Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק אתמול התחדשתי ב S6 מאילת מהלינק שצורף פה. 1750 ש"ח עבור מכשיר כזה זה להיט.

אם האשה שומרת על הטלפון שלה ומזחיקה אותם שנים, לדעתי כדאי להתאמץ קצת ולרכוש את הדגם המתקדם יותר.

פורסם

הS6 להבדיל מה S5 אינו נגד מים, והוא בעל מעבד חזק יותר ועדיין סוללה קטנה.

מפחיד אותי עניין הסוללה וזה שלא ניתן לעשות ROOT וכו' ועדיין לקבל אחריות.

פורסם

בS5 הסוגר של הסוללה הוא הדבר ההכי מציק שסמסונג יוכלו להתקין במכשירים שלהם אפילו יותר מהטאצ' ויז של גלקסי 4...

פורסם

הספיקר לא חלש, פשוט יש רמקול אחד בלבד, והוא בסדר. אין בעיה להזמין באי ביי מטען מהיר מקורי וכבל type c נוסף - עולה גרושים. יש לי מכשיר כזה בבית - מצלמה מעולה ואנדרואיד נקי וחלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

יש ל

nexus 5x רק 2GB RAM... אומנם לא משהו שיפריע לה, אבל ל G3 יש יותר.



מה גם שאין כרטיס זכרון, הסוללה קטנה יותר מה G3...

הnexus 5x זה בעצם G4 מוחלש...

לא רואה סיבה לרכוש אותו.

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

G4 מכשיר לא מוצלח, והמחיר שלו נחתך כי יש סיבה טובה.

נקסוס זה לא g4 מוחלש, זה מכשיר שונה ועם מערכת הפעלה נקיה.

תבחר מה שטוב לך, אבל אל תיגע ב g4.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בינתיים, לא שמעתי על גלקסי 6 ששבק חיים שלא באופן טבעי

 

שבק חיים לא,אבל הסוללה שלי (גלקסי 6 רגיל,לא אדג') לאחרונה (שבועיים-3 אחרונים) מאבדת אחוזים באופן ניכר.

 

שאלתי חברים עם מכשירים דומים וכאלה ואמרו שיש מצב שהסוללות על הפנים בגלקסי 6,והמכשיר שלי בכלל עוד לא בן שנה :(

 

נ.ב - אני עדיין על אנדרואיד 5 (לוליפופ) ולא שדרגתי ל6 (מרשמלו),כנראה שזה ישפר את צריכה הסוללה אך לא יפתור את הבעיה לחלוטין

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
טוב אז גם אני לקחתי את ההימור וקניתי את הLETV X800, הדיל מפתה מידי למכשיר עם מסך 2K/4GB ועוד חמוצים, נעדכן שיגיע בע"ה :-)

https://hwzone.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%A0%D7%94%D7%93%D7%A8-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%94-le-one-pro-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%93%D7%9D-%D7%96%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%9E%D7%97/

 

אז אני גם לקחתי את ההימור, והיום הגיע המכשיר. מחיר כאמור מגוחך, כ 700 שקל לפני מיסים.

אני לא יודע עם איזה גרסאות הגיעו לארץ מכשירים, אבל במכשיר שלי יש גרסא בינלאומית, עם

גוגל סטור, ולא הייתה שום בעיה להתקין ולהגדיר שום דבר.

הממשק דווקא מהסוג שאני מחבב יותר. שילוב בין אנדרואיד ל IOS. כלומר אין את מסך הבית המעצבן

ואז נכנסים לאפליקציות, אלא כמו באייפון, הכל על המסכים שנגללים ימינה שמאלה, סדר איך שנוח לך.

את הפיצ'ר המעצבן של היוטיוב הסיני מעיפים בשניה דרך ההגדרות. אין אפליקציות סיניות בכלל.

לא הייתי צריך להסיר כלום.

אחרי כמה שעות של עבודה איתו, מכשיר נהדר, מסך באיכות גבוהה, טאץ' מצוין, סאונד יפה,

והכל טס ועובד מהר מאוד. ממה שנראה עכשיו, זו רכישה מצוינת, ותודה כרגיל ל HWGEEK,

שנתן את הקישור למכשיר.

פורסם

תודה לHWZONE שהביא לנו את הידיעה:-).

 

אצלי עדיין -

"הפריט התקבל מהולנד ב XXXXXX הותר מהמכס ומועבר להמשך מיון".

לפי הדיווחים ברשת כניראה יש לי עוד חודש המתנה במיקרה הטוב, אולי כבר נזמין משהו אחר בינתיים ועוד כמה חודשים שדואר ישראל יועיל בטובו לעבוד נימצא מה לעשות עם המכשיר חח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תודה לHWZONE שהביא לנו את הידיעה:-).

 

אצלי עדיין -

"הפריט התקבל מהולנד ב XXXXXX הותר מהמכס ומועבר להמשך מיון".

לפי הדיווחים ברשת כניראה יש לי עוד חודש המתנה במיקרה הטוב, אולי כבר נזמין משהו אחר בינתיים ועוד כמה חודשים שדואר ישראל יועיל בטובו לעבוד נימצא מה לעשות עם המכשיר חח.

תהיה אופטימי... אם תוך כמה ימים אין שינוי בסטאטוס חבילה, ממליץ לך לפתוח פניה לדואר, זה בד"כ מזרז אותם.

מנסיוני זה סביב 10-14 יום עד שזה מגיע לסניף.

פורסם
אז אני רואה שגם ה S6 לא מומלץ מבחינת סוללה...

 

הסוללה ב S6 פחות טובה מה S5 אבל עדיין הייתי מעדיף את ה S6 בגלל ה QUICK CHARGE.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

טעינה מהירה אולי טובה לעכשיו ולאנשים שמשתמשים המון בטלפון,אז סוג של חייבים את זה.

 

לי זה עדיין נשמע כמו מתכון וודאי לחיסול סוללה בטווח הארוך (יש לי מטען מהיר מקורי ואני לא משתמש בו,עדיין מטעין בקצב רגיל)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

לפני חצי שנה רכשתי Galaxy S5 neo ואני מאוד מרוצה ממנו עד עכשיו. הסוללה מחזיקה מעמד יחסית יפה, התמונות של המצלמה באיכות מעולה

ולשימושים שלי המכשיר בסדר גמור.

לאשתי כרגע יש Galaxy S3 שעומד לשבוק חיים ואני רוצה להחליף לה את המכשיר, ההתלבטות היא האם לקנות את אותו מכשיר שאני קניתי שכיום עולה 1500 ש"ח (אפשר למצוא גם בפחות) או לקנות Xiaomi Redmi Note 3 Pro שאני רואה שהוא נמכר בכ- 300 ש"ח פחות ויש לו נתונים ממש יפים?.

החסרונות של השאיומי הן סוללה לא נשלפת, אין עמידות למים ולגביי המצלמה אני לא יודע מה האיכות שלה. דבר נוסף אמרו לי שצריך לדעת להתעסק עם ה ROM של המכשיר, אני אמנם בעל רקע טכני אבל לא התעסקתי אף פעם עם החלפה של ROM.

השאיפה היא למכשיר אמין ופשוט עד כמה שאפשר שנצטרך "להתעסק" איתו כמה שפחות ועדיפות לקנייה בארץ וכמובן שתהיה אחריות ארוכה עד כמה שאפשר.

תודה רבה!.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
×
×
  • תוכן חדש...