Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הטורים מכוונים ע"י המחשב ולכן לא ניתן לכוון אותם.

מאוד מוזר שבהדלקת אורות המתח עלה.

לא כל רכב רועד מתי שמדליקים אורות או פותחים חלון.

 

לך תבדוק עם עוד חשמלאי.

 

 

אבדוק את העניין.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בתור בעלים של יפנית משנת 98, אני חושב שזאת בעייה שלא צריכה להדאיג אותך.

אז כן, יש מצב שמשהו לא בסדר אבל לא חבל על הכסף של הבדיקות? הרכב נוסע טוב, זה הכי חשוב.

כל עוד אין בעייה מוחשית, פשוט סע ותהנה מהאוטו! :)

ואגב, הסל"ד נראה לי תקין לחלוטין. לחבר שלי יש בלאנו 97 והסל"ד אצלו זהה - בדקתי לך במיוחד!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
בתור בעלים של יפנית משנת 98, אני חושב שזאת בעייה שלא צריכה להדאיג אותך.

אז כן, יש מצב שמשהו לא בסדר אבל לא חבל על הכסף של הבדיקות? הרכב נוסע טוב, זה הכי חשוב.

כל עוד אין בעייה מוחשית, פשוט סע ותהנה מהאוטו! :)

ואגב, הסל"ד נראה לי תקין לחלוטין. לחבר שלי יש בלאנו 97 והסל"ד אצלו זהה - בדקתי לך במיוחד!

 

כנ"ל - ברשותי פג'ו 306 2002 אוטומטית. גם אני הייתי מוטרד לגבי הנושא אבל לאחר ששאלתי וביררתי הבנתי שזה תקין. הטורים שלי גם עומדים על 750-900 - כבר תקופה לא הקדשתי לזה צומת לב.

 

כמו שאמרו פה כבר, פשוט תהנה מהאוטו :) כולנו עושים זאת ! :)

פורסם

סל"ד מנוע ע"פ היצרן צריך להיות750+\- 5



 

לפי התמונה סל"ד שלך בסדר גמור

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

×
×
  • תוכן חדש...