Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי קצת על הx800 וחשבתי גם להזמין אותו לאחד מבני המשפחה.

אחרי שהבנתי שזה אחלה מכשיר מבחינת חומרה אבל לצערו אין רום בינ״ל נורמאלי, החלטתי לוותר.

במכשירים הסינים צריך למצוא איזון בין חומרה טובה לתוכנה שנתמכת ומקבלת עדכונים.

 

אגב oneplus שיחררו את הרום של הדגם השלישי שלהם לאוויר כדי לתת אפשרות של פיתוחים צד שלישי.

פורסם

עד המכשיר NUBIA שלי אני הייתי מבשל לעצמי רום MIUI לכל מכשיר שהייתי קונה מבוסס MTK, היום אני כבר לא ממש זוכר מה ואיך הייתי עושה אבל אם לא תיהיה ברירה אחזור לחפור ואבשל לעצמי שוב רום MIUI ואם אצליח אנסה לעזור לך גם, כמובן שזה ממש ריסקי וקודם אנחנו חייבים לדעת את הדרך חזרה מעידכון כושל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש כבר רום MiUI רץ. וגם CM ו-FlyMe.

הבעיה היא שאין גישה לקוד המקור, מה שאומר שכל חומרה לא גנרית (חיישן טביעות אצבע, משדר IR, שבב NFC, מגבר אזניות ובמידה מסויימת גם המצלמה) פשוט לא תעבוד.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

למישהו יש נסיון עם ה-Meizu pro 6?

2000 ש"ח לגרסת ה-64 ג'גיה נשמע טוב למדי.

אשמח לשמוע ממישהו שיש לו את המכשיר על רושם כללי ממנו.

פורסם

ואני אשמח לשמוע על הmeizu note 3, בעיקר רשמים לגבי מערכת ההפעלה (כנראה שגם מי שהתנסה ב note 2 יידע להגיד).

קראתי כבר השוואות וביקורות ראשונות, הבנתי שבינתיים מדווחים שהgps קולט מצויין (החשש העיקרי, להבנתי, במעבד mtk), המחיר מפתה, אבל מערכת ההפעלה מפחידה אותי ממש, בעיקר לאור ההתנסות המעולה שלי עם אנדרואיד קרוב לנקי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
ואני אשמח לשמוע על הmeizu note 3, בעיקר רשמים לגבי מערכת ההפעלה (כנראה שגם מי שהתנסה ב note 2 יידע להגיד).

קראתי כבר השוואות וביקורות ראשונות, הבנתי שבינתיים מדווחים שהgps קולט מצויין (החשש העיקרי, להבנתי, במעבד mtk), המחיר מפתה, אבל מערכת ההפעלה מפחידה אותי ממש, בעיקר לאור ההתנסות המעולה שלי עם אנדרואיד קרוב לנקי.

האמת קל להתרגל אליה,לאישית היה את ה M2 NOTE,המכשיר רץ יפה מאוד,אבל לאחר כמעט שנה התחילו בעיות,קופא,סימנים מוזרים על המסך,כיוון שהיה באחריות נתנו אותו לBUG לתיקון.

המכשיר חזר ואחרי שבוע לפעמים יש לו קטע שהוא לא נכנס לאפליקציה.

 

מנגד לאמא שלי יש את MX4 כבר שנה ללא בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מממ... בהתחשב בכך שהאחריות שבאג נותנים היא לשנה בלבד, זה קצת גבולי. לא בטוח שמספיק כדי להפריך לי את החשד בסחורה הסינית. לא במחיר הזה, לא בהתחשב ברצון להחזיק מכשיר לפחות שנתיים.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני אישית מחזיק בONEPLUS ONE כשנה וחצי ללא שום בעיות,זאת הסיבה שרכשתי עבור אישתי את הONEPLUS 2.

שוב יכול להיות זה נקודתי אצלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ואני אשמח לשמוע על הmeizu note 3, בעיקר רשמים לגבי מערכת ההפעלה (כנראה שגם מי שהתנסה ב note 2 יידע להגיד).

קראתי כבר השוואות וביקורות ראשונות, הבנתי שבינתיים מדווחים שהgps קולט מצויין (החשש העיקרי, להבנתי, במעבד mtk), המחיר מפתה, אבל מערכת ההפעלה מפחידה אותי ממש, בעיקר לאור ההתנסות המעולה שלי עם אנדרואיד קרוב לנקי.

 

יש לי כמה m2 ו m2 note במשפחה, חלקם גרסאות סיניות מחו"ל וחלקם נקנו בארץ (לא באג, mobileBD)

 

יש כל מני טריקים ושטיקים מאוד מרגיזים שהסינים (מייזו\שיומי) אימצו וביניהם המידור בין גרסאות סין לבינלאומיות,

ברוב המכשירים קשה עד בלתי אפשרי לצרוב רום "בינלאומי" (שיכלול play store ועברית) על מכשיר "סיני".

אם אפשר אז זה בדרך כלל סיפור מהעכוז, לא יהיו עדכונים וכו'. מאוד מרגיז

בכללי זה סוג של משהו שחוזר על עצמו עם כל המותגים הסיניים, אי אפשר פשוט לקנות טלפון ולהשתמש בו, כבר

מהקופסה צריך להתחיל להתעסק בשטויות.

 

הFlymeOS בהשוואה לסטוק לפעמים מתסכל ולפעמים מפתיע עם דברים קטנים שחבל מאוד שאין בסטוק.

באופן כללי אני חושב שFlyme הרבה יותר אפוי מMIUI.

 

בבאג ורשתות נוספות יש מכשירים עובדים שניתן לבדוק ולשחק איתם, תוכלי לראות אם הממשק לרוחך.

 

TL;DR - אני ממליץ. במחיר הנכון ובגרסה הנכונה (אך ורק I, לא לקנות A/C/U!!!) מדובר באחלה תמורה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מבשלם לכם הפתעה עם 2 מכשירים

asus zenfone 3

ועל ה one plus 3

 

יאללה מחכה בקוצר רוח.

בנתיים חושב להביא בסוף החודש מסין אם בכלל יהיה מלאי.

פורסם

יש כאן מישהו עם LG G5 שיכול לתת חוות דעת אחרי תקופה של שימוש?

מתלבט בינו לבין ה Huawei P9, או אולי נקסוס 6P, לא יודע :| כל מה שאני רוצה זה סוללה טובה ומצלמה טובה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...