את העדכון, ולבטל את הנסיון של המקלדת להתעדכן בכל פעם שאני מתחבר לWi-Fi. אי אפשר להסיר אותה, כי היא אפליקציית מערכת והאופציה להשבית אותן לא קיימת.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

אם אתה בעד התקנות ורוט, יש בקישור הנ"ל כבר גרסאות מקוסטמות וגם גרסת CM13 .

http://forum.xda-developers.com/le-max-2/development

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

פורסם
השלמה לאיציק:

ההטענה המהירה ל-5/9/12V מיועדת למכשירים שונים, כגון טאבלטים ומחשבים ניידים (יש דגמי Apple נתמכים). לטלפון דרושים 5V והוא אכן ייטען גם ממטען סטנדרטי.

ה-QC2.0 חשוב כיון שמדובר במכשיר עם סוללה בת למעלה מ-3000mAh (ויש לשיומי פאבלט עם סוללת 4850mAh, ברור שדורשת מטען עם זרם גבוה כדי לטעון בזמן סביר). עם זאת לשים לב כי הטעינה מהירה עד 80-85% ואז הופכת איטית מאד.

אני למדתי כי כדאי להשקיע במטענים טובים וכבלים עבים - בהחלט מאפשרים זמני טעינה קצרים (במכשירים תומכים) עם פחות תקלות. את המטען לרכב קניתי כיון שמחוברת אליו גם A118c, ופוטנציאלית גם טלפונים של האשה\בנים, ואת המטענים לבית כיוון שרציתי להפטר מהצורך במתאם שקע (וד"א - קניתי סטוק של כמה מתאמים בדולר או שניים לפני כמה חודשים) וכיון שאני אוהב שיש לי מטען נוסף בעבודה או בתיק, וגם כי יש בבית מכשיר נוסף מאותו דגם (אצל אחד הבנים).

את מטען 3 היציאות קניתי מסיבה אחרת - מתכנן נסיעה לחו"ל ויש לא מעט מלונות בהם יש מחסור בשקעי טעינה. המטען יאפשר לי לטעון 2-3 טלפנים במקביל.

 

ידוע.

נכון לעכשיו, כמו בכל טלפון חדש, צריך לחכות בסבלנות לפחות 3-4 מחזורי טעינה מלאים עד שהסוללה "תימתח" ותגיע ליכולת האמיתית שלה. כרגע זה נטען מהר אבל גם נגמר יחסית מהר כי אני מתעסק איתו מאז הצהריים ללא הפסקה :p

 

בנוגע ליכולת ה GPS - היום נבדקה ב-2 נסיעות; לשמחתי, בדיוק כמו שהיה כתוב בכל המבחנים ברשת - יכולת ה GPS במכשיר הזה היא מ-ע-ו-ל-ה.

 

צילום: בתנאים מעט חשוכים או כאלה שיש בהם "בורות שחורים" התמונות יוצאות פשוט מעולה, המצלמה יודעת לאזן בין הלובן והקונטרסט ממש טוב. בנוסף, ברגע שהעסק מתפקס (דיי מהר), הצילום מתבצע בשבריר שניה. מהיר מאוד. שאפו. הצילום עם פלאש יוצא ברוב המקרים מצויין, לעיתים רחוקות עם הרבה לובן (ויש אפשרות לכייל אותו ולהוריד מעט). יש מגן גם לעדשה של המצלמה, אני בספק אם הוא גורם לכן, אבל באופן כללי המצלמה מצלמת מצויין כמעט בכל תנאי והפלאש חזק מאוד ועושה עבודה יפה.

 

בנוגע לעניין ההורדה עם ה WIFI - זה לא עובד כמו שתיארת ואני עדיין מחפש פתרון (ניסיתי את מה שאמרת וזה לא עבד).

דווקא עם הממשק אני מסתדר דיי טוב, ולמרות שזה מעין חיקוי לממשק של אפל - לדעתי יש הרבה (כמוני), משתמשים פשוטים שלא מתעסקים יותר מידי עם הטלפון, שזה יענה על הצרכים שלהם מעל ומעבר.

 

בוצעה גם "נסיעת מבחן" על ה screen mirroring עם הפנסוניק שבבית - עובד מצויין.

 

מיותר לציין שביצועי המכשיר הם לא פחות ממעולים ביחס למכשירים בטווח הזה (ובכלל) , ואפילקציות כמו WAZE ו FACEBOOK (האחרונה ידועה כזללנית זיכרון מדופלמת) עולים במהירות הבזק, פחות משניה ל WAZE ומשהו כמו שניה-שתיים מהרגע שלחצת על האייקון ועד שאתה ב FEED.

ניתן לסכם שברמת הביצועים (שגם ככה היו בסדר גמור ב MEIZU M1 NOTE) מדובר במכשיר מהיר מאוד.

 

מה שכן, שמתי לב לתופעה מעניינת (ממש במקרה) שקרתה פעם אחת ונעלמה לאחר שעשיתי restart למכשיר - והיא שבזמן שהמכשיר מונח על השולחן, הדיגיטייזר לא עבד בצורה מדוייקת ולחיצה על אייקון מסויים היתה מפעילה אחר. כאמור זה נעלם לאחר ריסטרט פשוט (אני אמשיך לעקוב, לא ברור לי למה זה קרה והאם זה יחזור או לא).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

מה שכן, שמתי לב לתופעה מעניינת (ממש במקרה) שקרתה פעם אחת ונעלמה לאחר שעשיתי restart למכשיר - והיא שבזמן שהמכשיר מונח על השולחן, הדיגיטייזר לא עבד בצורה מדוייקת ולחיצה על אייקון מסויים היתה מפעילה אחר. כאמור זה נעלם לאחר ריסטרט פשוט (אני אמשיך לעקוב, לא ברור לי למה זה קרה והאם זה יחזור או לא).

מעדכן:

גיליתי את הסיבה לתופעה, ולשמחתי היא לא קשורה למכשיר בכלל. המכשיר תקין.

 

הסיבה היא יותר הזויה ממה שניתן לתאר:

כאשר אני מניח את הטלפון בצמוד ללפטופ *או* מניח אותו בזווית (חצי על הלפטופ וחצי על השולחן) הוא מקבל הפרעות אלקטרומגנטיות חזקות מאוד שמשפיעות על הדיגיטייזר שלו. הרחקה מהמחשב והוא חוזר לעצמו.

 

אפשר לחזל"ש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם הטלפון סובל מהבעיה שציינת כנראה שגם בזמן צילום אתה תגלה שהמסך מתמלא בפסים מוזרים. נסה לצלם בקרבת מקור אור כמו מנורת פלורסצנט או קרוב למסך.

איזה כייף לי :)

פורסם
אם אתה בעד התקנות ורוט, יש בקישור הנ"ל כבר גרסאות מקוסטמות וגם גרסת CM13 .

http://forum.xda-developers.com/le-max-2/development

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

תודה, אך הקישור שצירפת הוא לדגם החדש, עם מעבד 820.

לדגם שברשותי ישנם רק רומים לא מלאים, שבהם חלק מהחומרה לא פעילה.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

חברים, אני בקרוב נוסע לאילת,

אבקש המלצה למכשיר(שיחליף את ה S2 של האישה)

האישה מעוניינת בסמסונג...אולי אשכנע אותה אחרת.

בינתיים ראיתי כי, ה S7/S6 יקרים מאוד.

ה S5 עולה 1500 שח והוא חלש משמעותית מה LG G3...

במידה ו LG בא בחשבון, האם כדאי היום לרכוש LG G3 ב1200 שח? או ללכת על ה G4 עם בעיות החומרה??

או ללכת על ה S5 עם הסוללה הקטנה והיקר משניהם?

 

תודה לעונים.

פורסם (נערך)

המחיר של s6 ירד מתחת ל 2000 שקלים. אם היא רוצה סמסונג, תקנה לה סמסונג.

ככל הנראה הניידים שלה מחזיקים הרבה שנים ( עדיין עם s2 ) .

 

שים לב למחיר באילת

http://www.gomobile.co.il/items/625460-Samsung-Galaxy-S6-32GB

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראיתי שה S6 עולה 1750 אבל ה G3 עולה 1130! שזה הבדל עצום בינהם. ועדיין הסוללה של הסמסונג קטנה יחסית.

לגבי אמינות, אני חושב שכל מכשיר יכול להחזיק שנים אם נשמור עליו במגן סיליקון ומגן מסך.

פורסם

בינתיים, לא שמעתי על גלקסי 6 ששבק חיים שלא באופן טבעי, בעוד שעל סדרת הG שמעתי הרבה מאוכזבים ממוות פתאומי, תקלות חומרה וכדו'.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יש ארבעה G3 במשפחה, אף אחד לא נתקל בבעיות.

המכשיר המוצלח האחרון של LG, אם כי גם לו היו חבלי לידה קשים שנפתרו בהמשך הדרך.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...