Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון החלטתי שזה האוטו שאני רוצה לקנות,

ואחרי שחיפשתי דיי הרבה , מצאתי; מיצובושי קולט שנת 95', מנוע 1.6, קילומטרז' 145k

צבע כחול כהה, יד רביעית.

 

האוטו מבחינה חיצונית שמור טוב, ושריטה קטנה ליד פתח מיכל הדלק, לא רציני ממש.

אין שאסי (לפי מה שהבעלים אומר), וכמובן שאני צריך לקחת אותה לבדיקה במוסך.

 

המחיר 38k.

** עריכה , גיר ידני **

 

כן? לא?

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

אתה מבין שהאוטו לא ספורטיבי, ושהצריכת דלק שלה היא....גבוהה, כן?

אם כן, ואתה מסכים עם הנ"ל, אז אני לא רואה שום בעיה.

פורסם

מנוע נחמד, 113 כ"ס

מושבים לא נוחים

איכות הרכבה טובה

בטיחות מבישה (כוכב או כוכב וחצי במבחני ריסוק)

אמין למדי

לא חסכוני במיוחד בדלק

 

לסיכום: בעיקר פוזה (אני אישית לא אהבתי)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מדובר ברכב יפה למראית עין אבל מלא בתקלות(לפחות לאותו הרכב שלי)

רכב קטן וכפי שצויין פה לא נוח לא לישיבה ולא לנהיגה,טייקון דלק בלתי רגיל ממש...

מחיר אסטרונומי לטעמי לא שווה

פורסם

אשקול שנית לאור תגובות.

 

 

יש לכם עוד מכוניות להציע?

הסכומים נעים עד ה-40k לערך.

בעיקרון מחפש אוטו, נוח, צעיר, אמין ושצריכת הדלק נורמלית יחסית.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

פונטו ספייס נכנס יפה תחת ההגדרות

 

כמו כן ה206 גם נכנסת

 

תבדוק את הרכבים הנ"ל הם בסך הכל די אמינים , לא יקרים , צריכת דלק די טובה (תלוי במנוע גם , אבל בעיקרון צריכה טובה)

 

הפג'ו נוחה יותר , אבל בפונטו תוכל להשיג שנתון גבוה יותר.

וואלק אתתתתה

פורסם
גם אני ממליץ על הונדה. לאו דווקא האצ'בק. גם להונדות משנת 95 עם 5 דלתות יש מראה די ספורטיבי וצעיר.

...ומחיר /צריכת דלק גבוהים יותר.

 

ההאצ'בק תתאים לכל דרישותיך חוץ מהנוחות.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

×
×
  • תוכן חדש...