Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צומת מרכז ביג נשר, ליד תחנת הדלק טן, אני בדרך ללימודים עומד ברמזור (ראשון). הרמזור מתחלף לירוק ואני חולם לשניה או שתיים,

מתחיל להכנס לצומת, באותו רגע עובר טנדר של פורד (הגדולים) באדום במהירות של בערך 70 קמ"ש (זה בערך המהירות שבה נוסעים בכביש).

לקח לי 5 דקות להבין ממה נמנעתי, הוא היה פוגע בדלת הנהג וכנראה לי משאיר ממני הרבה.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כבר הוקפץ:

לפני שנה ו3 חודשים נסעתי על כביש 411 בנתיב הימני כשהרכב בשמאלי (נסע במקביל אלי) התחיל לסטות לכיווני. עוד הספקתי לקלוט את הנהגת מתעסקת בטלפון שלה לפני שפגעה בי קלות בחלק הקדמי של הרכב וגרמה לי לאבד שליטה על פני 2 נתיבים עד שנכנסתי בחומת הבטון שמשמאל ומשם במעקה בימין.

הנזק היה טוטאלוס לרכב (סיוויק 2001), בית צלעות סדוק (כאבי תופת עם כל נשימה ותזוזה במשך חודש וחצי) וכוויות דרגה ב' על יד שמאל (עד היום יש צלקת קטנה).

 

דרך אגב, הנהגת אפילו לא עצרה את רכבה ופשט המשיכה לנסוע.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

א) כביש החוף בכניסה לחיפה, מסחרית עומדת בנתיב הימני בחושך מוחלט, הצלחתי להתחמק ברגע האחרון.

 

ב) חזרתי ממילואים גמור מעייפות, נרדמתי על ההגה בכביש 6, בשניה האחרונה שמתי לב שמעקה בטיחות מתקרב לכיוון שלי, והצלחתי להתחמק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

צומת מורשה, עיקול ימינה מכביש 5 לכביש גהה דרום:

נהגת אודי Q5 כנראה פיספסה את הפניה ימינה ונסעה לרוחב הכביש בזחילה, ממש לפני הרכב שלי. נסעתי בנתיב הימני, רציתי לרדת לשוליים כדי לא להתנגש בה - ברגע אחרון הבחנתי בג'יפ רובר ענק עוקף אותי מהשוליים במהירות מטורפת. לחצתי על הבלמים, הגיפ עבר ואני אחריו בשוליים, 2 מטר מאודי Q5 שנעצרה לרוחב הכביש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

1. היגוי יתר חריף בגשם עם סופה 2 צבאית בכביש ציבורי

2. התחמקות ברגע האחרון עם סופה 2 צבאית ממשוגע שיצא לעקיפה בכביש 90 בלילה

3. שיפוע צד חריף על גבול ההתהפכות, על הר, עם לנדר-רובר דיפנדר צבאי

 

כן, עושה רושם שאת כל הטעויות החמורות שלי עשיתי בצבא. :wink:

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם (נערך)
אם כבר הוקפץ:

לפני שנה ו3 חודשים נסעתי על כביש 411 בנתיב הימני כשהרכב בשמאלי (נסע במקביל אלי) התחיל לסטות לכיווני. עוד הספקתי לקלוט את הנהגת מתעסקת בטלפון שלה לפני שפגעה בי קלות בחלק הקדמי של הרכב וגרמה לי לאבד שליטה על פני 2 נתיבים עד שנכנסתי בחומת הבטון שמשמאל ומשם במעקה בימין.

הנזק היה טוטאלוס לרכב (סיוויק 2001), בית צלעות סדוק (כאבי תופת עם כל נשימה ותזוזה במשך חודש וחצי) וכוויות דרגה ב' על יד שמאל (עד היום יש צלקת קטנה).

 

דרך אגב, הנהגת אפילו לא עצרה את רכבה ופשט המשיכה לנסוע.

 

מפחיד כי כמעט קרה לי אותו הדבר, מאוד מסקרן אותי אם בסוף הנהגת נמצאה ונענשה או משהו, או שזה ממש פגע וברח ואין לך מושג מי זאת?

 

אני נסעתי לי בכביש 5 בנתיב השמאלי, עוקף איזה גאון ביונדאי i30 סטיישן שנוסע בנתיב האמצעי בלי סיבה, מלפניו אין אף אחד. פתאום הוא עובר לי באיטיות לנתיב, כשאני חצי אוטו מאחוריו. צפרתי בכל הזמן הזה והוא המשיך כרגיל, נצמדתי לשול השמאלי והואטו קטן אז הוא לא סחרר אותי ועברתי אותו בשלום, אחרי זה הסתכלתי במראה האחורית והוא היה שמה בנתיב השמאלי, לא עוקף אף אחד, איפה שאני הייתי לפני שניה.

 

הכי מסוכן שהיה לי היה עם הפנדה בדרך לצבא, כביש 44 - יש עליה, אחרי החלק העליון ביותר (בירידה) איזה מפגר כמעט עצר בנתיב האמצעי, חותך את כל הנתיבים כדי להכנס לתחנת דלק שיש שמה או משהו, ואני לא רואה בגלל העליה. ופה מגיע הקטע הדפוק ביותר בסיפור, איזה קצין מפגר אוטיסט לחלוטין מהבסיס שלי עצר לחלוטין בנתיב השמאלי עם האקסנט שלו, שניהם ביחד ככה - אחד נוסע לרוחב והשני עוצר וכל זה איפה שאין שדה ראייה בכביש מהיר... עשיתי שמה תמרון חד מאוד בין שניהם אבל עבר בשלום.

אחרכך אני חונה בבסיס ואותו קצין חסר מוח בא אליי ומתחיל לריב איתי שאני משוגע, אמר לי שהוא עצר כדי להזהיר אחרים!!!!! וגרם לזה שיקחו לי את האישור כניסה לבסיס, הייתי צריך לעשות להם כל מני הצגות כדי לקבל אותו שוב,

זה מה שקורה שנותנים לאנשים מפגרים כוח.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לפני כמה ימים בחיפה אני נוסע כ50 מטר אחרי איזה נהגת,היא חולפת על פני פניה ימינה ואז נזכרת שהיא חייבת לפנות לשם,היא דופקת ברקס,מכניסה לרוורס ונוסעת אחורה,אני מצפצף לה,אבל זה לא עושה עליה שום רושם,במזל אף אחד לא היה מאחורי,כי גם אני נאלצתי לנסוע אחורה כמה מטרים,היא פנתה ימינה ונעלמה.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

פעם נהגי חיפה נחשבו רגועים, היום חיפה מככבת בשרשור :cry:

 

את האמון שלי במשטרת התנועה אבדתי לפני מספר שנים, כאשר עמדתי בנתיב האמצעי באדום באחד הצנתים של כביש חיפה-עכו. מימיני רכב של משטרת התנועה משמאלי מישהו שעצר, אולם כנראה החליט שהמתנה של יותר מ-10 שניות מוגזמת, יצא לדרכו בלי להמתין לירוק. ניידת משטרת התנועה לא הגיבה (כולל לא ברמזור הבא, שבו שלושתנו שוב עצרנו באדום).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מפחיד כי כמעט קרה לי אותו הדבר, מאוד מסקרן אותי אם בסוף הנהגת נמצאה ונענשה או משהו, או שזה ממש פגע וברח ואין לך מושג מי זאת?

 

אין לי מושג מי זו. כשהלכתי להגיש תלונה במשטרה נאמר לי שם (ואני מצטט) "אמורות להיות בהמשך הכביש מצלמות אבטחה של בעלי עסק. תברר את זה". כנראה טעיתי לחשוב שהמשטרה אמורה לחקור את הדברים האלה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אחרי המקרה הנ"ל החלפתי את כל ארבעת הצמיגים שגרמו לי להחלקות באקסנט.

 

אקסנט 96, קיץ 2013, נוסע בכביש ההמשך של רחוב בן יהודה מכפר סבא לויצמן ברעננה, כביש של 60 קמש אך נסעתי על 80 .

השעה 1 בבוקר והממטרות באי תנועה פועלוץ, הצמיגים היבשים מהקיץ מקבלים טיפה רטיבות.

חברכם מתקרב לעיקול ומזהה שתי בחורות סתומות במיוחד נוסעות על 10 קמש ותופסות את שני הנתיבים תוך כדי שמדברות אחת עם השניה.

מנסה לבלום ולהאיר עם אורות גבוהים - הצמיגים לא מאטים!

מחליט ברגע אחד לשבור הגה חזק למדרכה ולגרום לה לעצור את הרכב.

הצלחתי , הן חזרו ברברס לשאול אם הכל בסדר, הייתי קצת המום ממה שקרה והטמטום אבל לא היה נזק אפילו קל.

 

חוץ מזה לא היו לי מקרים מסוכנים לא עלינו.

פורסם

ככה למדתי כמה ABS זה דבר חשוב,

לפני כמה שנים נסעתי בכביש 6 בשעות הצהריים, כביש יבש, טיוטה קורולה (דגם הרובוטי אין לה ABS) ניסתה לעקוף אותי, תוך כדי עקיפה הנהג לחץ ברקס, כנראה נבהל ממשהו והגלגלים ננעלו לו (הוא נסע לדעתי בין 130 ל140 קמ"ש) למזלי שמתי לב בזמן והאטתי את רכב, הרכב שלו יצא משליטה, החליק לתוך הנתיב שלי כאשר הוא עם הפנים אלי (הרכב של הנהג עם הקורולה פשוט הסתובב נגד כיוון התנועה עם ההחלקה) ככה הוא החליק כמה עשרות מטרים עד נעצר בשוליים עם הפנים נגד כיוון התנועה, מזל גדול שלא היתה התנגשות עם רכב אחר כי הכביש היה עם עוד מכוניות שנסעו לידנו ומזל גדול בשביל הנהג שלא התנגש בגדר, ממש יצא ללא פגע, אני אפילו זוכר עד היום את הנהג מנסה לתפעל את הרכב תוך כדי החלקה ואפילו מסתכל עלי...

פורסם (נערך)

שעות הבוקר העמוסות, כביש החוף לכיוון דרום, קצת לפני הירידה ימינה לקיסריה.

מי שמכיר את קטע הכביש הנ"ל, שוליים צרים מאוד שמספיקים לחצי רכב. כמה מאות מטרים לפני הירידה ימינה לקיסריה התפוצץ לפתע ברכב גלגל קדמי ימני.

בורח מהר לכיוון השול, מזמין במהירות ניידת שתלווה אותי מאחורה תוך כדי שאני זוחל קדימה כשרוב הרכב נמצא בעצם בנתיב, מאחוריי משאיות ורכבים שנוסעים כ-100-110 קמ"ש בולמים בחריפות מרחק קצר מהתנגשות בי. ככה עד שהצלחתי להגיע לשול הרחב שבפנייה ימינה.

ללא ספק החוסר בשוליים היווה סכנה הן לי והן לנהגים האחרים שהרכב שלי היווה מכשול מסוכן בכביש מהיר בשעות העומס והמרחק מתאונה קשה היה קצר.

מגיע כל הכבוד למשטרת התנועה שהגיעו בזריזות למקום וליוו אותי.

 

זה המקום: https://www.instantstreetview.com/@32.521772,34.913884,-172.96h,-4.3p,1z

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

לפני שנה +-, אני חוזר לכפר בלילה עם אחותי, נראה לי שהיה חורף, התאורה בכניסה לכפר לא עבדה, חושך כרגיל, אני נוסע ב 80 קמ"ש ושומר על ימין.

אני עובר את הסיבוב האחרון לפני הכניסה ופתאום רואה רכב שגולש מולי, על הנתיב שלי!! טויוטה קורולה דגם לפני האחרון, גולשת ללא תאורה, כמה מטרים היו בינינו,עד שעיכלתי את זה והצלחתי לראות אותו!! מיד קפצתי לנתיב הנגדי ועקפתי..

למזלנו באותה השניה לא היה רכב ממול, מיותר לציין שאין שוליים ברחוב הזה, בדומה לתאורה, ורק נס הציל אותו מתאונה חזיתית!!

נכון שהלב שלי קפץ ממקומו אך הצלחתי לשמור על שקט וריכוז, אחותי כמעט התעלפה שם...

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

מזכיר לי ארוע מלפני הרבה מאד שנים. נוסע ממרכז הארץ לעפולה בשעות הלילה. נכנס לכביש ואדי מילך (שעדיין היה חד מסלולי) בגשם שוטף וחושך צלמוות, והכביש נטוש לחלוטין/ באיזה שלב מרגיש שאני על השוליים השמאליים! כנראה שהשילוב של החושך, הגשם ואולי גם עיבוי על החלון (היתה אפשרות להפשרה רק עם אויר חם, לא היה מזגן ברכב), סימון קלוש על הכביש ולמזלי גם העדר תנועה של כלי רכב אחרים הקשו עלי להתמצא. עצרתי, התעשתתי והמשכתי בנסיעה, עם ההקלה בגשם כבר היה יותר קל. במהחל השנים היו לי עוד 1-2 ארועים של צורך בעצירה בשל גשם שוטף, אבל זה היה החמור ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מלפנים הירוק מתחיל להבהב. נספיק או לא נספיק, זאת השאלה. קיק עצבני, הרכב מזנק קדימה, רק עוד קצת, רק עוד קצת, אנחנו מספיקים, הירוק המהבהב הפך לצהוב אבל זה בסדר אנחנו כבר כמעט בצומת חוצים אותה ב120 (שטח עירוני...) כשלפתע מימין שלי מופיעה נהגת לתוך הצומת. אם אני נכנס בה מהצד היא מתה על בטוח, מצבי הפיסי אולי ישרוד אולי לא, אבל רישיון ומצפון הולכים קיבינימאט זה בטוח. ירידה על הברקס, הגה ימינה שחרור הברקס ושמאלה ואני מצליח להימנע ממפגש עם הרכב. עוצר בצד. זיעה קרה. עד הבית ממשיך ב60-80 לא יותר. זה היה כשהייתי נהג צעיר. יצאתי בנס שלא הרגתי מישהו. מאז ירוק מהבהב אצלי זה לעצור, לא להאיץ.


×
×
  • תוכן חדש...