Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני סיבוב גדול בדרכי חזרה ממשחק יורוליג,שמח ומרוצה.

נוסע במיו כיכר ענקית שיש לה אפשרות יציאה 1.

פתאום בסוף הסיבוב רוכב אופנים חוצה את הכביש,הספקתי לבלום בשניה האחרונה!

 

והשאר לא מסוכן כל כך.

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פשש אותי ריגשת! באמת מרגש.

לאבא שלך יש Z3? משבר גיל המעבר?

 

 

בזמנו היה לו במוו z3 כיום הוא נוסע על אודי A5 (לרוע מזלי אין לי ביטוח עליו) ואותי הוא סידר עם מאזדה mx5 NB כמו שרשמתי מקודם.

אבא שלי תמיד היה טיפוס של מכוניות ספורטיביות,אני לא חושב שזה משבר גיל המעבר מכיוון שגם כשהוא היה יותר צעיר הוא היה נמשך למכוניות כאלה ולכן הוא גם סידר לי מכונית כזאת.

המכוניות האלה פשוט מושכות תשומת לב בצורה מטורפת! זה פשוט לא יאומן.

פורסם

מעשה בסיטרואן c5 של העבודה של אבא, שאחרי 180000 ק"מ המחשב אומר עשיתי דיי בחיי ואני רוצה לנפוש ומפסיק לפעול ( היו לנו 3 כאלה עד הנוכחית).

 

חוזר בשעה די מאוחרת בלילה\ מוקדמת בבוקר צומת אשדוד דרום הישנה ( לפני בניית המחלף החדש), הסיטרואן נכבתה לי בנסיעה (האוטו אוטומט ודיזל) בתוך הצומת כמובן שבלי קשר גם הבלמים יצאו לחופשה מוקדמת ככה שאמרתי שמע ישראל כשבעודי נכנס לתוך צומת עם אוטו מת ובלמים לא עובדים, למזלי הרב הצומת הייתה ריקה, ואוי לגורלי שהייתי צריך להתקשר לאבא שלי בחמש בבוקר ביום שבת שיבוא לעזור לי לדחוף את האוטו מאמצע הצומת.

פורסם

אני נהג חדש פחות או יותר עוד כמה חודשים 3 שנים על הכביש

המקרה הכי מסוכן שהיה

ישבתי עם חבר במסעדה ויצאנו מהמסעדה לכיוון הבית, עוברים כיכר בבסמת טבעון ומגיעים לכביש ישר שאין בו שוליים

פס מקוקו וראות לא רעה כל כך...

שתי מכוניות נוסעות לאט כל כך ולי נגמרה הסבלנות ומחליט לצאת לעקיפה עם הפאסאט הענתיקה שלי ( 94), יוצא לעקיפה עובר את המגאן שהייתה מלפני ואחריה הייתה מאזדה 5 לבנה מתחיל לעקוף גם אותה ( הכל באיזי אני רואה שהכביש פתוח) אני רואה שהבחור במאזדה משחק איתי ומאיץ איתי יחד ושאני לא מצליח לסיים את העקיפה, לפתע מגיעה ממולי סיויק ישנה ואנחנו במצב של להתקע חזיתית שאני נוסע בערך 110, והוא נוסע גם 100 בערך.

בשניה האחרונה באמת שכבר הפגושים שלנו כמעט ונפגשו שברתי את ההה שמאלה חזרה לנתיב, הנהג של המאזדה דפק ברקס,ועברתי מילימטרים מהמראות של שתיהם.

 

הטעות הייתה שלי, שראיתי שהנהג במאזדה מתחיל לשחק איתי הייתי צריך להאט ולהכנס מאחוריו, אבל באותו רגע לא חשבתי על זה.

בכל מקרה שמחתי שזה נגמר ככה.

חבר שלי, עד היום בטראומה נראה לי

פורסם
סתם שאלה לכל הקוראים בשרשור: קרה לכם פעם שנאלצתם לבלום בלימת חירום או הגעתם למצב קיצון עם הרכב, וברגע האחרון, הנקבה שבמושב הנוסע נאחזה פתאום ביד ימין שלכם, כאילו אין לכם מספיק דברים אחרים לחשוב עליהם (בלימה, היגוי...)? או שזה רק אצלי ככה?

 

הרגת אותי עכשיו. :)

קורה חופשי.

 

במצב נורא לחוץ או שאני שותק ומתמודד עם זה או שאני פונה אליה בשמה בצורה תקיפה, היא כמובן מיד עוזבת ובמבקשת סליחה.

אחרי האירוע אני מתבדח איתה שעוד נעשה תאונה וחס וחלילה ניפגע אבל העיקר שהיא ביקשה סליחה.

 

במצב קצת פחות לחוץ (שיש לי זמן לדבר) אני אומר לה: "אני קצת עסוק כרגע...אם תוכלי לשחרר את היד שלי אני אשמח."

 

אין מה לעשות, אי אפשר שני טייסים בקוקפיט, בגלל זה לפני שעולים לטיסה ברור מי הוא טייס מפקד כך שאין מלחמה על הסטיק במצב חירום באויר.

פורסם

בתור נהג שנמצא כולה חצי שנה על הכביש כבר היו לי בערך 3 דברים.

ההכי מסוכן שקרה לחבר שנסעתי איתו:

אוטובוס עצר בתחנה, אנחנו בנו מהכיוון הנגדי של האוטובוס, פתאום ילד קטן קופץ עם קורקינט מאחורי האוטובוס, פשוט קפץ לכביש!

ממש במזל לא דרסנו אותו מזל שנסענו על 40 בערך.

 

שאני נהגתי היו לי איזה 2 דברים, נסעתי קצת לפני מחלף נתניה, פתאום נהג מונית החליט שהוא "מגרש" אותי מהנתיב.

אני מתקרב לרמזור אדום מאט לאט לאט, פתאום הנהג מונית יורד לשוליים ומנסה בכוח להכנס לנתיב שלי, צפרתי לו מהר והוא ברח ימינה, והוא חזר על זה פעמיים וכל פעם הוא צועק לי "סליחה".

עוד פעם אחת נכנסתי לנתיב האצה שפתאום מישהו החליט לרדת אליו וכמעט מחץ אותי בסוף הוא ברח לנתיב שלו בחזרה.

פורסם
נפתחה פה תיבת פנדורה ואחרי שקראתי את כל השרשור אני לא מצליח להבין אם אני מיוחד או שכולם סיפרו רק מקרה 1-2 מכל האוסף שלהם.

השרשור הוא על המקרה (בלשון יחיד) ההכי מסוכן שלך. לא על כל המקרים שלך.

תבחר אחד.

 

והנה אני בוחר אחד. (אם כי מפתיע אותי שבשני סבבים קודמים של השרשור הזה לא הגבתי כבר)

 

לפני כמה וכמה שנים, כשהיה לי פיג'ו 309 1.6 ידנית, יצאתי עם חבר בעל מיאטה באמצע שבוע לנהיגה בהרי ירושלים.

בעצירה בבר בהר פגשנו עיתונאי רכב שיצאו לבחון את ה Z4, שהייתה אז חדשה-חדשה.

הצלחתי לשכנע את העיתונאי שיתן לי סיבוב על ה Z4, בתמורה לכך שהוא יקבל סיבוב על ה 309 כדי להזכר איך מכוניות עממיות היו מתנהגות פעם.

אז ירדתי לכיוון בית שמש עם ה Z4, ואח"כ נסענו חזרה למעלה לכיוון בר בהר בשיירה, העיתונאי ב Z4, דוקטור מסויים שגם התלווה לנסיעה באימפרזה טורבו, ואני אחריהם בפול גז עם ה 309.

ייאמר לזכותי שבמשך רוב העליה הצלחתי לשמור על קשר עין איתם, ואז הגיעה הישורת הארוכה לקראת סוף העליה.

אני בפול גז בסוף הילוך רביעי, רואה אותם מתרחקים ממני בקצב הולך וגובר, ולקראת סוף העליה הם יוצאים לעקוף רכב מסחרי שנסע לאט יותר, אבל שלא טרח לרדת לשוליים.

אני עובר אחריהם לנתיב השמאלי, אבל הישורת כבר כמעט נגמרת ואני מבין שאת העקיפה אני הולך לסיים בתוך הסיבוב (העיוור), אבל היות והתנועה בכביש הזה דלילה במיוחד באמצע שבוע, החלטתי שאני לוקח את הסיכון.

בדיוק באותו רגע, עיתונאי רכב אחר שיצא לבחון את הרנו מגאן II (שגם היא בדיוק הגיעה אז לארץ), נכנס לאותו עיקול, אבל מהכיוון השני, וכנראה במהירות נסיעה גבוהה גם כן.

בגלל שהסיבוב די עיוור, כשראיתי את המגאן מגיעה מולי, כבר היה מאוחר מדי בשביל לבלום ולוותר על העקיפה, וגם לא היה לי לאן לברוח כי הרכב המסחרי היה מימיני.

בהתחלה ירדתי על הבלמים מתוך כוונה לוותר על העקיפה, אבל הבנתי שזה מאוחר מדי , אז נצמדתי כמה שיכולתי לרכב המסחרי והחזקתי חזק.

העיתונאי במגאן היה מן הסתם נהג מיומן ומנוסה, והוא הצליח להדק את הקו שלו ולחלוף מולי כשהוא על השול הימני.

ולי שקשקו הביצים. לא היה חסר הרבה כדי שזה ייגמר בצורה הרבה יותר מכוערת...

זה בהחלט המקרה ההכי מסוכן שקרה לי בנהיגה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

נסעתי פעם באיילון בנתיב הימיני ואיזה אופנוע השתלב מקדימה נסעתי בערך 120, ואז ליד איזה מחלף בין המחלף לכביש עצר אוטו מקולקל עם בחור שתופס טרמפ, אז האופנוען החליט שהוא נותן לו טרמפ ועצר באמצע הנתיב הימיני כאילו אין תנועה מאחוריו, אני מניח שהאופנוע בולם הרבה יותר מהר מהאוטו שלי... לא הספקתי להסתכל שמאלה ופשוט נתתי ברקס חבל על הזמן, כמה מטרים ממנו כמעט הגעתי לעצירה מלאה, הנהג במאזדה מאחורי למזלי הספיק להסתכל לנתיב השמאלי וברח לנתיב השמאלי. הייתי בכזה שוק שאפילו לא צפרתי לאופנוע פשוט עקפתי אותו והמשכתי לסוע.

פורסם

כביש איילון צפון לפני כמה שנים, נהיגה בסקודה פליסיה מסחרית 5 דלתות,

רכב שאני ''אוהב'' במיוחד, נסיעה משובחת כמו שרק האוטו הזה נותן ופתאום הצמיד מתעופף לו

וממשיך להסתובב לו.

חוויה מומלצת לכולם. פשוט מדהים.

 

(כמובן שזה ציניות, הרכב שגרם לי הכי הרבה טראומות+ נטייה מחרידה לחום מנוע)

שלומי.

פורסם

יום אחד אני נהגתי ביונדאי h-100 מי שמכיר את הרכב הזה זוכר בטח מה זה לעבור מסילות ברזל ופסי האטה פשוט הרכב לא מפסיק לקפוץ.

אני בדרכי לנתניה בפול גז מי שזוכר את המפגש של מסילת הברזל בבית יהושע פשוט באתי בבמהירות מופרזת וכל האוטו באויר חוויה מפחידה ביותר

 

עוד משהו מפחיד שקרה לי אני נוסע בדרך נמיר מצפון לדרום והיה שמן על הכביש ואחד הגלגלים של הפורד טרנזיט בא במגע עם השמן וכל האוטו החליק והסתחרר פשוט לא יאומן איך הצלחתי לצאת מהסיחרור

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

לקחתי ב80 קמ"ש פניה שהייתי אמור לקחת ב40, טיפסתי על אי תנועה ולאחר מכן ירדתי מהצד השני שלו. נגמר ב100 ש"ח נזק.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור לטובת תקווה של העלאת מודעות בנושא למי שלא נתקל עוד בשרשור הזה.

לפני כחצי שנה נסעתי עם הרכב הקודם יאריס 2004 בירידה מכביש 22 פז לכיוון רחוב החשמל בחיפה, איפה שהפיצול ימינה לחיפה וישר לרחוב החשמל כאשר יש מאחורי משאית ללא המון מרווח, נתיב שמאל קדימה עוד משאית, נהג מונית חרא החליט לבוא בטיל מהנתיב השמאלי חתך ביני לבין המשאית ימינה ( אליי ) 2 נתיבים ולהשתחל לפניה ימינה שהוא כמעט בעצמו נכנס בבטונדה.

נתתי ברקס קטן וכמעט נמעכתי בין הבטונדה לבין המשאית למזלי על המילימטר יצאתי בחיים.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

מכירים את זה שלפעמים כל הנהגים סביבכם משתגעים! שזה קורא אני מאט נותן לכולם להתרחק ונוסע בשלום עם חברה חדשים ונורמלים, אני מגדיר את זה משחק עם הזמן והגורל, אם אני ממשיך לנסוע באותה מהירות כל הדרך תהיה אותו נחס אבל אם אני עובר לנקודת זמן אחרת הכל משתנה!!

היום חזרתי מעבודה מוקדם וערני וזה קרה באמצע הדרך אני מתקרב להשתלבות מסלולים ורואה מתקרבים רכב ועוד אוטובוס שנראים ממהרים ולא שפויים אבל החלטתי להמשיך לנסוע חוקי ומה שיקרה יקרה נמאסו עלי! ניחשתם מה קרה? הרכב דפקה באמצע ההשתלבות עקף אותי עם חצי בשוליים, האוטובוס רצה אבל לא הצליח, הוא עקף עוד לפני ההשתלבות הבאה דרך הפס לבן רצוף! שמחתי שהם הסתלקו והמשכתי בנסיעה שלי במהירות המקסימלית שמותרת (ככה אני תמיד נוהג) ולהפתעתי אחרי כמה דקות פתאום האוטובוס עוקף ונצמד .. חשבתי זהו תאונה סנטים בודדים היו ביננו! אנשים משוגעים.

 

עכשיו שסיימתי את הסיפור של היום נזכרתי מה באמת היה הכי מסוכן ולמדתי לקח, לפני שנה בערך אני המקרב לצומת הרמזור ירוק וכולם עומדים או נוסעים ממש לאט חשבתי סתם ישנים נכנסתי למסלול האמצעי היה פנוי ונתנתי גז ואז.. בתוך הצומת הבנתי שמישהו מהצד השני נכנס באדום בגלל זה כולם עצרו ואני כמעט נכנסתי בו! הכי חשוב ללמוד לקח לעתיד.

 

עוד מקרה,גם אני מתקרב לצומת נתיב ימני ופתאום מישהו בנתיב שמאל החליט להיכנס פתאום ובמפתיע לנתיב שלי, בלי לחשוב שברתי ימינה וכמעט נכנסתי בהולכי רגל שעמדו! זה היה מאוד מסוכן.

פורסם

בלי ספק, המקרה הכי מסוכן שעברתי עד היום היה נהגת שאיבדה שליטה באמצע כביש חיפה-ת"א כי היא לא שמה לב שיש עיקול קל בדרך וכמעט עלתה על מעקה הבטון, תיקנה יותר מדיי, נכנסה לסיחרור, וכל זה מלפניי. הצלחתי לחמוק מפגיעה מהמסלול הכיאוטי שהיא הייתה בו, מזל שהכביש היה יחסית ריק והיה לשנינו מרווח תמרון. כמה סנטים בודדים הפרידו בין מכסי המנוע שלנו בשלב מסויים. כיאוטי, כבר אמרתי? לא הייתה לי דרך לצפות לאן היא תזוז.

 

למזלי, אני לא מהמתרגשים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

הקפצת העשור.

ובכל זאת, משהו משלשום, שלצערי לא תועד בהעדר DVR: הרכב כבד, עם כל המשפחה על ציודה בדרך לים המלח, הבן הבכור נוהג בירידה בכביש 31. לשמחתי - יודע את העבודה, מגביל להילוך שלישי ונוסע במהירות סבירה. באחד העיקולים מופיע מולנו רכב שמתעקש לעקוף על קו הפרדה רצוף. בלימה נכונה (לא קיצונית) וסטיה לשול, במקביל להדחפות של הרכב העוקף חזרה לנתיב שלו פתרה את הבעיה.

לי היה ארוע דומה כמה ימים לפני החתונה שלי - נסעתי בכביש בית-בירם דניה, שעדיין היה חד מסלולי, כאשר לפתע הופיע מולי רכב במהירות גבוהה. בלמתי בלימת חיום ולמזלי לא סטיתי מהנתיב, הרכב שמולי עלה על השול (השמאלי מבחינתו) ועצר אחרי איזה 100-200 מ'. מי שנסה מאחוריו עצר לידי ושאל "אתה עדיין כאן"?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...