Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך אותו כאן ב 720 שקל לפני מיסים(3GB, סנפדראגון, 32GB), וגם אם תחויב במס יצא לך 970 שקל.

לא יודע למה אמרו לך שצריך להתעסק עם הרום? קניתי את הרדמי 3 לחמי, שבא למיטב הבנתי עם אותו רום,

ואחי קנה את הפרו, אבל לא נוט, שגם בא עם אותו רום, ואין שום דבר שצריך להתעסק איתו או להחליף.

מערכת ההפעלה קצת שונה מאנדרואיד רגיל, אבל אחרי כמה ימים של שימוש היא כבר תתרגל.

מצלמה מצוינת, ובכלל המכשיר עובד יפה מאוד ומהיר, אפילו הדגם הרגיל, לא הפרו מציג ביצועים יפים,

בטוח שמעבר למה שמשתמש ממוצע צריך.

פורסם

תודה רבה על התגובה.

האם עניין הסוללה הנשלפת לא ממש קריטי? מה קורה אם רוצים להחליף סוללה זה לא מסובך או שמכיוון שהמכשיר זול כבר יהיה עדיף לקנות מכשיר חדש?.

ומה בנוגע לתפריטים בעברית? האם לא יהיה צורך להחליף את ה ROM?.

פורסם

דאג לרכוש דגם בין לאומי - האנדרואיד תומך בעברית. חשוב גם כיון שלדגם הסיני אין גישה ל-google play.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי סוללה, ממילא עד שהיא תמות, המכשיר כבר יהיה שווה פרוטות. אישית לא מבין

מה זה כ"כ חשוב. אולי למשתמשים כבדים, שחייבים שתי סוללות ביום. גם אז זה פתיר

עם פאוורבנק גדול. לגבי העברית, עובד מצוין. יש גם גוגל פליי, זה רום בינלאומי ולא סיני.

לפחות מהנסיון שיש לי, לא ראיתי שום בעיה, וכמו שציינתי, מכשיר נהדר, מסך וצבעים

יפים מאוד, מצלמה טובה, עובד מהר. למשתמש ממוצע זה מעל ומעבר.

פורסם (נערך)

אפילו שימות הסוללה, אני החלפתי בשתי דקות את הסוללה בNUBIA Z7 MINI, צריך ליזכור שמכשירים זולים גם פשוטים יחסית וההרכבה פשוטה ובסיסית, זה לא HTC ONE או אייפון.

[video=youtube;zD-JdBVPL0o]

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
יש לך אותו כאן ב 720 שקל לפני מיסים(3GB, סנפדראגון, 32GB), וגם אם תחויב במס יצא לך 970 שקל.

לא יודע למה אמרו לך שצריך להתעסק עם הרום? קניתי את הרדמי 3 לחמי, שבא למיטב הבנתי עם אותו רום,

ואחי קנה את הפרו, אבל לא נוט, שגם בא עם אותו רום, ואין שום דבר שצריך להתעסק איתו או להחליף.

מערכת ההפעלה קצת שונה מאנדרואיד רגיל, אבל אחרי כמה ימים של שימוש היא כבר תתרגל.

מצלמה מצוינת, ובכלל המכשיר עובד יפה מאוד ומהיר, אפילו הדגם הרגיל, לא הפרו מציג ביצועים יפים,

בטוח שמעבר למה שמשתמש ממוצע צריך.

 

1056 ש"ח בKSP אילת עם שנתיים אחריות

http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=3&glist=0&uin=32916&txt_search=xiaomi&buy=&minprice=0&maxprice=0

פורסם

אהלן,

בסוף רכשתי oneplus 2 ואני מאוד מרוצה ממנו, אבל יש לי שאלה - האם ניתן להקטין איכשהו את גודל האייקונים במסך הראשי? כרגע יש מקום רק ל-4 לגובה ו-4 לרוחב.

פורסם

אז הגיע הזמן גם בשבילי להחליף

עברה טיפה מעל שנה מאז קיבלתי את ה JAIYU S3 ששירת אותי נאמנה, אבל עקב בעיות קליטה לאחרונה התחיל לעצבן אותי

ובגלל שזה כלי עבודה החלטתי שצריך להחליף.

 

שמתי עיני על Redmi note 3 pro, הביקורות אומרות שיש לו בעיה בצילום בחושך והייתי רוצה לראות אם יש משהו שיכול להתחרות בו

בנוסף, לא ממש מת על רעיון ה MUI שאי אפשר להחביא את מה שאני לא רוצה לראות (כלומר אין מגירת APPS), נושא ה ROMים שהבנתי שבעייתי משהו ואין NFC.

 

יש משהו נוסף שיכול להיות על הפרק?

תקציב ~200$.

פורסם

ב-MIUI אפשר ליצור מגירות לפי נושאים. לי, למשל, יש מגירה של חיוג מהיר למשפחה, מגירה של אפליקציות מקצועיות, מגירה של אפליקציות בנק וכרטיי אשראי וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתם מתייחסים רק לבעיה אחת שהיא הבעיה הכי פחות קריטית

NFC זה משהו שאני רוצה להשתמש בו במיוחד כשאני מגיע לרכב, וצילום בחושך שלוקה בחסר שהוא חשוב לי כדי לצלם את הילדים לפעמים.

אין שום אלטרנטיבה אחרת טובה ?

×
×
  • תוכן חדש...