Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בשישי קניתי לקרוב משפחה שיומי רדמי נוט 3 פרו ב 1200 שח , וואלה שווה כל לירה ,גוף מתכתי ,חריץ הרחבה, מעבד SD 650 .

5 שנות אחריות.

 

5 שנות אחריות למכשיר סיני ?? אנא פרט נמק והסבר :D (ואם אפשר קישור לחנות)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אחריות של המילטון, זה בתוספת של כמעט 400 ש"ח לעומת ייבוא מקביל עם שנתיים אחריות- תיראה בKSP.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
5 שנות אחריות למכשיר סיני ?? אנא פרט נמק והסבר :D (ואם אפשר קישור לחנות)

 

החנון צודק ,היבואן הרשמי בארץ של שיומי המילטון התחיל לתת 5 שנות אחריות למכשירים שלהם .

קניתי מ בסט מובייל http://www.bestmobile.co.il/ הפרסום הוא בעמוד הראשי.

פורסם

המכשיר ביקר במכס, בינתיים כבר שבוע אין חדש אז אני בטוח שיש עוד הרבה זמן עד שאראה אותו חח, ולא באמת התבאסתי-וממש שמחתי לישמוע מOSHRI שאכן המכשיר מצויין ומתפקד היטב, רק פשוט לא אוהב את מרפי שאתה קונה משהו ולמחרת אתה מגלה שיהיה עוד משהו טוב, כרגע אני רק מיתפלל שאקבל את המכשיר שלי בשבוע הקרוב כי נימאס לי ליבדוק כל בוקר במעקב דואר ישראל.

 

תיתחדש על ה1+3, נישמח לישמוע את הביקורת שלך :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אז גם תורי הגיע,מוקדם מהצפוי.

ברשותי LG G4 כמעט 7 חודשים ולא בא לי עליו יותר מעוניין להחליף.

S7 או אייפון, שוב הדילמה..

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אייפון 7? אם כן לא כזה רלבנטי לך..כנראה יהיה זמין לרכישה רק באוקטובר והלאה,וכמובן במחיר משכורת ממוצעת +..

גלקסי 7 - נדמה לי שכמה ביקרו אותו כאן,דפדף בעמודים הקודמים.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עכשיו כשיצא ה G5 SE אני חושב לרכוש אותו לאשתי.

אומנם לא אוהבת LG אבל הוא יותר זול ועם סוללה גדולה מהמתחרים מה גם שאפשר להחליף לו סוללה בשניה (שימושי מאוד לאשתי שלא מטעינה כל פעם).

 

לא ראיתי שיש קהילה ב XDA אליו כי המעבד שונה ואין עדיין ROOT...

 

חשבתי על REDMI NOTE 3 PRO אבל הוא לא נמכר ב PARTNER ולכן לא אקבל עליו ביטוח חינם (מגיע לי ביטוח חינם לכל מכשיר שפרטנר מוכרת).

פורסם

שני מכשירי MOTO G 2014 התחילו להישתגע לאחר העידכון האחרון ל6.0, בעיות בקבלת שיחות, כפתור בית לא עובד וכו' וכו'.

הולך ליזרוק אותם ולהזמין מכשירים סיניים, ככל הניראה REDMI 3 PRO, או הקטן או הNOTE תלוי מה יבחרו, מה גם שהמכשירים של מוטורולה הגיעו עם סלט של מסכים ודיגיטייזרים שונים שאחד מהם מצויין ומסך יפה והשני עם דיגיטייזר חרא ומסך חיוור יותר.

שמכשירי המותג ימשיכו להרים את האף עם המחירים ההזויים שלהם, לא מבזבז עליהם שקל, קונה סיני זול יחסית עם תמיכה וזורק כל שנתיים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

^ מה שהוא אומר :mm_yeah:

 

קונה סיני זול יחסית עם תמיכה וזורק כל שנתיים.

 

פה איבדת אותי

 

כל העניין של הסינים זה מכשירי planned obsolescence כבר מהדלת של המפעל, עדכוני תוכנה זה פיקציה.

במקום לעדכן את המכשיר הם פשוט יוציאו חדש בעוד חודשיים.

שלא לדבר על אביזרים נורמליים..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שיומי+MIUI אתה מכיר?

ועידכון תוכנה שאני רוצה זה שיפור+פיתרון באגים ולא ליקפוץ במהירות מ4-5-6 ולחטוף באגים בפנים שיפתרו רק במעבר ל7.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קוף נינג'ה, בתור אחד שהיה לו עוד אייפון 1, לפני שאנשים הבינו מה פתאום מעבירים אצבע על המסך ואיפה לעזאזל הכפתורים,

אני ממש לא מסכים איתך. מאז היו לי כמה סמארטפונים, של אפל ושל המתחרים מבית אנדרואיד, ואחרי שנתיים וקצת

של שימוש עם מכשיר סיני, אני יכול להגיד שההבדל הוא זניח, ובטח ובטח לא מצדיק את ההפרש במחיר.

אתה יכול לרכוש מכשירים עם חומרה מהשורה הראשונה, במחירים של פחות או קרוב ל 1000 שקל.

לא מבין מה זה כל הקשקוש הזה של עדכונים, וכל אחד עושה דיונים על ממשקים של מכשירים, כאילו זה איזה משהו

שלא ניתן לחיות בלעדיו. כולה ממשק, תתרגל אחרי יומיים, כמו שכל משתמש שעובר מאייפון לאנדרואיד, או להיפך,

או כזה שמקבל מע' MIUI או כל מע' אחרת.

99 אחוז מהשימוש של כולם הוא גלישה, ווטסאפ, מיילים, מצלמה, וקצת משחקים. מי שנמצא ב 1% הזה שצריך יותר,

שיקנה מכשיר ב 2500 שקל. כל השאר ממש לא צריכים יותר.

פורסם

^ אני מלכתחילה בעד קניה של מכשירים באזור האלף שקל, בטח שלא גלקסי S7 EDGE או G5, אני לא שם.

הקשקוש של העדכונים זה חשוב, חוץ משיפורים בממשק יש עדכוני אבטחה חשובים ואופטימיזציה שעושים לביצועים של המכשיר, בין היתר זמני סוללה.

הנקסוס 5 נניח עבר מ4.4 דרך 5 ועד 6, אני יכול להגיד לך בוודאות שזה לא אותו המכשיר כיום כמו שהוא היה על 4.4.

וזה מכשיר שמגרד אוטוטו 3 שנים בשוק, מתי פעם אחרונה מכשיר סיני בן 3 עבר שדרוג תוכנה משמעותי?

 

שיומי+MIUI אתה מכיר?

בטח ששמעתי, רק ששיומי לא באמת נחשבים זולים. (אולי אם אתה מייבא לבד במבצע טוב ומתחמק מתשלום מכס, אולי אז הם "כמעט זולים")

מעבר לזה אין להם במה להתגאות, miui8 מבוסס 6.0 יוצא רק עכשיו בגרסאות בטא, להזכירך מרשמלו יצא לאוויר העולם לפני שנה.

למעשה אנחנו במרחק של חודשים ספורים מאנדרואיד 7, מתי, אם בכלל, יגיע למכשירים הסיניים? בשלהי 2017?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...