Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וערב טוב.

הטורים עומדים כל הזמן על 900 במצב ניוטרל או פארקינג ,האם זה נורמלי בבלנו או שזה מצביע על בעיה מסוימת?

בתודה.

תמונה085.jpg

פורסם
אם אין לך בעיות אחרות אז הכל בסדר.

למה אתה חושב שזה לא תקין? יש תופעה אחרת?

 

תראה יש תופעה או בעיה לדעתי,אני לא יודע אם זה ככה צריך להיות או שזה קשור אחד לשני-שהאוטו עומד על ניוטרל או פארקינג כנ''ל,ולמשל אני מדליק אורות קדמיים (לא גבוהים) האוטו רועד יותר מהרגלו ,או לחילופין שאני לוחץ על המתגים של החלונות חשמל לעלות או להוריד גם כל האוטו רועד ,בשני המקרים האלו האוטו רועד (וזה לא לכמה שניות בודודות,זה ממש נמשך עד שאני מכבה את האורות או לא נוגע בח''ח).

פורסם
אם השעון בתמונה שצולמה, מראה את הסל"ד בניוטראל/פארקינג - נראה לי תקין (וגם פחות מ-900 סל"ד, שזה עוד יותר בסדר).

 

כן התמונה צולמה מתוך הרכב שלי.

פורסם
לפי התמונה ניראה שהסל"ד עומד סביב ה-750 שזה קצת נמוך. האם זה תמיד היה כך? או שרק עכשיו הבחנת בזה?

 

לפני שבוע רק קניתי את האוטו ,אבל נראה לי שזה תמיד היה כך.

אבל איך 750 המחוג עומד בדיוק לפני הקו האחרון של ה1000...

פורסם
לפני שבוע רק קניתי את האוטו ,אבל נראה לי שזה תמיד היה כך.

אבל איך 750 המחוג עומד בדיוק לפני הקו האחרון של ה1000...

סימנתי לך היכן נימצא ה-500 סל"ד...תחשב לבד ותראה.

085_1_~1.JPG

:)
פורסם

נראה כאילו יש לך בעיה באלטרנטור.

ללא קשר לטורים (ואם הרכב לא רועד ללא הפעלת החלונות אז הטורים בסדר) הרכב לא אמור לרעוד כאשר מפעילים צרכני חשמל.

זה יכול להיות אלטרנטור שמעמיס או אפילו בעיית חשמל אחרת שגורמת לירידה במתח ואפילו בעיה בהצתה.

אם אתה מבין בחשמל, תבדוק מתח בזמן עמידה (צריך להיות מעל 13V) ומתח בזמן הפעלת החלונות (צריך מקסימום לרדת קצת אם בכלל). אם אתה לא יכול לבדוק בעצמך - חשמלאי טוב זה האיש שלך.

פורסם
נראה כאילו יש לך בעיה באלטרנטור.

ללא קשר לטורים (ואם הרכב לא רועד ללא הפעלת החלונות אז הטורים בסדר) הרכב לא אמור לרעוד כאשר מפעילים צרכני חשמל.

זה יכול להיות אלטרנטור שמעמיס או אפילו בעיית חשמל אחרת שגורמת לירידה במתח ואפילו בעיה בהצתה.

אם אתה מבין בחשמל, תבדוק מתח בזמן עמידה (צריך להיות מעל 13V) ומתח בזמן הפעלת החלונות (צריך מקסימום לרדת קצת אם בכלל). אם אתה לא יכול לבדוק בעצמך - חשמלאי טוב זה האיש שלך.

 

תודה רבה לך.

אגש השבוע לחשמלאי שיבדוק את העניין.

פורסם
ה 500 סל"ד נמצא על הקו העבה שבין האפס לאלף .

לפי מה שאתה אומר המספר 1 היה צריך להיות בקו שאחריו על הקו הדק איפה שהמחוג עומד כרגע.

:)
פורסם

מה שאייל צבי אמר נכון מאוד.

 

הפס העבה הראשון אחרי ה 0 זה 500 סל"ד. הפס הדק שבא אחריו זה 750.

 

מה שיש בין 0 ל 500 לא מעניין אף אחד, ובתחום הזה התצוגה לא ליניארית, כי המנוע לא פועל בתחום הזה.

 

המחוג בתמונה מצביע על כ 770-760 סל"ד.

 

 

פורסם
נראה כאילו יש לך בעיה באלטרנטור.

ללא קשר לטורים (ואם הרכב לא רועד ללא הפעלת החלונות אז הטורים בסדר) הרכב לא אמור לרעוד כאשר מפעילים צרכני חשמל.

זה יכול להיות אלטרנטור שמעמיס או אפילו בעיית חשמל אחרת שגורמת לירידה במתח ואפילו בעיה בהצתה.

אם אתה מבין בחשמל, תבדוק מתח בזמן עמידה (צריך להיות מעל 13V) ומתח בזמן הפעלת החלונות (צריך מקסימום לרדת קצת אם בכלל). אם אתה לא יכול לבדוק בעצמך - חשמלאי טוב זה האיש שלך.

 

בדקו לי את המתח היום-מתח בזמן עמידה 13.8 שאמר לי שזה בסדר גמור.

מתח בזמן הדלקת אורות -14.2.

החשמלאי אמר שזה בסדר גמור ואין סיבה לדאגה וגם המד סלד נראה בסדר,הוא ניזה לכוון טורים אחרי חיפוש אמר שאי אפשר אצלי וזה לא קיים בדגם הזה.

אמרתי לו לגבי צרכני חשמל כמו שאמרת ,הוא אמר אין כזה דבר כל אוטו רועד בזמן שמפעילים משהו חשמלי ,שני הדברים שהסביר לי זה יכול להיות??

פורסם

הטורים מכוונים ע"י המחשב ולכן לא ניתן לכוון אותם.

מאוד מוזר שבהדלקת אורות המתח עלה.

לא כל רכב רועד מתי שמדליקים אורות או פותחים חלון.

 

לך תבדוק עם עוד חשמלאי.

×
×
  • תוכן חדש...