Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא מתחייב שאין פגיעת שלדה,

ואת הבעיות הוא אמר לי- ברקסים וצמיגים. בהנחה ולא יהיו עוד בעיות רציניות- לקחת?

פורסם
הוא מתחייב שאין פגיעת שלדה,

ואת הבעיות הוא אמר לי- ברקסים וצמיגים. בהנחה ולא יהיו עוד בעיות רציניות- לקחת?

 

לי נשמע שמדובר בסוחר , האם בדקת שהאדם שעומד מולך הוא זה שרשום ברשיון הרכב ?

 

מוזר לי מאוד שהמוכר מוכן להוריד כ 20% ממחירו לפני בדיקה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

המחיר גבוה משום שאני מתייחס למחיר הסופי ולא למחיר הקנייה.

 

בדקת כמה יעלו לך ברקסים, צמיגים, וצביעה?

לדעתי מדובר בסכום לא נמוך מ-4,000 ש"ח.

כך שמגיעים ל-38 אש"ח לרכב מיני, מודל 2001.

-

פורסם

נכון,אבל זה רכב אמין וטוב, ששומר על הערך שלו יותר ביחס לאחרים. כך שבבוא היום אני מניחה שהוא עדיין יהיה מבוקש ושגם אני אמכור אותו במחיר טוב יחסית לרכבים אחרים.

אני טועה? זה משהו שלא צריך לקחת כשיקול?

פורסם

4000? לא יודע מה צריך להחליף בברקסים אבל גם אם מדובר בכל הארבעה זה לא צריך לעלות יותר מ-1500 שקלים. רביעיית צמיגים סבירה עוד 1000 מקסימום. צביעה - ממש לא צריך.

 

אם אלו כל הבעיות - כן, כדאי לקנות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נכון, באותו מחיר ניתן לרכוש רכבים לא פחות טובים ויותר חדישים אבל בסה"כ היאריס זה בחירה טובה שמגובה בשוק חזק מאוד וסביר להניח שהיא תמשיך להיות כזו ולשמור על ערכה יותר מאחרות.

:mm_yeah:

 

כל עוד אתה יודע שאתה משלם כפול על רכב עם תדמית מסויימת (אמין\יפה\שעיר\"איכותי") אין עם זה שום בעיה.

הבעיה מתחילה שנושא התדמית מעוור קלות את עיני הקונים שבטוחים שברכב בן 10 לא יהיו תקלות ולכן קונים רכב במחיר כפול (!) מרכב מקביל באותה קטגוריה, בגלל עניין התדמית - שבמקרה הזה מדברת על אמינות בעיקר.

 

בדיוק אתמול, אגב - אם כבר מדברים על קטנות אוטומטיות, ראיתי ליד הבית יונדאי אטוס שנת 2000 או 2001. מאוד סיקרן אותי לדעת כמה היא עולה כי חשבתי על משהו קטן ואוטומטי עבור אישתי שנוסעת 1000 מ' ביום (כל צד) לעבודה.

פתחתי את לוח יד-2 ואחרי שראיתי את המחיר של המכוניות הללו באיזור שנת 2000-2001 הייתי פשוט :shock:.

אני יודע שמאוד קל להשוות את המכוניות המבוקשות מול כאלה שלוי יצחק קבע שהביקוש שלהן הוא נמוך, במיוחד סיטרואן - אם אנחנו כבר מדברים נקודתית על המקרה, אבל כולנו כבר יודעים שהיגיון במחירון אין ! - במיוחד אצל לוי יצחק. עדיין לא ברור לי איך אטוס 2001 עולה יותר מסקסו 2001-2002 ועל אחת כמה וכמה איך אטוס 2001 עולה יותר מקסארה אוטומטית (2002 1.6 16V) עם כל התוספות הרגילות (4 ח"ח, 4 כ"א, ABS, ב.שיוט, ב.אקלים וכו'). אז נכון, אני כנראה נוגע במקרה יחסית קיצוני (ואולי יהיו כאלה שיוכלו להוסיף עוד דוגמאות קיצוניות פרי ניסיונם האישי) אבל עדיין לא ברור לי איך רכב בן 10 שווה ערך לאחוז מכובד מאוד ממחירו המקורי בתקופה שנמכר - במיוחד לאור העובדה שהוא לא מציע שום דבר מיוחד ביחס למתחרות שלו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נכון,אבל זה רכב אמין וטוב, ששומר על הערך שלו יותר ביחס לאחרים.

את צופה אמינות מוחלטת ברכב בן 10 ומוכנה לשלם הרבה יותר מכל רכב אחר באותו שנתון?

אני לא, אבל בהצלחה.

-

פורסם

תדמית היא כנראה כוח חזק מאוד, ואמינות משחקת תפקיד חשוב מאוד אצל אנשים, בעיקר בקניית משומשות. והדברים הללו עובדים לשני הכיוונים. מכוניות כמו אטוס ויאריס יעלו הרבה כסף בגלל שאנשים חושבים שהן אמינות (וכנראה שהן באמת כך) וכשהם מחפשים רכב משומש בכמה עשרות אלפי שקלים הם מוכנים להתפשר על איכותו בשביל לקנות משהו שיתן להם תחושה של שקט נפשי.

לכיוון השני, מכוניות כמו קסארה או C5 יהיו שוות לפעמים במחירון פחות ממכוניות כמו סקסו או C3 (בהתאמה) גם כי תדמית האמינות שלהן בקרשים, וגם כי הן יקרות יותר לאחזקה.

 

אני הראשון שיחשוב שזה מגוחך ש-C5 עולה כמו C3, אבל אני יכול להבין את העובדה ש-95% מהרוכשים רכב משומש ב-30000 שקלים, נניח, מסתכלים דבר ראשון על עלויות האחזקה הצפויות. ב-C5 מדובר, מה לעשות, בעלויות גבוהות יחסית. ב-C3 לא. וה-5% האחרים - טוב, הם אנשים שנהנים הרבה יותר מהרכב שלהם (טוב, כל עוד הוא לא במוסך :wink: )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל עוד אתה יודע שאתה משלם כפול על רכב עם תדמית מסויימת (אמין\יפה\שעיר\"איכותי") אין עם זה שום בעיה.

הבעיה מתחילה שנושא התדמית מעוור קלות את עיני הקונים שבטוחים שברכב בן 10 לא יהיו תקלות ולכן קונים רכב במחיר כפול (!) מרכב מקביל באותה קטגוריה, בגלל עניין התדמית - שבמקרה הזה מדברת על אמינות בעיקר.

איציק

 

התדמית הזו גורמת לתגובות רגשיות כמו "בגידה" של הרכב.

להזכירכם, לפני כשלושה שבועות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328647

 

שימו לב לדימיון בנתונים.

-

פורסם

פעם ראשונה שאני רואה את השרשור הזה וקראתי רק את ההודעה הראשונה, אבל זו לא בגידה של הרכב, זו בגידה ברכב: כנראה לא בדקו לו שמן-מים בקביעות, הגיעו למצב בו הרדיאטור סתום וכשנדלקו כל נורות האזהרה - המשיכו לנסוע למוסך. פלא שהחשבון כל כך גדול?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי יותר אמינות מרכבים אחרים באותו השנתון, אולי. אבל אם בסכום הזה אפשר לקנות רכב משנת יצור 04-05 עם ק"מ נמוך יותר, אני לא חושב שהיאריס תהייה יותר אמינה. כמו כן אני ממש לא בטוח בנוגע ליחס קנייה - מכירה עתידית שאת עושה. הרכב הזה יכול להיות עוד יותר לא רלוונטי לצעירים וסטודנטים "תפרנים" שיחפשו רכב קטן וכמה שיותר חדש, ואני ממש לא חושב שיאריס עתיקה בת 12-13 עם 160-70 אלף ק"מ, תהייה יותר אמינה ותהווה אלטרנטיבה טובה יותר, ממתחרה צעירה ב5-6 שנים, (זה רק בעניין האמינות ללא כל קשר לאיבזור, נוחות, ק"מ וכדומה).

בכל אופן 34000 עוד לפני הבדיקה זה מחיר סביר. שימי לב שאחרי הבדיקה המחיר עדיין נתון למו"מ, בטח אם יתגלו ליקוים משמעותיים, הכסף שירד הוא על הליקויים וההוצאות שאתם יודעים עליהם. זו יכולה להפוך לקנייה משתלמת בעיקר אם תורידי אותו עוד קצת, לו רק בגלל שיש סיכוי טוב שתוכלי למכור את הרכב (לאחר תיקון הליקויים שהם החלפת בלאי) במחיר שקנית אותו או מאוד קרוב לכך.

והכי חשוב מאוד לבדוק היטב שאין מדובר בסוחר.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

×
×
  • תוכן חדש...