Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדיון הזה מספק תובנות מעניינות לגבי עברם האפל של כמה מוותיקי הפורום. מאלף משהו. 8)

 

לענייננו, אני גר בנתניה, עיר בה כל נסיעה זה אימון לוש"ב, לכן אין טעם לפרט לגבי ארועים ספציפיים.

 

במבט גלובלי, כנראה שהארוע המפחיד ביותר היה לפני שבועיים, כשנכבה לי המנוע ב-95 קמ"ש בנתיב

השמאלי ביותר של כביש 2, בין צומת גלילות לצומת הסירה. בהיותי נהג חדש, אני לא עוזב בד"כ את הנתיב

הימני, למעט עקיפות מזדמנות. אותו יום היה יוצא דופן, וכך גם הארוע הנ"ל. מזל שהייתה לי מספיק תנופה

לחצות 3 נתיבים, עם איתות מסודר ובהדרגה, ולעצור באופן מבוקר בשולי הכביש.

 

מסקנותיי מהארוע:

 

:idea: תמיד טוב לנסוע ברכב עם 5 כוכבי בטיחות. לך תדע מה יקרה...

:idea: דלק מוהלים גם בתחנות גדולות ופופולריות. נסו והיווכחו.

:idea: מכוניות צרפתיות רגישות במיוחד לסעיף ב'.

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יום אחד נסענו אני ואבי לכיוון נתניה.

 

המקרה קרה אחרי כביש 5 כשפונים ימינה לכביש החוף אנחנו בנתיב השמאלי מימיננו מרצדס שחורה ואנחנו עוד רגע נכנסים לכביש, ואז אנחנו רואים שאם אנחנו נשאר באותו נתיב אנחנו נפגע מטרקטור (בנו שם גשר). הוא לא ראה אותנו בגלל הכף והוא התחיל לקחת שמאלה, אבא שלי הסתכל במהירות במראה, ראה שאין אף אחד מהצד או מאחורה אותת והתחיל לנסוע לנתיב הימני, ואז אנחנו שומעים שמישהו צופר לנו-אבא שלי באותו רגע חזר לנתיב הוריד הילוך והאוטו טס קדימה (כך היתה ההרגשה)- ואז אנחנו קולטים שהמרצדס השחורה היתה בשדה הראיה המת ולא ראינו אותה.

 

היה ממש מפחיד כי עשינו כמעט תאונה וכמעט נכנסו בנו.

פורסם

המקרה הכי מסוכן שלי נגמר עם שלוש צלעות שבורות ,חור בראיה (מאחת הצלעות) ,וחבלות בכל הגוף ,קרה בגיל 17 ,באשמתי הגמורה ,תוך כדי בחינת יכולת עבירות של טרקטור מסכן.

 

המסקנה :

פיאט רומני לא עובר בכל מקום שדיפנדר עובר (לא לצחוק עלי זה היה לפני יותר משמונה שנים...)

 

אגב חזרתי בנסיעה....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הרצליה, 13/1/1999, צהריים. שיחת טלפון מעירה את שלוות הבית-

"הלו?"

"שלום, שביט?"

"כן"

"מדבר אדי, רציתי להגיד לך שעברת טסט..."

 

המקרה השני הכי מסוכן:

צריפין, בה"ד 6, שעת צהריים, לוח מודעות. בין העוברים מבחן מעשי לרכב עד 15 טון:

שביט חזן, מ.א 7030491

:-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לפני כמה חודשים יצאתי בבוקר לעבודה.

ממש ביציאה מהחניה שלי, אני נוסע בכביש דו סטרי וצר עם מכוניות חונות בשני הצדדים.

כשנסעתי באותו כביש השמש היתה ממש מולי והיא פשוט סנוורה לי את החיים.

לא ראיתי לאן אני נוסע בכלל ואם יש מישהו\משהו מולי.

אחרי כמה שניות של נסיעה אני קולט מזווית העין שאני עובר ממש סנטימטר אחד מאיזה בנאדם

שרק יצא מהאוטו.

באמת שאם הייתי נמצא קצת יותר ימינה במסלול הנסיעה הייתי דורס אותו.

פורסם

שלשום נסעתי לאוניברסיטה.

מי שמכיר את החניות של אוניברסיטת חיפה יודע שיש כביש עם שני מסלולים לכל כיוון עם הפרדה באמצע, ובני מיעוטים משתמשים בהם כמסלולי מירוץ.

החניות עצמן נמצאות בשוליים ככה שאין לאן לברוח במקרה של סכנה.

 

אני הגעתי לשם ובדיוק מישהו יצא מהחניה. אני רציתי לחנות במקומו אז חיכיתי קצת פחות חצי דקה שהוא ייצא.

 

פתאום קלטתי דייהטסו אפלאוז לבנה טסה לכיווני (מאחורי) במהירות ממש לא הגיונית.

באותו רגע בעטתי בגז, הספקתי להאיץ וראיתי אותו מפספס אותי בכמה סנטימטרים. אם לא הייתי מאיץ הוא היה נכנס בי מעל ל70 קמ"ש.

 

אם כבר האצתי, נסעתי אחריו עד הרמזור ואז התחלתי לקלל אותו כמו שבחיים לא קיללתי אף אחד. הייתי עם עוד 4 אנשים באוטו, ככה שהוא לא היה יכול לעשות כלום. אמרתי לו דברים על אמא שלו, אבא שלו, המורה לנהיגה, הפרוקטולוג שלו וכמה התייחסויות למעשים מגונים שהם עושים ביניהם. אותו זה לא שיעשע, אותי כן...

 

אה, כן, שכחתי להגיד שיכולתי לצעוק עליו רק אחרי שהוא הניח את הפלאפון שלו וניתק לבן אדם בצד השני, שאיתו הוא ניהל שיחה של חיים ומוות.

 

אידיוט...

פורסם

זה קרה לפני שנה, כאשר חיפשתי עם חבר רכב.

 

ביום שישי בצהריים, ברכב של אמי [טויוטה קורולה 2003] בעת יציאה מאחת הפניות מחולון-בת ים לכיוון איילון דרום, הכל עובר חלק, כביש פנוי 120-130 קמ"ש.

משוחח עם החבר, מרוכז מאוד ונוסע כ2 דקות אחרי רנו קנגו ושומר מרחק 20 מטר ויותר,

הנהג החליט להאט.. הוא מסתיר את הנתיב מולי כך שלא הבנתי למה.

אני בולם בעדינות מסתכל משמאל, הכביש פנוי, מחזיר מבט קדימה... אני 5 מטר ממנו !

עם בלימה חזקה, שנינו שוברים חזק שמאלה, ומגלים שמישהי בשרייד שעומדת בנתיב הימני ביותר במהירות "0" קמ"ש

מאותתת ומנסה להשתלב לנתיב האמצעי.. לא ברור למה. :shock:

 

הרנו הצליחה לשבור שמאלה וחזרה לנתיב הימני כשאני צמוד לזנב שלו ולא מבין מה קורה.

ואני, רק אחרי ששברתי איתו שמאלה גיליתי שהיא עומדת שם! צד ימין שלי כמעט גורר את הרכב שלה מצד שמאל.

וכבר לא יכולתי לחזור חזרה.

 

שבירה שמאלה חזקה מידי, צמוד מאוד לרנו, ברגע אחד מאבד אחיזה.

הכביש דליל ברכבים 110 קמ"ש בערך בעת השבירה הרכב מסתחרר לי באיילון בהתחלה ב180 מעלות, החזית שלי נושקת ניידת משטרת תנועה שנוסעת ישר ואני עם הזנב לכיוון הנסיעה.

זה היה נראה כנצח אני והשוטר פנים מול פנים, אבל זה היה בדיוק לשניה-שתיים (יכולתי לנופף לו לשלום ולהספיק לחייך).

ממשיך להסתחרר כ2-3 סיבובים באיילון, קרוב מאוד להיות בתוך גדר ההפרדה מבטון הרכב התאזן וב30 קמ"ש עם כיוון הנסיעה מהנתיב הימני ביותר (מתוך 4 נתיבים) הורדתי את הרכב לשוליים השמאליים.

במהלך הסחרור הספקתי רק לקפל את המראה שלי עם הרכב שלה.

וכמובן בוסה קטנטנה מהניידת בטמבון.

 

כמובן, שכל המקרה התלווה בענני עשן מהצמיגים כמו במועדון !

 

הרנו, השוטר ואני בצד (ואיך לא... כמה ישראלים מסוקרנים).

השוטר קלט מהר מה קרה ואמר לנו לחכות בצד והלך "להביא" את הבחורה מהשרייד.. שהמשיכה לה בדרכה.

הכי מרגיז, הבחורה בשרייד: "אדוני השוטר, אני לא מבינה על מה אתה מדבר? לא הייתי מעורבת בשום כמעט תאונה!" :x

 

כולם חזרו בריאים ושלמים הבייתה, גם הבחורה אבל עם קנס (השוטר התעצבן עליה שבנסיבות מסיימות זה היה כמו "פגע וברח").

אבל היו כמה סיוטים אחרי זה.

 

וזהו, ב"ה שאני נושם !

פורסם

לא יודע מה איתכם כל פעם שאני בכביש בישראל זאת סכנה מבחיניתי

ולא בא להשמיץ אף אחד אבל ככה זה הנהיגה והתרבות בארץ מחרידה לדעתי.

פורסם

לנהוג זו תמיד סכנה.

 

השאלה היא מה אתה עושה עם זה ויחסית למה זה מסוכן.

 

תשאל אותי באילו מדינות נהגתי ואני מבטיח לך שבארץ המצב פחות מסוכן. יש לנו סטטיסטיקות פשוט מצחיקות בקטע של תאונות דרכים, וכל המדינה תמיד בהיסטריה.

פורסם

מי שמכיר את החניות של אוניברסיטת חיפה יודע שיש כביש עם שני מסלולים לכל כיוון עם הפרדה באמצע, ובני מיעוטים משתמשים בהם כמסלולי מירוץ.

 

יוסי, אל שתכח שדרום אמריקאיים עם שפם הם גם מיעוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אכן עובדת וגורמת לי לחלחלה כל פעם שאני שומע אותה (לא בגלל הבדיחה אלא בגלל המצב שבה היא נאמרה לראשונה...) :lol:

 

יוסי, אל שתכח שדרום אמריקאיים עם שפם הם גם מיעוט.

 

דווקא התכוונתי לאמריקאים עם אנורקסיה, אבל אני מקבל את זה.

פורסם

נסעתי על 120 בכביש מהיר היה בכביש סיבוב ובמקום

ללחוץ על ברקס בסיבוב הוספתי גז..

פתאום אחרי הסיבוב באמצע כביש מהיר פקק של עבודות בדרך!!!

לחצתי על בקס חזק כול עוד נפשי בי

ולא הספקתי!!! נכנסתי ברכב שנכנס בעוד רכב שנכנס בעוד רכב! שרשרת!

פורסם

המקרה שלי הוא משהו הכי מטורף שקרה לי לפני שנתיים פחות או יותר וכמה שזה בנאלי אז לא נראה לי שאי פעם אני ישכח אותו.

מי שמכיר את אשקלון קצת אז בין התחנה המרכזית לתחנת מוניות בצד השני של הכביש יש מעבר חציה.

אני נסעתי אחרי שיירה ארוכה לכיוון ביה"ח להקפיץ את אמא לעבודה, אני זוכר שהייתי כ10 מטר אחרי

רכב מסחרי בנתיב הימני במהירות של כ-30 קמ"ש.

השיירה שהייתי אחריה מנתה מספר רכבים וכאשר הגעתי עם הרכב למעבר החציה החליט אדם מבוגר ממש כמו ילד קטן להתפרץ לכביש. כנראה שאת אותו הולך רגל עניין רק להגיע לצד השני או כמו שכתוב המטרה מקדשת את האמצעים...

בכל אופן אני אותו זמן נהגתי באיביזה שנת 97 ללא ABS והבלימה שעשיתי אותו זמן אני לא ישכח בחיים, אפילו אמא שלי אמרה לי שאין לה מושג איך אני הצלחתי לראות אותו.

DON'T JUDGE THE CAR BEFORE YOU POP THE HOOD

 

בעבר: סיאט איביזה 1600 קופה ידני 97'

בקרוב: רנו קליאו 1200 אקסטרים 11'

פורסם

וואי לא טוב להזכר

כביש דו סיטרי שעת לילה מאחורת

אני נוסע מאחורי רכב אייטי במיוחד ומחליט לצאת לעקיפה בערך 70 מטר מהכיכר. ( אחרי שבדקתי שאין שום רכב ממול )

פתאום אני מוצא את עצמי בנתיב הנגדי עוקף את האוטו ומגיח מולי רכב שיצא בדיוק מהכיכר , הבחור החליט להבהב לי עם האורות ולא חשב להוריד מהירות , הסוויפט בשאירית כוחה האחרון הצליחה לבצע את העקיפה בשלום שרק מטר שניים מפרידים בינים לבין הרכב שבא מלפנים

אני חייב להגיד שזה לא היה אחראי מצידי כי עוד היו איתי 2 חברים

אבל למדתי לקח ומהיום אני יוצא לעקיפה אחרי שאני בודק את כל התנאים של הדרך

 

השניות האלה שאני עוקף ואני רואה נגדי רכב בנוסע במהירות ומהבהב לי באורות זה היה מהדברים היותר מפחידים


×
×
  • תוכן חדש...