Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, לאשתי יש g2 שמתחיל להראות סימני גסיסה אחרי שלוש וחצי שנות שימוש.

מחפש לה סמארטפון בתחום המחירים של עד 2,500 ש"ח לקנות בארץ.

השימושים שלה די רגילים ומעדיפים טלפון עם סוללה שמחזיקה הרבה זמן עבודה עקב העובדה שהיא המון בפייסבוק והמכשיר הוא כלי עבודה עבורה )עצמאית).

דבר נוסף שחשוב הוא אפליקצית הסליקה של ויזה כאל שהחלה לעשות לה בעיות בזמן האחרון ולא תומכת בהרבה מכשירים.

חשבנו על סמסונג s6, ואווי p9 או LG g4.

האם עדין יש חשש בקנית g4 או שהבעיות לוח אם שלו כבר נפתרו?

האם אפליקציות ישראליות שכנראה המפתחים שלהן חושבים שבעולם הסלולר יש רק סמסונג תעבוד טוב על הואווי?

מה מבין האפשרויות מומלץ לדעתכם לרכוש?

תודה לעוזרים.

פורסם

בתקציב הזה אפשר כבר לקנות lg g5.

סוללה חזקה בפער גדול מהאחרים תמצא בסוני z5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

G5 כבר מתקרב ל3000 שקל.

 

יש את הגרסה המוזלת שלו שנקראת g5 se והיא עולה בטווח המחירים הזה.

 

 

 

מישהו יודע איפה אפשר לשחק ולראות את ה-p9 בפעולה (אזור חיפה או עמק יזרעאל) ?

 

אשתי קצת חוששת ממנו.

פורסם

תודה. ראיתי ש-g5 נמכר באלין באזור ה-2500 ש"ח.

מהכרות עם סיפורים פה בפורום מדובר בחנות שאיך נאמר, לא מהמומלצות ביותר. השאלה האם זה משהו שאמור להשפיע עליי בקניה.

פורסם (נערך)

אם כל הבעיות שיש לlg עם סדרת g נראה לי כדאי לוותר עליהם וללכת על אלטרנבטיה יקרה אחרת כמו סמסונג או זולה, אחד מהטלפונים של היצרניות הסינייות

קסיומי, הוואוי, וואן פלוס וכו׳.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם
שלום חברים, לאשתי יש g2 שמתחיל להראות סימני גסיסה אחרי שלוש וחצי שנות שימוש.

מחפש לה סמארטפון בתחום המחירים של עד 2,500 ש"ח לקנות בארץ.

השימושים שלה די רגילים ומעדיפים טלפון עם סוללה שמחזיקה הרבה זמן עבודה עקב העובדה שהיא המון בפייסבוק והמכשיר הוא כלי עבודה עבורה )עצמאית).

דבר נוסף שחשוב הוא אפליקצית הסליקה של ויזה כאל שהחלה לעשות לה בעיות בזמן האחרון ולא תומכת בהרבה מכשירים.

חשבנו על סמסונג s6, ואווי p9 או LG g4.

האם עדין יש חשש בקנית g4 או שהבעיות לוח אם שלו כבר נפתרו?

האם אפליקציות ישראליות שכנראה המפתחים שלהן חושבים שבעולם הסלולר יש רק סמסונג תעבוד טוב על הואווי?

מה מבין האפשרויות מומלץ לדעתכם לרכוש?

תודה לעוזרים.

 

אני לא הייתי מתקרב ל LG, ה G3 וה G4 לא היו אמינים ואת ה G5 לא אהבתי (מרגיש זול ממקביליו).

 

ה P9 דווקא עושה רושם טוב ויש עליו אחריות 3 שנים, תבדוק אבל את עניין האפליקציה.

 

ה S6 מכשיר מעולה אבל הסוללה שלו ממש חלשה, הייתי מעדיף לקנות NOTE5 אם הגודל לא מרתיע.

 

אם אין לכם שימוש ב G2 תמצא חנות שמציעה טרייד-אין, כדי שיקזזו לך כמה שקלים עליו בקניה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אישית אני ממליץ לשמור טלפונים ישנים (שמישים) - בתור רזרבה במקרה תקלה\צורך בהשאלה\שימוש בסים זר בחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאור הגילוי על המחיר של ה-g5, נשארנו עם שלושה מתחרים:

 

1. LG g5 - אשתי מאוד מרוצה מ-LG. והמכשיר הנוכחי החזיק לה מעמד שלוש וחצי שנים עד שהוכנס להחלפת סוללה במעבדה שפשוט הרסה את המכשיר על ידי הריסת חיישן. לאחר שהמכשיר חזר מהמעבדה הוא לא חזר כמו שנכנס ולכן הוחלט להחליפו.

 

היתרון של ה-g5 הוא בכך שניתן להחליף סוללה לבד ללא צורך במעבדה שתהרוס את המכשיר.

 

2. סמסונג s6 - יתרונו בכך שכל האפליקציות הישראליות מכוונות למוביל השוק וכך לא יהיו לה את הבעיות של אפליקציות שלא עובדות וכו'.

 

3. וואווי p4 - יתרונו במפרט החזק ומחירו הנוח.

 

נשארנו מבולבלים. עזרו לנו להגיע לבחירה הנכונה.

פורסם

בשישי קניתי לקרוב משפחה שיומי רדמי נוט 3 פרו ב 1200 שח , וואלה שווה כל לירה ,גוף מתכתי ,חריץ הרחבה, מעבד SD 650 .

5 שנות אחריות.

פורסם

קניתי לחמי את הרדמי 3 הרגיל, לא פרו, ואני מניח שזו מצלמה זהה, או אפילו נחותה ממנו,

ואני לא חושב שהיא מצלמה קקה, אפילו לא משהו שמתקרב להגדרה הזו. לגבי צילום לילה

לא בדקתי, אז לא אוכל לתת חוות דעת.

פורסם

לא יודע מה להמליץ כי אני לא מכיר את כל המכשירים. רק ממליץ שבמקרה של lg, להעדיף אחריות יבואן רשמי, במידת האפשר.

לפני שנה רכשתי את הg4 והוספתי 200 שקלים עבור אחריות יבואן.

שבוע שעבר, חוויתי את הבאג הידוע של המכשיר הזה. תוך יומיים הגיע טכנאי אלי לעבודה, והחליף לוח אם במקום. אלו שרכשו מיבוא מקביל, מקוננים ברשת על חוסר קבלת שרות מהחנויות שמהן קנו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...