Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב..... ( :roll: ).

 

שכל אחד יספר כאן בשרשור את המקרה הכי מסוכן שהיה לו איי פעם בנהיגה. אם זה באשמתו הישירה (איבוד שליטה) או אשמת מישהו אחר (כמו מה שקרה לאלון 205CTI השבוע.).

 

אז ספרו איך קרה, מה קרה, ומה התוצאות.....

אני בטוח שעם כ"כ הרבה אנשים בפורום, יכולים להיות כמה סיפורים מצמררים מאוד.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסיפור שלי קרה לפני כשנתיים.

 

היתה לי אז טריומף TR-7 עם נטייה להתחממות. יום אחד באיילון היא התחממה ואני עצרתי בצד כדי לתת למנוע להתקרר וכדי לבדוק מפלס מים. חבר שעושה איתי מילואים זיהה אותי לפי הרכב (טוב יש רק אחד כזה נוסע בארץ).

 

יצאתי מהרכב (בשוליים כמובן) והתחלנו לדבר. פתאום רוכב אופנוע (אני חייב לציין שבמהירות מופרזת) ניסה להשתחל בין שתי מכוניות שנסעו בצד ימין אבל בגלל חוסר שליטה שלו הוא מצא את עצמו נוסע בשוליים מולנו!!!

 

למזלנו היינו עם הפנים אליו ופשוט קפצנו הצידה - אחרת הוא היה פוגע בשנינו במהירות העולה על 100 קמ"ש.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

לפני כמה זמן נסעתי עם יד אחת על ההגה.ברגע שקלטתי מה שעשיתי (העברתי שיר ברדיו) ישר החזרתי אותה למקומה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לפני שלושה ימים

 

נסעתי על איילון צפון, קצת לפני היציאה של גלילות , סגרו את הנתיב הימני ביותר ואין שוליים.

 

לפני שלושה ימים, 205 שחורה , שכנראה החליטה להתקלקל, נעמדה בצד, כשזה בעצם נתיב ימין. (אין שוליים) , כך שכל מי שנסע בימיני היה צריך לעבור נתיב אחד שמאלה כדי לא לפגוע בה.

 

ה205 הייתה שחורה , ללא 4 איתותים , ללא משולש , ובנוסף היה על הגשר + בצדדים זרקורים שמפריעים לראיה.

 

לאחר נסיעה בימין הדרך על 100 קמ"ש , שמתי לב שהרכב מולי סוטה באלימות שמאלה, הסתכלתי במראות , ואחרי שראיתי שאין אף אחד , סטיתי גם אני,

כשעברתי שם , ראיתי 205 עומדת בצד הדרך , מכסה מנוע מורם , ו ארבעה אנשים עומדים מקדימה לה

 

כמובן שהתגובה הבאה הייתה לנסוע בימין על 70 ולהיות בשוק שכמעט עשיתי תאונה + לקחתי חיים של ארבעה אנשים.

פורסם

לפני שנה אני חוזר מהבסיס עם האוטו.

 

סיטרואן ברלינגו עם 4 צמיגים חדשים שבוע על האוטו ( עברו 160 ק"מ )

 

5 חבר'ה, כביש באר שבע צומת בסמיה, אני נוסע קצת מעל המהירות המותרת... ופתואם בום הצמיג הקידמי השמאלי מתפוצץ, כולו נקרע האוטו ממשיך לנסוע על הג'נט ונזרק לצד שמאל ולמזלנו הצלחתי להשתלט על האוטו ולא היה אף אוטו מצד שמאל שלי ( נסעתי בנתיב הימיני ).

 

זו היית חוויה מפחידה.

 

יום למחרת התברר שהבן זונה ששם לאבא שלי את הצמיגים שם צמיגים שמתאמים לעומסים נמוכים, ולא כאלה שמתאמים לעומס של האוטו וכמעט לקח לנו את החיים בשביל 200 שקל.

m3forever

פורסם

נוסע בגבעת שמואל ב 1 בלילה על מהירות נמוכה יחסית 40 + -

בגלל הפסי האטה , פתאום משום מקום קופץ לי לכביש ילד בריצה

אני ישר על הבלמים , גלגלים ננעלים , ילד בורח מהמקום .

הילד הגיע משום מקום , 5 קמ"ש יותר והוא היה בגריל שלי.

המזל היה שראיתי אותו מזווית העין רץ מהמדרכה .

פחד אלוהים .

פורסם

2 בלילה. הכבישים ריקים, אני עם הפיאט אונו (לא לצחוק... לא לכולנו היה הכסף :? ) גשם לפרקים וכביש רטוב...

כביש אשדוד אשקלון... אני נוסע במהירות של 70-80 קמ"ש...

נוסע בעיקול והרמזור מולי מתחיל להבהב... אני מאט.. מאט.. מאט... ו.. לפתע הרכב מתחיל להחליק! ואני עוד פמפמתי! לעזאזל... טיסה בהחלקה לתוך צומת ראשית באדום מלא... ואני... אני מפמפם כמו מטורף!

בסוף... תוך כדי ייאוש מוחלט... עברתי את הצומת באדום ובהחלקה - אבל למזלי הגדול והענק! לא היו רכבים בשעה הזו... ואחרי ההחלקה נתתי גז עדין על מנת לצאת מהאיזור כמה שיותר מהר... (פחדתי שיש רכבים מאחור שיכנסו בי - למזלי לא היו).

 

5 דקות הירגעות בצד הכביש ואח"כ נסיעה עדינה של 60 קמ"ש עד הבית עם לב דופק ב120...

 

ד"א. בדקתי צמיגים - תקינים. בדקתי בלמים - תקינים.. אני משער שעליתי על כתם שמן...

שיהיה בכיף!

פורסם

לפני כ-7 שנים חודש אחרי שהוצאתי רישיון, קיבלתי BMW 518 שנת 84 מתנה. נהגתי אחרי חבר במהירות אשר לא מתאימה לאיזור. לקחתי פנייה ימינה אשר מלוות בירידה מהר מידי, איבדתי שליטה על הרכב אבל הצלחתי לצאת מזה. אם לא הייתי יוצא מזה הייתי מתהפך בקלות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הסיפור שלי מתרחש בדרך לאילת, כביש הערבה, אחרי עובדה איפה שמצפה נגמר ומתחילה הערבה.

 

נסענו אני, חברתי לשעבר שתחייה, חברי לשעבר שימות וידידה בשבילו.

 

זה היה הנסיעה הראשונה שלי 'לבד' לאילת למרות שהחבר שלי בן 24 ואמור להיות אחראי זה לא ממש הועיל לי, נסעתי כל הדרך דרך מצפה,(דרך יפייפיה אבל מסוכנת מאוד) אותה עברתי בלי בעיות מיוחדות אבל אחרי שעתיים של ריכוז מלא + נהג חדש + חברה כוסית שעושה לי מסאג' + חבר ישן + צורך עז לחרבן ועוד...

 

כשהגעתי לערבה הייתה לפנינו משאית ארוכה, היה כבר לילה אז החלטתי לא לעקוף, אחרי נסיעה של 15 דקות מאחוריה נגמרה לי הסבלנות ובבת אחת יצאתי לעקיפה, מכיוון שזאת נסיעת לילה ואני נהג חדש לא הערכתי נכון את המרחק של המכונית שבאה ממול במהירות.

 

אני מבצע עקיפה אחרי שעקפתי שתי שליש משאית שנראיתה כאילו לחצה על הניטרו שלה אני רואה שהולך להגמר לי הזמן, בלחיצה חזקה על הדוושה ועם יותר מזן משכל או מיומנות או כוח או ווט אבר, ביצעתי את העקיפה בהצלחה.

 

בשביל הפרוטוקול הייתי במרחק של שנייה מהמוות שלי ושל כל חבריי המשאית סטתה לשוליים זה שבא מולי דפק ברקס ואיך שהוא בעזרת אין לי מושג מה, עברתי את המשאית.

 

עצרתי אחר כך ל20 דקות להרגע והיה לי סיוטים מזה בלילה בעצם יש לי לפעמים סיוטים מזה ממש קיבלתי טראומה רצינית.

 

מקווה שתעקפו בזהירות,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

להודעה שמעליי:

 

עשו לנו הרצאה בבצפר בנושא זהירות בדרכים וסיפרו לנו על מקרה בדיוק כמו שלך, רק שלבחור לא היה מזל כמו שלך! סעו בזהירות :?

DrIvE AnD LeT DrIvE

פורסם
בוקר טוב..... ( :roll: ).

 

.

 

בוקר טוב!!! ב-6 וחצי בערב התעוררת?! אתה חי טוב.. :wink:

בנוגע למקרה הכי מסוכן,היו כמה,אבל אני מעדיף שלא לרשום על כך,כי אנשים יחשבו שאני מטורף או אחד כזה שצריך לשלוח אותו להסתכלות.. [שוב פעם שכחתי לקחת את הכדורים :roll: ]

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

קשורים להרדמות:

 

1. נסיעה לאילת אחרי שבוע ברמללה שמירות 2/2, החבר שנסעתי איתו נרדם ואני כל פעם התעוררתי על צד אחד של השוליים ... באחת הפעמים התעוררתי מהניקור שהמשאית מולי הבהבה !!!

 

2. חזרה מיציאה בזמן הצבא, אני מנקר קלות שומע את החברים קוראים לי ולא מבין למה, עד שפתחתי את העניים וגיליתי שאני בכיוון לתוך גדר ההפרדה ...

למזלי ברחתי בזמן

פורסם

אז ככה...

נסעתי באיילון דרום, לכיוון צומת וולפסון, שהיתה בזמנו צומת T (לפני כ-4 שנים).

כנראה שהייתי עייף במידה מסויימת, כי הייתי בטוח שמדובר בצומת יוספטל (2 צמתים אח"כ) בה הייתי צריך ישר. (גם התאורה לא היתה מי יודע מה...)

שמתי לב שאני בוולפסון ונוסע ישירות לתוך מעקה הבטיחות מאוחר מדי. בעטתי בבלם, ושברתי הגה שמאלה. הגלגלים ננעלו כמובן (אין ABS) כחצי שניה שהספיקה בדיוק כדי לשנות את זוית הרכב אולי ב45 מעלות - נכנסתי בגדר הפלדה עם הפינה הימנית קדמית במהירות של כ-60 פחות או יותר.

 

נזק - רכב טוטלוס (סובארו DL ז"ל).

חברה שלי קיבלה סימן אדום/סגול אלכסוני כזה, על כל החזה. עבר לה אחרי כמה ימים.

לי היו קצת כאבים - בבי"ח צילמו אותי ברנטגן מכל הכיוונים ונתנו 3 אופטלגין וכמה גימלים.

 

מסקנות:

:!: מסוכן מאוד לנהוג עייף.

:!: ממש לא ידעתי לנהוג בזמנו (נעילת הבלמים...)

:!: חגורות בטיחות באמת מצילות חיים - להערכתי אם מי מאיתנו לא היה חגור יש סיכוי סביר שלא היה שורד.

:!: ביטוח מקיף זה מצויין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה היה כשהייתי בן 18/19, נהג טרי יחסית (שנה/שנה וחצי עם רישיון).

פעם בהרצליה לפני שהיה מחלף שבעת הכוכבים היה סיבוב ממש מהיר מכיוון המשטרה אל מחלף הסירה.

 

יום שישי אחר הצהריים, נוסע למפגש שהיה אז בכיכר טירן בהרצליה (הרייסים היו במרינה).

פיאט אונו מסריחה, לקיחת הסיבוב הנ"ל במהירות גבוהה ולא הגיוני הביאה לספין במהירות מאוד מאוד גבוהה תוך כדי קיפוץ על המדרכה.

הספין סה"כ היה 540 מעלות כך שנעצרתי עם החזית הפוך לכיוון הנסיעה.

למזלי היחידי שהיה עד למופע האקרובטיקה שלי היה רוכב אופנוע שצפה בכל התהליך ובא אח"כ לשאול אם הכל בסדר אצלי? חייכתי במבוכה ואמרתי שכן.

 

להפתעתי לא קרה כלום לרכב והמשכתי אח"כ בנסיעה רגילה ורגועה עם ליטרים של אדרנלין בדם.

 

מסקנות:

 

:!: ידעתי אז לנהוג, אבל לא על אונו (רק על קטנוע).

:!: יש דברים שלא עושים עם אונו.

:!: 205GTI גם זורקת חבל על הזמן בסיבוב הזה :D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

נעשה את זה קצר:

 

עקפתי טור, בכביש ישר ופנוי. כביש ישר אמנם, אבל בלי שוליים בגרוש, מספיק בקושי לשתי המכוניות שעוברות בו. התחלתי לעקוף, המשכתי, סיימתי לעקוף את הטור עצמו - נשארה רק עוד איזו אימפרזה (1.6, 1.6..) קצת מקדימה, אז החלטתי ברגע אחד לעקוף גם אותה.

באותו שלב כבר הייתי על איזו מהירות הרבה יותר גבוהה מהסביר, והמשכתי. רק מה, פתאום אני רואה שהכלום שהיה בנתיב הנגדי, התחלף בצורה אלגנטית בניסאן אלמרה כסופה. כידוע, או שלא, כסף, באור שמש חזק, קשה לראות מרחוק. אני על משהו כמו מהירות הרבה, הרבה יותר גבוהה מהסביר, עד גיחוך, ומול האלמרה.

סיימתי לעקוף וחזרתי לנתיב שלי בתמרון התחמקות שלא היה מבייש מבחן בטיחות של מגזין רכב גרמני.

 

זה היה פשוט מפחיד ומטופש. הרבה יותר מפחיד ומטופש מתאונה שעברתי.

אני תמיד הייתי זהיר בעקיפות, אני עדיין מאוד זהיר בעקיפות. כנראה שזה היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...