Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו בשם EUI.

יש לו את המוזרויות שלו, אבל אחרי התרגלות הוא די נוח ונראה טוב.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אז מה עדיף? Leetv או המוטו?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

המוטו הוא טלפון פשוט ואוכותי, לא מלהיב יותר מידי.

מתאים לילד.

היה לי את הדור הראשון שלו.

LETV הוא מפלצת שיש עכשיו במבצע.

אבל אומרים שיש בעיה עם המעבד הזה.

היו כמה טלפונים עם המעבד הזה שאמרו עליהם שהם מאוד מתחממים, על טלפון של סוני אומרים שאי אפשר להחזיק את הטלפון מרוב חום.

אבל יש יצרנים כמו oneplus שהורידו את המהירות של המעבד בשביל למנוע את זה.

 

סליחה :oops:

שני איילים לא יכולים לפרסם את אוטו מוצר, זה עושה קצר :wink:

אייל

פורסם

אז אחרי שהודעתי שאני עוזב את מקום העבודה הנוכחי, אאלץ להפרד גם מהאייפון 6 שמלווה אותי כבר שנה.

 

התקציב - עד 2K ש"ח, ואם אפשר פחות אז לא אתנגד.

אני לא מעוניין לרכוש לעצמי אייפון מכספי (המחיר מופקע), וגם חבל לי לשרוף קרוב ל-3K ש"ח על גלקסי 7 או LG G5.

 

מה דעתכם על ה-1+ two?

המחיר שלו באזור ה-1800 ש"ח והוא אחלה מכשיר לפי מה שאני יודע.

אני פחות מתחבר למותגים כמו xiaomi וכדומה.

יש המלצות נוספות או הערות לגבי ה-1+?

תודה.

פורסם

Sony z3 plus ( ביפן נקרא z4 ) אם אתה שומר טוב על המכשירים ומשתמש במגנים

אני עם z3 compact רק בגלל שלא אוהב מכשירים גדולים.

לא רואה שום חסרון במכשירים האלה של סוני - מצלמה מעולה, סוללה חזקה, אין באגים/ לאגים לא בניווט ולא בגלישה. מעבד חזק.

1+2 יש לשני האחיינים שלי - אני לא מבין מה טוב כל כך במכשירים האלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם אני מרוצה מהz3 compact שלי, רק כפי שצוין, צריך לשמור עליו היטב.

ברוויזיות הראשונות המסך היה מאוד שביר. היום הבעיה נפוצה פחות.

 

אני מתחיל כבר להתחבט בשאלה מי יהיה המחליף שלו בעתיד הלא רחוק

 

מאוד נוח לי הגודל שלו, והעובדה שהוא לא דגם מוחלש של דגם בכיר יותר

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם
אנא עזרת המומחים. סמארטפון ראשון לילד בן 11.5 לכבוד כתה ז. אין לי דרישות מיוחדות.

חובה: עמידות סבירה( וגם קייס מתאים)

שימוש בווטסאפ, גלישה באינטרנט, אולי משחק בסיסי.( למשל של כדורגל )

לא כ"כ משנה לי חדש או משומש. אבל חשוב שיהיה כזה שמוכר ולא חסרים עבורו חלפים.

סדר גודל איכות בין אייפון 4s, עד גלקסי 5.

מחיר נמוך ככל הניתן, עדיפות לקניה בארץ. עדיפות יתרה לקניה מחבר פורום.

לא חשוב בכלל: איכות מצלמה,איכות מוזיקה.

אין בעיה עקרונית לרכישה מחו"ל. רק שמעולם לא עשיתי זאת. אז אני לא מכיר את כל ענייני העברית, המיסים והחנויות המומלצות.

תודה!

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

ובכן, שיגעתי אתכם.

 

ההחלטה השתנתה, ועכשיו צריך לקנות לאבא שלי טלפון חדש . (הילד ייקח את שלו).

הצרכים די דומים, רק שנוסף צורך בווייז. (אני מניח שבלוטוס זה ברור מאליו).

אז עקרונית המוטו היה יכול להתאים רק שהמסך קטן מדי.

 

אז מהו המכשיר שדומה במחיר ובאיכות למוטו, אבל עם מסך 5 נניח?

 

ואם אפשר וזו לא חוצפה, גם לינק, שפשוט אקנה וזהו.

 

אה, עוד דבר אחד. זמן הגעה סביר. נניח עד חודש.

 

תודה!

פורסם

לצביקי - סמסונג j5.

עולה בארץ 730 שקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גם אני מרוצה מהz3 compact שלי

 

אני מתחיל כבר להתחבט בשאלה מי יהיה המחליף שלו בעתיד הלא רחוק

 

מאוד נוח לי הגודל שלו, והעובדה שהוא לא דגם מוחלש של דגם בכיר יותר

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

Z5 compact?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

אני לא רואה הבדל מהותי בין z3 ל z5 (קומפקט) שמצדיק תוספת במחיר וכדאיות לשדרג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למוטו G מסך "5 (רק לדור הראשון "4.5, וגם היה סביר לגמרי). לגרסה שהוכרזה לפני שבועיים (G4) מסך "5.5 אם כי יש גם גרסת "5.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אז אחרי שהודעתי שאני עוזב את מקום העבודה הנוכחי, אאלץ להפרד גם מהאייפון 6 שמלווה אותי כבר שנה.

 

התקציב - עד 2K ש"ח, ואם אפשר פחות אז לא אתנגד.

אני לא מעוניין לרכוש לעצמי אייפון מכספי (המחיר מופקע), וגם חבל לי לשרוף קרוב ל-3K ש"ח על גלקסי 7 או LG G5.

 

מה דעתכם על ה-1+ two?

המחיר שלו באזור ה-1800 ש"ח והוא אחלה מכשיר לפי מה שאני יודע.

אני פחות מתחבר למותגים כמו xiaomi וכדומה.

יש המלצות נוספות או הערות לגבי ה-1+?

תודה.

 

יש לי את ה1+2 אחרי עדכון לגרסא 3.0.1 עם אנדוראיד 6. המכשיר עובד טוב ומהר, סוללה מחזיקה לי יום שלם.

 

איזה מכשיר הייתם בוחרים מבין

1+3, MI5 וZUK Z2?

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8125&idPhone2=6948&idPhone3=7995

פורסם

משלושת אלה שציינת, את זה שיגיע עם העדכונים הכי מהירים ותמיכה טובה

שיאומי מוציאם גרסאות בטא על בסיס שבועי לפי מה שידוע לי

1+ וזוק לא כ"כ

×
×
  • תוכן חדש...