Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקסו אחלה טלפון ובכיף הייתי הולך על החדש של huawei אם לא המחיר,

אבל במקרה של ה5x הבעיה שיש לו רק 32g זכרון וram נמוך...

פורסם

לא חשוב מה גודל הפטיש, חשוב איזה מסמר אתה תוקע.

 

ה2GB בנקסוס שווים ערך ל∞ בכל מכשיר אחר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני יודע שבמכשירים דוגמת הסמסונג ו-LG רצוי לקנות יבוא רשמי

 

וכי למה? נראה לך שבמעבדה של יבואן רשמי יקבלו אותך בפרחים וקפה? אז זהו שלא,והרשת מלאה תלונות עליהם (סאני תקשורת,היבואן של סמסונג)

 

דווקא שם הרוב חושבים כי בגלל שהשקעת ושילמת יותר (יבוא רשמי) אז יש יותר יחס,פתרונות ובכלל חוויה...כמה שחבל שזה רחוק שנות אור.

 

יבוא פרללי עדיף (KSP ודומיהם),המכשיר שלי עוד מעט חוגג שנה ו0 תקלות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לא חשוב מה גודל הפטיש, חשוב איזה מסמר אתה תוקע.

 

ה2GB בנקסוס שווים ערך ל∞ בכל מכשיר אחר

גם המצלמה "רק" 12 מגה פיקסלים, אבל פיקסלים יותר גדולים .

בכל הביקורות בעולם, בלי יוצא מהכלל, מציינים שהחשש מ 2 ram gb לא מוצדק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
וכי למה? נראה לך שבמעבדה של יבואן רשמי יקבלו אותך בפרחים וקפה? אז זהו שלא,והרשת מלאה תלונות עליהם (סאני תקשורת,היבואן של סמסונג)

 

דווקא שם הרוב חושבים כי בגלל שהשקעת ושילמת יותר (יבוא רשמי) אז יש יותר יחס,פתרונות ובכלל חוויה...כמה שחבל שזה רחוק שנות אור.

 

יבוא פרללי עדיף (KSP ודומיהם),המכשיר שלי עוד מעט חוגג שנה ו0 תקלות.

לא מדבר על מעבדות שרות אלא על מכשיר חדש מקורי והכל.

קניתי לאשתי G4 לפני חצי שנה יבוא מקורי, הוא עלה 400 ש"ח נראה לי יותר ממכשיר בייבוא מקביל, כמו שיש לחבר.

אצלה המכשיר טפו טפו טפו עובד פיצוץ מגיע באריזה מקורית הכל יופי, אצלו המכשיר מגיע בלי סוללה נוספת ומטען וגם שבק חיים אחרי חודשיים כי מסתבר שהיתה בעיה במעבדים במכשירים שהגיעו מיבוא מקביל.

לא יודע, אבל איכשהו כשמדובר במותג אז אני אישית מעדיף את העסק מקורי. במכשירים הסיניים שמגיעים ארצה מאלף יבואנים זו כבר רולטה לדעתי.

פורסם (נערך)

סיני זה משהו אחר לחלוטין כפי שאתה טוען,אני לא חושב שההפרשים בין לקנות איזה מייזו מהיבואן לבין חנות ביבוא פרללי נותן הפרש גדול.

 

במותגים (סמסונג,LG ודומיהם) ההפרש הוא באמת גדול ואף ענק (400ש"ח ויותר) ואני לא רואה סיבה ממשית ללכת על זה (גם לא מה שכתבת,סורי)

 

מכשיר סלולרי זה כמו ברכב (באופן יחסי כמובן),אתה וחבר תקנו שניכם אותו הדבר מאותו מקום (או מקום שונה),לאחד ייצא לימון שיעשה לו שבעה מדורי גיהינום,ואילו לאחר יהיה שקט נפשי עד לשדרוג הבא :)

 

נ.ב - למיטב ידיעתי בעיית המעבדים של LG תקפה לכלל היבוא של המכשירים (גם פרללי וגם רשמי)

אני יודע כי לאחיין שלי היה אחד כזה (רשמי) וגם לו שבק חיים אחרי 5חודשים בערך.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני מקבל את מה שאתה אומר, שוב מדובר בדעתי בלבד ואין פה שום דבר וודאי.

למי יש one plus 2 ויכול לתת חו״ד?

פורסם

בשעה טובה קיבלתי את השיומי שלי לפני כשעתיים. המכס אכן עצר אותו ונאלצתי לשלם 294 ש"ח (מאה ומשהו מע"מ, ועוד מאה ומשהו מיסים).

 

התרשמות ראשונית:

למרבה הפלא דווקא נראה שאני מסתדר טוב עם מערכת ההפעלה (MIUI 7). הטלפון נוח מאוד, מהיר, טאצ' מעולה.

עוצמת הקול מעולה ושומעים (מהצד השני) פצצה. גם הספיקר נשמע חזק וטוב.

המצלמה מאוד מהירה ואיכותית.

הטלפון הגיע עם מגן מסך פשוט, מגן אחורי שקוף ומתאם ממיקרו USB לחיבור TYPE C של המכשיר. יש גם ערכת מתאמים עם סיכה להוצאת מגירת הסימים.

רכשתי מבעוד מועד מגן מסך איכותי יותר ואותו שמתי.

הגיע גם שנאי + כבל USB (צד אחד USB רגיל ובצד השני TYPE C) אך לא הגיע מתאם בין תקע אמריקאי לשקע ישראלי, בכל מקרה היה לי אחד בבית.

 

כשהייתי מחוץ לבית ניסית להוריד WAZE אבל הוא ביקש כל הזמן חיבור WIFI ולא הסכים להמשיך בלי זה (גם כשביטלתי את האופציה להורדה ב WIFI).

לא מצאתי היכן מבטלים את ההגדרה הזו (ניסיתי בהגדרות ה PLAY STORE להעביר את ההגדרה מ "עדכונים רק ב WIFI" ל- "עידכונים תמיד" אבל זה לא עבד).

אם למישהו יש תובנות בנושא אני אשמח לשמוע :)

 

אמשיך לעבוד איתו ולצבור ניסיון ונראה איך הוא ביום-יום (סוללה, GPS וכד').

על פניו נראה שה GPS חזק מאוד, אני מקבל מיקום תוך שניה אפילו בתוך הבית.

 

למעשה, כל המהלך הזה נעשה בשביל GPS ומצלמה מוצלחים יותר ממה שיש במייזו - ונראה שהמטרה הושגה בהצלחה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לגבי ההורדה - פשוט מאד: עוצרים את ההורדה ואז מתחילים מחדש. יוריד גם ברשת הסלולרית.

 

לגבי אבזרים: יש לי ההמלצות הבאות:

1. כבלי type-c לרכוש רק מקוריים. זה הזול ביותר שמצאתי. הסיבה היא שהסטנדרטיזציה של type-c לא מושלמת ויש כבלים - אפילו משל יצרנים הנחשבים איכותיים, כגון נילקין - שעלולים לגרום הרס המכשיר ו\או המטען.

2. מטענים לקנות של Tronsmart או Aukey. למשל זה או זה. שים לב שהמכשיר תומך בטעינה מהירה מסוג Quallcom QuickCharge 2.0 (מטען QC3.0 יתאים גם הוא) לרכב קניתי את זה (או דומה)

2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני זוכר בזמנו שהיה אפליקציית הורדה ושם בהגדרות היה אפשר לבטל את האיסור בלהוריד ללא WIFI, ככה זה גם היום?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

צריך, אבל עדיין בהורדות "כבדות" (כלומר כמה מ"ב ומעלה) המכשיר מציג כי הוא ממתין לרשת WiFi. עצירת וחידוש ההורדה פותרת את הבעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבאג\פיצ'ר המזורגג הזה קיים גם בredmi note 3 (mtk), טרם מצאתי איך להיפטר ממנו, איף.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...