Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך תמונות להשוואה שמראות את ההבדל? כי לפי GSM ןARENA המצלמה של הP9 נותנת תמונות טובות מהS7, וגם החדות של העדשה בפינות נישמרת להבדיל מהS7 שמיתעוות בקצוות ואין פוקוס.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מחפש המלצה למכשיר בתקציב של עד 1000 שקל (עד הדלת)

מסך של 4.5-5 , שימוש לא כבד במיוחד

 

הנקסוס 5 היה יכול להיות מצוין אבל באיבי פתאום יד עליו גם חיוב של מיסים , מה שמעלה את מחירו מעל 1,000...

 

תודה רבה

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

עתיק שמתיק, מריץ את האנדרואיד הכי חדש שיש ועושה את זה יותר חלק מכל מכשיר דגל "מודרני"

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לנקסוס 5 סוללה חלשה מאוד שמחזיקה רק חצי יום, בנוסף המצלמה על הפנים עד שהיא מתפקסת יוצא החשק לצלם.

 

אולי הוא מריץ את האנדרואיד האחרון חלק אבל את כל שאר האפליקציות המעודכנות יהיה לו קשה להריץ בהשוואה למכשירים עם מעבדים חזקים יותר ו3gb זכרון.

פורסם

חייב להגיד שיש לחבר עדיין את הנקסוס 5 והוא טלפון סוף הדרך. האמת טלפון שעובד מעולה ללא שום לאג או איטיות.

 

החיסרון היחיד ש 99.9 מהמכשירים זה או מחודשים(במסווה של חדשים) או משומשים

פורסם
לנקסוס 5 סוללה חלשה מאוד שמחזיקה רק חצי יום, בנוסף המצלמה על הפנים עד שהיא מתפקסת יוצא החשק לצלם.

אולי הוא מריץ את האנדרואיד האחרון חלק אבל את כל שאר האפליקציות המעודכנות יהיה לו קשה להריץ בהשוואה למכשירים עם מעבדים חזקים יותר ו3gb זכרון.

 

הסוללה היא בהחלט עקב האכילס של המכשיר, אבל זה ממש לא חצי יום. בשימוש נורמלי אני חוזר הביתה עם 20-30 אחוז.

המצלמה בסדר גמור, לא מכיר הרבה מכשירים בטווח המחירים הזה עם OIS.

אין לו שום בעיה להריץ "אפליקציות מעודכנת", לא נחות מאף מכשיר דגל עם 3 או 4 ג'יגה RAM.

 

בביצועים "על הנייר" הוא מפסיד, אבל כולנו יודעים טוב מאוד מה שווה ה"על הנייר" הזה כשיש ספינות דגל כמו נוט5 שיוצאים כבר מהקופסא עם לאגים, וזה עוד לפני שהספקת להתקין עליו פייס וכל שאר המאטים הסדרתיים.

 

פער המחירים בינו לבין 5X לא גדול, ואם כבר אז עדיף לקנות אותו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מצלמת סלפי של 1.3

סוללה 2300, אני לא מסתדר עם 3000

מעבד של טלפונים ב 100 $ יהיה יותר חזק מטלפון מלפני 3 שנים

טלפון מלפני 3 שנים שהפסיקו לייצר לפני שנתיים, אי אפשר למצוא חדש.

אייל

פורסם

ממתי מצלמה קדמית (מסרב לשימוש במונח 'סלפי') מעניינת מישהו שעבר את גיל 12?

בטלפון שלי קיים אותו המעבד (S800) ואותו נפח זכרון, לא רואה שום בעיית ביצועים. הסיבה היחידה שבגללה אחליף את המכשיר שלי למכשיר עדכני (ואחד כזה נמצא על הכוונת) היא ש16GB כבר לא מספיקים ומגרסא לגרסא גוגל מסרסת את היכולת להשתמש בכרטיסי זכרון.

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מחפשת מחליף למוטו g דור ראשון שלי. הוא התחיל לסבול מאיטיות שמוציאה אותי מדעתי ונראה שגם הסוללה שלו כבר לא בשיאה. ההחלפה ממש לא לחוצה מכיוון שהוא עדיין מבצע את רוב תפקידיו כראוי, אבל אני רוצה להתפקס על מחליפים ראויים לשעת הכושר.

 

צרכים: ווייז, ווצאפ, פייסבוק, גלישה באינטרנט, מצלמה (סטילס), דוא"ל.

קוים מנחים: מסך עד 5 אינצ', זיכרון פנימי 32 ג'יגה ומעלה (כרטיס זיכרון לא חובה). מעבד שמכבד את עצמו. מערכת הפעלה קלה (לא סמסונג ולא LG), וכמה שיותר קרובה למקור. לא מעוניינת בסינים בכלל.

כן מעוניינת בטלפון שיעבוד בלי יותר מדי גיהוקים לפחות שנתיים ויותר.

עד 2000 שקל.

 

הכיוון שלי כרגע: סוני xperia z5 קומפקט, או אם יירד במחיר- הz5 הרגיל. אבל הם עדיין מותחים לי את התקציב (ועוד צריך מגנים וכו').

יש רעיונות טובים יותר?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לא חושב שיש לך מכשירים יותר טובים מסוני, אלא אם את רוצה לחסוך אלפייה+ ולקנות OnePlus X (יש כרטיס זיכרון. מסך 5.0).

 

כלומר הסוני, למרות שמערכת ההפעלה שלו לא יותר קלה, הוא מכשיר עדיף, אבל הוא בה בגדלי מסך של 4.7 לקומפקט ו-5.2 לרגיל. 4.7 זה קטן. 5.2 זה לא כזה גדול, אבל כאמור, הוא יותר יקר משמעותית מה-OnePlus X.

 

אם את כבר מוכנה גם מסך 5.2, יש לך Nexus 5X.

 

דרך אגב, מוטורולה זה טלפון סיני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מוטורולה הוא סיני *היום*, כשקניתי את הG, מוטורולה היו תחת המטריה של גוגל. בכל אופן, הבעיה היא לא עם זה שהייצור בסין, אלא עם התופעות הנלוות: המעבדים עם בעיות הgps, מערכות ההפעלה שרוצות להיות אייפון (MIUI היא הדבר העיקרי ואולי היחיד שפסל את ה mi4c), ואורך החיים הקצר (המפרטים מפוארים, הטלפון מתפרק אחרי שנה). בקיצור- עדיין לא השתכנעתי.

 

אין לי בעיה עם מסך של 4.7, אפילו מעדיפה. 5.2 זו פשרה מבחינתי.

אבדוק לגבי ה5x, תודה.

עריכה אחרונה על ידי MiKa_P

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)

אופציה טובה ולא יקרה למכשיר אנדרואיד עם מסך 4.7 וזכרון פנימי 32gb samsung galaxy alpha.

אני גם לא רואה סיבה לשלם יותר על z5 , כאשר z3 מציע כמעט את הכל.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מוטורולה הוא סיני *היום*, כשקניתי את הG, מוטורולה היו תחת המטריה של גוגל. בכל אופן, הבעיה היא לא עם זה שהייצור בסין, אלא עם התופעות הנלוות: המעבדים עם בעיות הgps, מערכות ההפעלה שרוצות להיות אייפון (MIUI היא הדבר העיקרי ואולי היחיד שפסל את ה mi4c), ואורך החיים הקצר (המפרטים מפוארים, הטלפון מתפרק אחרי שנה). בקיצור- עדיין לא השתכנעתי.

 

אין לי בעיה עם מסך של 4.7, אפילו מעדיפה. 5.2 זו פשרה מבחינתי.

אבדוק לגבי ה5x, תודה.

 

מה שצריך זה להיות ענייני.

כל מה שכתבת, לא רלוונטי ל-oneplus X.

 

קשיי GPS היו לי ב-LG. ב-oneplus X עובד מעולה. אפילו קולט בתוך הדירה.

הממשק הוא כמעט אנדרואיד נקי לגמרי, עם תוספות שוליות.

המפרט לא מפוצץ (מעבד דור קודם, אבל שעובד ומספיק לדרישות שלך, ו-3GB RAM משמעותיים יותר בתפעול יומיומי).

איכות הבנייה היא טובה יותר מהמתחרים. בטח מה-5X, שאני דילגתי עליו דווקא בגלל כל מיני בעיות איכות בחומרה/תוכנה וגליצ'ים בתפעול.

 

לדרישות שלך לממשק וגודל, זה המכשיר הכי מתאים. גם אם הוא ייגמר יותר מהר מהסוני, הוא עולה כמעט חצי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...