Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי קרה כמעט תאונה שיצאתי ממנה בנס

מי שמכיר ליד קניון הזהב הכביש שהיו עושים שם פעם "רייסים"

נסעתי מכיוון דרום לצפון(לכיוון הקניון),הייתי בערך על 80-90 קמ'ש אז כמה מטרים לפני הרמזור שפונה

שמאלה לקניון בעודי "טס" הרמזור החל להבהב והרכב שהיה לפניי החליט לעצור ברמזור

אני מתוך אינסטינקט(תקנו אותי על המילה הזאת לא מצליח לבטא אותה) לוחץ בחוזקה על הבלמים ואמרתי לעצמי אני יצליך לעצור מבלי לפגוע באף אחד, ראיתי שזה לא הולך אז שברתי את ההגה שמאלה שחררתי את הלמים ועברתי את הצומת

בנתיב שמורה שמאלה מבלי שיגרם נזק לאף אחד,ואווו לקח לי איזה 10 ד'ק להרגע

אחרי זה נסעתי הכי רגוע שבעולם

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

2 מקרים מימי הספרינט.

 

1: כביש שהולך לאורך אריאל בעל 2 נתיבים לכל כיוון + הפרדה באמצע. הסיבה העיקרית הייתה טיפשוט, הרכב בשלבים שלאחר תיקון כול הצטה והיה צריך להבדק בהילוך 5 במהירות גבוהה. נסיעה מהירה בכביש, בורות ביוב בכביש ואחד מהם ממש לא צפוי, ההגה זז חזק בעקבות הבור ואני מוצא את עצמי מזגזג בין הנתיבים בכביש על מהירות תלת ספרתית +. סה''כ השתלטתי על הרכב והכל היה בסדר.

 

2: מקרה שני, רכב בעיר יוצא לפניה בלי לעצור וחותך את הנתיב בו נסעתי, הטעות שלי לחיצה עד הסוף על הגז במקום על הבלמים, התקון מעבר לנתיב הנגדי שאליו הרכב עוד לא נכנס ומעבר של כמה ס''מ מהפרונט של הרכב שיצא. חייב לציין שהיה מאוד מפחיד ואת האמת במחשבה אחורה עם לחיצה על הברקס אני מאמין שהייתי פשוט נכנס בו (פה תודה רבה למי ששומר עלינו מלמעלה).

 

חוץ מזה הייתי צעיר וטיפש, מאז למדתי כמה דברים בתקווה שכאלה דברים לא יקרו לי יותר.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
בתקופת הצבא .... יורד לאיילון במחלף השלום (ירידה לכיוון צפון ) ומתחיל להאיץ ותוך כדי גם לעבור לשמאלי ,תוך כדי העקיפה המפקד שלי (שישב לצידי ) צורח לי ת י ז ה ררררררררר (:shock:) ,מתגלה לי תוך כדי הלחץ וגם כשאני כבר על כ120 קמ"ש שאני רואה לפני אדם על הכביש שהתחיל לרוץ מתחת לאחד הגשרים (קטע עם צל במשך היום ) ומנסה לחצות את איילון (:shock:)מהשמאלי (ששם כבר אני היית ) לימיני .אלוהים רק יודע איך ברחתי ממנו במין בריחה קטנה של ההגה (כאשר הבנאדם מולי ) ולא פגעתי בו .

 

 

מנוול!!!! את הבנאדם הזה צריך להיכנס לכלא על ניסיון לרצח.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

נסעתי בבוקר מוקדם חזרה לכיון ירושלים הייתי בשער הגיא על מהירות 110-120 קמ"ש ומרוב עייפות נרדמתי לכמה שניות ממש נרדמתי והאוטו סטה מהנתיב השמאלי לצד שמאל ופתאום אני מתעורר אני רואה שאני טס לכיון שטח ההפרדה מבטון שם ,והעפתי את ההגה ימינה. רק עוד שבריר שניה ולא הייתי כותב את זה בפורום.

 

מסקנה-בחיים אל תעלו עייפים לכביש !!

פורסם

זה היה עם מזדה f לפניי 6 שנים, חזרנו ממועדון בלילה באזור שלומי שבצפון,

הרכב מלא 5 אנשים לא חזרנו מאותה דרך שהגענו,הדרך חזרה היתה מוזרה כביש ישר מואר ואחריו קטע של עיקול חשוך שאפשר לקחת אותו גג ב60 קמ"ש ואחריי העיקול הכביש שוב ניהיה ישר מה שבעצם למי שלא הבין שמסתכלים על הדרך בלילה רואים רק כביש ישר ואת העיקול לא רואים מפני שהוא חשוך אז אני על 160 קמ"ש מרביץ בכייף ומתקרב ממש לעיקול (ושוב פעם לא הבחנתי בשום סיבוב) המזל הוא שרק אחד מהחברים באוטו הכיר קצת את הכביש והוא אומר לי 3 שניות לפניי העיקול תזהרררר עיקולל!!!

כולם בהיסטריה לחצתי ברקס חזק הגה חזק ימינה הרכב הסתובב 360 מעלות לפחות 3 פעמים, נעצרנו על השוליים לא האמנתי שיצאנו בזה בשלום. מסכנה: אל תסע מהר אף בכביש שאתה לא מכיר.

פורסם

לפני שנה וחצי נסעתי בכביש גהה בשעה אחת וחצי לפנות בוקר , נסעתי בערך 120 , נסעתי בנתיב השמאלי הכביש היה ריק יחסית , חוץ מכמה זקנים שזחלו במהירות 60 בנתיב הימני, התעסקתי לשניה עם הרדיו, ולפתע אני רואה רכב עומד באמצע הנתיב בלי אורות בלי משולש אזהרה כלום פשוט עומד באמצע החושך, סובבתי את ההגה ימינה ושמאלה ופשוט הרגשתי שאני מתעופף לצדדים , אחי התעורר מיד ושאל מה קרה , ואני הייתי כל כך לחוץ מזה שפשוט התחלתי להתפוצץ מצחוק, זה היה מרה ממש הזוי, אם לא הייתי שם לב לרכב הייתי פשוט מתרסק לחתיכות.

 

מקרה שני קרה לפני שבועיים נסעתי שוב באותו הכביש בערך בשעה 4 בבוקר, אבל הפעם ממש כבר הייתי לפני צומת עין הקורא (מי שמכיר) יש כזה חיבור של הכביש המהיר , ושל עוד כביש (זה שיורדים מהתחנה המרכזית החדשה ורוצים להגיע לעין הקורא) , עליתי על קרטון שהיה עטוף בניילון , ופשוט ההגה התחיל להסתובב לי בידיים , זה היה מפחיד אני תופס את ההגה ואין היגוי , לחצתח ברקס בכל הכוח וסובבתי את ההגה לצד השני, דבר שלא עזר כלל ובסוף נכנסתי במעקה בטיחות , מזל שלי שלא היה רכב שבא מהחיבור של הכביש השני, ומזל שהייתה גדר כי אם לא ...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לא מקרה שקרה לי, אבל לחבר מהעבודה - פעם אחת התנגש ברכבו סוס (ולא ההיפך) - הסוס ז"ל, הרכב חוסל.

פעם שניה היה פגר חמור על הכביש. החבר הצליח לעבור עם הרכב ע"ג הפגר, ו"גילח" ממנו שאריות. עד עכשיו (שבועיים +) הרכב מסריח מהפגר, לא מצליחים לנקות, הרכב הוחזר לליסינג עד שינוקה או שהשאריות יתיבשו (סיפור אמיתי !)

alfa 156 2.5.

פורסם

הנסיעה הכי מפחידה שלי היתה לפני איזה שנתיים וחצי, הייתי בדרך מאילת חזרה למרכז, ותוך כדי נהיגה בכביש הערבה אולצתי לרדת לשוליים 3 פעמים כדי למנוע תאונה חזיתית,פשוט הגעתי למצב ש-3 פעמים בקטע נסיעה אחד ירדתי חזק על הבלמים ומשכתי הגה עד לירידה מלאה לשוליים כדי לאפשר לנהג מטומטם לסיים את העקיפה המיותרת\מסוכנת.

 

בכל 3 הפעמים האלה הנהגים לא הצליחו לסיים את העקיפה,וכשהם חלפו על פניי הם עדיין היו בנתיב שלי (הנגדי עבורם).

 

אבל האירוע הכי "טראומטי" עבורי היתה התאונה שחוויתי בתקופת ההתנתקות,אמנם לא נהגתי וגם לא נסעתי ברכב, אבל זה בהחלט היה האירוע ה"תעבורתי" הכי טראומטי,הייתי במהלך מילואים בעוטף ירושלים,ותו"כ אירוע מבצעי בגזרה ביצענו חסימה של כביש ראשי ומואר היטב (נמדד ע"י בוחן תנועה שדה ראייה של 284 מ' מהכיוון שבו הגיח הרכב הפוגע).

 

בקיצור ולעניין, המחסום עמד כבר איזה 45 דקות,בשוליים כבר עצרו כמה מכוניות פרטיות,ונוצר מעיין פרוזדור בינהן שהיה חסום בקצה שלו עם רכב האמר צבאי (שלי) ורכב חבלן משטרתי.

בזמן שאני עומד ומשוחח עם החבלן סמוך לרכב שלו הסטטי את ראשי לכיוון ממנו באה התנועה,ופתאום ראיתי סוג של "קיר" טס לכיוון שלנו בלי כוונות לבלום,המרחק לא היה רב,כ-70 מ' והמהירות היתה גבוהה, מיד צעקתי לכולם לברוח תו"כ שאני עצמי רץ לשוליים תו"כ שאני עובר בין ההאמר שמבצע את החסימה לבין אביר שחונה במקביל אליו.

בזמן שהייתי בדיוק בינהם ה"קיר" הזה,בדמות סמיטריילר 40 טון+נגרר נכנס באביר ופשוט קרע אותו והפך אותו על ההאמר,כשאני נמחץ בינהם איפשהו באמצע.

האינסטינקט הראשוני אמר פיגוע,אבל אחרי שנשקים נדרכו והקבינה נפרצה התעורר הנהג הישן (ערבי) בבהלה.

 

הוא פשוט נרדם על ההגה ופרץ את המחסום תו"כ שהוא פוגע ב-3 רכבים אזרחיים (במהירות 85 קמ"ש) ולבסוף נבלם על האביר והאמר (בהם פגע במהירות 67 קמ"ש, ע"פ רישומי הטכוגרף שבמשאית).

 

בתאונה נפצעו 7 אזרחים ועוד 4 חיילים כולל אנוכי,שבאופן לא ברור יצא מהעסק כמוגדר פצוע בינוני,אבל בפועל ווסט לוחם שלי ספג את כל עוצמת הפגיעה וכל מה שהיה בתוכו פשוט התרסק לחתיכות (מחסניות,מימיות,אמר"ל) ואפילו ה-M16 שלי נשבר, אבל אני יצאתי עם דימום קל במרפק+חבלות יבשות עמוקות לאורך כל הגוף מהכתפיים ומטה עד כפות הרגליים+חוסר יכולת תנועה במשך חודש וחצי.

 

לא מוי כיף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המקרה הכי חמור שקרה לי?

המממ....

התעוררתי, שתיתי קפה, ויצאתי לעבודה באוטו. על הכביש, כן.

משם הכל הידרדר.

זהו בעצם. כל פעם שיצאתי ל\מהעבודה היו לי 2-3 "כמעטים", חלקם מטורפים יותר וחלקם פחות.

 

מקרה אחד שזכור לי במיוחד...

בהיותי נהג חדש עדיין, לקחתי את הקנגו המשפחתי לנסיעה להרצלייה(אני חיפאי) לאיזה כינוס אספנים. בחזור, אחרי שכל הדרך נסעתי על 100 וצפונה, נסיעה איטית של 70 בכביש שיורד מחורב לגרנד-קניון למי שמכיר לא הייתה בראש מעיניי. מצאתי את עצמי גם שם על 100. ואז הגיע סיבוב...

אני מכיר את הדרך הזו היטב. אני חיפאי ונוסע משם הרבה. תמיד במהירות המתאימה לתנאי הדרך. אבל הבילבול מההרגל למהירות הגבוהה "שיכר" או אפילו "שיקר" אותי ועליי. הסיבוב הגדול עם הקיר, למי שמכיר, התקרב אליי במהירות. אני בשמאלי. הקיר גם. סיבוב. 2 גלגלים באוויר...מסובב את ההגה לשמאל כדי להוריד את הגלגלים הימניים לרצפה. אבל משמאל יש קיר...אז שובר ימינה. כמעט מאבד שליטה. מחזיר שמאלה. 2 זיגזוגים נוספים והתיישרתי.

את הלקח למדתי.

ואני מודה לאל על כך שאני אהבתי לשחק ב"כארמגדון"-זה מה שלימד אותי לשבור שמאלה את ההגה. אחרת הייתי שובר ימינה ומתהפך.

אני כבר ממש לא זוכר מה עשיתי עם הברקסים. מאינסטינקט לא נעלתי אותם ולא לחצתי עליהם חזק. רק קצת משחק איתם כדי להתאזן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

המקרה שהכי זכור לי וכנראה שאני לא אשכח בחיים קרה לי במהלך השירות הצבאי.

 

זה קרה לפני כ-7-8 שנים. נהגתי על סוואנה שכורה על הכביש שמחבר בין באר שבע לכיוון קציעות (איזור ניצנה).

הכביש היה ריק ושייטתי לי במהירות של 120-130 קמ"ש. הנסיעה היתה שיגרתית והייתי לבד ברכב. הרגשתי שתי קפיצות קטנות מהחלק האחורי, בזמן שעוד אני חושב לעצמי בראש "איזה חרא של מדינה עם איכות כבישים ירודה" פתאום לפתע בוווווווווווווווווווווווווווווווווווווום. פיצוץ ענק. עדיין לא הבנתי אם ירו עליי טיל , עליתי על מטען או שהתפוצץ משהו. החלק האחורי של הרכב צנח. זו ממש התחושה שהיתה. בערך כמו לקפוץ מהחלון של הקומה הראשונה לרחוב, מקבלים זעזוע חזק בברכיים. עד כאן הייתי בהלם, זאת אומרת עד כאן ספגתי את מה שקורה מסביב בלי שאני מגיב.

בשנייה שהתעשטתי שמתי לב שאני בהיגוי יתר מכוון לתוך הנתיב הנגדי, והמהירות עדיין גבוהה, יותר מידי גבוהה. ממול מרחוק היתה משאית שנעה לכיווני (מזל שמרחוק ולא מקרוב כי אז לא הייתי יוצא מזה). הרפיתי בעדינות מהגז (ולא לגמרי) והתחלתי לשחק עם ההגה כדי להתיישר ולהשתלט (עד כמה שאפשר). היה די בלתי אפשרי להשתלט על הרכב.אני בורח ימינה ואני בהחלקה , אני מנסה עוד פעם שמאלה ואני נכנס להחלקה לכיוון הנגדי. לא הצלחתי להגיע למצב של נסיעה בקו ישר לא משנה כל מה שניסיתי. לבסוף במהירות של בערך 60 אחרי שכבר טיילתי עם הרכב על רוב הכביש, הגעתי למצב שאני על השוליים ושם פשוט התחפרתי בחול עד לעצירה.

 

כשירדתי מהאוטו ראיתי שלא נשאר גומי על הגלגל האחורי. הסוליה לא היתה קיימת יותר והג'נט רתח.

 

אין ממש מוסר השכל לסיפור. חוץ מש SHIT HAPPENS. וגם שמזל שחודשיים לפני המקרה עשיתי קורס נהיגה מתקדמת ומגרש החלקה בדיוק עם הסוואנה הזאת. כנראה שזה מה שהציל אותי מהתהפכות.

 

אסף

פורסם

לילה. חורף. גשם שוטף. קטע כביש ללא תאורה קצת לפני הכניסה למחלף זיכרון על כביש החוף לכיוון צפון. ראות שואפת לאפס. נוסע עם חבר, מזהה משהו לא ממש ברור מלפנים. עובר לשמאלי הפנוי ליתר ביטחון, בום!! מכה אדירה בגלגל, ההגה מתחיל להשתולל, מסתכל במהירות ימינה, הנתיב פנוי, יורד לשוליים ועוצר. מאחורי אורות עומדים על הכביש, מתקדמים לברר מה קורה. מסתבר שעקפנו ברגע האחרון נגרר של משאית פול טריילר שמונח שוכב על צידו באמצע הכביש, המשאית עדיין רתומה אליו, עלינו על משטח ריק שעף מהמשאית בשמאלי, התוצאה: אנחנו עם שני צמיגים מפוצצים. תוך כדי ה"טיול" לצד המשאית רנו אקספרס מתלבשת "בינגו" לתוך העגלה ההפוכה של המשאית שעמוסה שקים בתפזורת כלשהיא, אנחנו מסובבים את האוטו, נוסעים בשוליים נגד הכיוון עד לצד המשאית ומאותתים באורות לאלה שבאים ממול שיאטו. עד שהגענו עם האוטו כבר הספיק מישהו להתלבש על האקספרס שישבה כבר חצי רכב בתוך העגלה. למרבה המזל עקב הראות האפסית הכל קרה במהירויות נמוכות יחסית וללא נפגעים בגוף. נשארנו כך עד להגעת ניידת כעבור כשעה! כעבור לא הרבה זמן עלה הבוקר, אחת הניידות שהיתה באיזור הקפיצה את חבר שלי לפנצ'ריה במעין צבי לצורך תיקון הגלגל השני. ליל בלהות.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סיפורנו מתחיל לפני חודש בערך באחד מימי שישי בבוקר.

 

נסענו אני וחברתי לטבריה לטיולון קטן שכזה,בסביבות 11:30 התחלנו לחזור לביתי בצפת.

 

אחרי שעלינו מצומת כפר נחום להר האושר, עצרנו בצד כי הפלאפון שלי צלצל.

 

שילבתי לניוטרל והרמתי בלם יד ודברתי בפלא,לאחר 5דקות התחלתי לנסוע באיטיות כשלפתע פיצוץ אדיר החריד את אוזניי:idea:

 

עצרתי שוב וקפצתי בתמרון שלא היה מבייש לוחם שייטת למתחת לאוטו לבדוק מה קורה

 

8דקות תמימות אני מחפש מה קרה ולא מוצא כלום! :shock:.

 

חברתי יצאה גם לעזור לי בחיפושיי, ומסתבר שכשעצרתי בפעם הראשונה

 

היה בקבוק זכוכית של שוופס בדיוק מתחת לגלגל הקדמי הימני,וכשהתחלתי לנסוע האוטו פשוט ריסק אותו

 

מיותר לציין שלא היה פנצ'ר(yokohoma rulez ;)) ולא נגרם נזק כלשהו (vw rulez :p)

 

אכן חוויה של פעם בחיים :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הדבר המסוכן היחיד שהיה לי הוא שהדלקתי מזגן בזמן נהיגה בגשם, לכן אספר משהו שקרה לאבי לפני יותר מ15 שנה.

בעבר הייתה לו FIAT 127.

הוא הגיע ביום בהיר ונחמד ויבש כמובן לסיבובי עפולה (הירידה מנצרת לעפולה, אנחנו גרים בנצרת עילית) לפניה השניה (בתמונה, אגב הפנייה הכי חדה בסיבובים) והגיע לפניה במהירות של 15-20 קמ"ש לערך. כאשר הוא נכנס לפניה, בלי ללחוץ על גז (בתוך הפנייה הוא כבר ב10 קמ"ש) פתאום הוא מרגיש שהאוטו לא נשלט, הוא רואה שגלגל ההגה מסתובב בלי שליטה לכיוונים שונים ושהאוטו פשוט מחליק לצד.

אגב, יש ליד הפנייה יער בגובה נמוך מהכביש ב15 מטר בערך, ככה שהדבר נגמר במזל.

היה לו עוד קטע ושוב עם הפיאט, קרה לו בדיוק אותו דבר במקום אחר.

עד היום הFBI חוקרים את האירועים הנ"ל ולכן גם הופסק יצור ה127, עד היום ממצאי החקירות הם דברים כגון "החלקה" ו-"לכבוד"...

 

עדכון טרי - נהגתי בסוזוקי בלנו הרגע, נראה לי שזה הרגע המסוכן הראשון שהיה לי !

ללא שם.jpg

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

טוב תשמעו זה המקרה אחד המפחידים והמסוכנים שקרה לי (למעשה אני לא נהגתי , נסעתי עם אבא שלי בחזרה מנתב"ג הביתה)

 

אז ככה אני ואבא שלי נוסעים הביתה בחזרה מחופשה בתאילנד.

 

עכשיו , הסתכלתי כזה על אבא שלי פעם אחת וראיתי שהוא כזה עייף קצת אבל לא הייתי בטוח כי תמיד שאני נוסע איתו הכל בסדר, ולא יחסתי לזה חשיבות כי חשבתי שהוא סתם מגרד כזה באף או משהו.

 

אחרי שאני נרדמתי וכמעט כבר היינו קרובים לבית בפנייה ימינה לעפולה (נסיעה ישר זה לכביש העוקף) כנראה אבא שלי נרדם איזה שנייה או שתיים על ההגה ופתאום אני שומע בום חזק ואז מתעורר!!

 

נכנסו באי תנועה רק בקצה שלו והכריות אוויר נפתחו ויצא מהם איזה חומר. אני בכלל חשבתי שאבא שלי לחץ חזק על הבלם.

 

יוצאים החוצה לבדוק מה קרה , האוטו מקדימה קיבל מכה קטנה, לי ולאבא שלי בנס לא קרה כלום.

 

הנזק לאוטו: (וואחד נזק נזק!! אבל מזל שלא קרה לנו כלום!!)

 

20000 שקל החלפת צמת חוטים רצינית במאזדה + כריות חדשות + תיקון המכה מקדימה.( האוטו של העבודה)

 

מסקנה: אם מרגישים עייפים לא לנהוג בחיים!!!! לעצור בצד לכמה דקות , לנוח או לישון באוטו , זה נותן תמריץ, וזה יכול להשאיר אותך ער לעוד הרבה זמן.


×
×
  • תוכן חדש...