Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי ז., מאיפה הבאת את זה?

אני יכול להגיד לך ממקור ראשון שהמדינה שם מטפלת בכל האזרחים שלה כמו שצריךץ

ומאוד קשה להגיע למצב שבו המדינה כבר לא מצליחה לעזור לך. אלה אנשים שבאמת לא מגיעה להם העזרה.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרובת משפחה שלי חיה בגרמניה ובעלת אזרחות גרמנית הרבה שנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דודה שלי חיה בגרמניה עם עזרה של המדינה כבר המון שנים.

זה לא ממש מספיק לה (היא נכה) אז אנחנו גם צריכים לשלוח לה כסף כל חודש.

 

השיח ברחוב אומר כל הזמן שמתעסקים יותר מדי עם מהגרים ולא נשאר לאזרחים "אמיתיים" אבל אני לא בטוח שזה בגלל זה.

זה נשמע יותר כמו גזענות.

פורסם

יוסי אני חושב שאתה טועה.

 

נתחיל מזה שיש אתר: http://www.freecycle.org/ ואם יש אחד, יש עוד כאלה.

ובאנגליה למשל יש המון חנויות charity אליהן אנשים תורמים דברים, והחנויות מוכרות אותם בסכום סימלי ( רק בשביל לשלם את התפעול של החנות).

 

מצב המעמד הבינוני בארצות אירופה (וגם בארה"ב) עדיף בהרבה על המעמד הבינוני בארץ שנשחק כמעט לכלום, וכמובן שבאירופה עובדים גם פחות שעות ומקבלים הרבה יותר מהמדינה.

יש לי הרבה חברים ארופאיים (לא כאלה שהיגרו לשם) שדברים שנראים להם בסיסיים (כמו למשל סבסוד שכ"ד במהלך הלימודים) לנו נראים כמו מותרות.

 

את הסיפור של דודה שלך אני לא מכיר, ואני יודע שבגרמניה (ולא רק שם) יש גל לאומנות קל שמתעורר וטוען שהמהגרים גונבים להם את העבודה, וגם את הסיוע הציבורי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

"ישראלים לא פרייארים".

 

עלאק לא פרייארים, משלמים את המסים בין הגבוהים בעולם, המשכורת מינימום בין הנמוכות שיש, עובדים המון שעות חודשית וכל יום דוחפים עוד איזה מס חדש. אבל אנחנו לא פרייארים.

 

מה אפשר לקנות במחיר של קורולה ישראלית בחו"ל

http://www.motocar.co.il/article/12509.aspx?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=hege

 

זה פשוט מרגיז ומרתיח שהמס בארץ על כלי רכב חדשים זה 100% ומרבית הרוכשים צריכים לקחת הלוואות מנופחות בהחזרים גבוהים על רכב עממי ופשוט כיביכול. אבל היי אנחנו לא פרייארים.

 

3 שנים המדינה מבקשת מאיתנו לתרום לה בתמורה למשכורת עתק של 300 ש"ח, שבוקשי מספיק לבמבה בשקם.

 

לי אישית נמאס מהמדינה הזאת.

פורסם

לי יש בגרמניה דודה בפנסיה,

דודה שעדין לא בפנסיה,

ובן דוד שסיים שם תואר ועובד.

כולם עם אזרחות.

 

אלה שבפנסיה מקבלים מספיק כדי לחיות סבבה בלי לעבוד בכלל(למרות שלא עבדו שם עד גיל הפרישה).

משלמים להם על השכר דירה, חשמל, עזרה באוכל וכו...

 

אלה שעדין לא בפנסיה, מבוגרים וקרובים לגיל הפרישה חיים על עבודה מאוד בסיסית אך מקבלים השלמה מהמדינה שבעזרתה מסיימים את החודש בלי בעיה ובלי להתלונן.

ד"א הבעל עובד באיזה חברה שמתעסקת בתרומות מעסקים(עכשיו נזכרתי) הם מתרימים אוכל מכל מיני חנויות וכאלה.

בגלל זה גם המשכורת שם היא לא גובהה.

 

והבן דוד בזמן הלימודים לא היה צריך לשלם עליהם ויש תמיכה לסטודנטים. עכשיו הוא מצא עבודה ומרוויח משכורת יפה.

בארץ הוא בחיים לא היה מרוויח משכורות כאלה בתור פסיכיאטר שרק סיים תואר.

 

אף אחד מהם לא חיי בפאר, בדירות גדולות ובפינוק, אך אף אחד מהם גם לא נשאר רעב וצריך להחליט על מה עדיף להוציא את הכסף. אוכל, חשמל, מים...

פורסם

דודה שלי חיה באוסטריה. היא ילדה ולאחר ההריון והלידה הקשים היא הייתה תשושה נפשית ופיזית (תשושה רפואית לא תשושה עייפה), אז המדינה הצמידה לא למשך 3 חודשים 2 מטפלות 24/7.

 

אחת באה ב 10 בבוקר, עושה כביסה, מנקה את הבית וכמובן מטפלת בתינוקת והכל עד 7 בערב.

המטפלת השניה באה בערב, משכיבה את התינוקת לישון ומתעוררת כל הלילה בשביל להאכיל ולהרגיע אותה.

ב 10 בבוקר הן מתחלפות שוב.

 

והכל כמובן בחינם!!!

 

 

בארץ אם היא הייתה מתלוננת שהיא תשושה היא אומרים לה לישון בצהריים! :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תן לי לנחש. הם הגיעו לשם בסוף המילניום הקודם מבריה"מ לשעבר?

 

אם כן אז הם במעמד של פליטים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יוסי אני חושב שאתה טועה.

 

נתחיל מזה שיש אתר: http://www.freecycle.org/ ואם יש אחד, יש עוד כאלה.

ובאנגליה למשל יש המון חנויות charity אליהן אנשים תורמים דברים, והחנויות מוכרות אותם בסכום סימלי ( רק בשביל לשלם את התפעול של החנות).

 

מצב המעמד הבינוני בארצות אירופה (וגם בארה"ב) עדיף בהרבה על המעמד הבינוני בארץ שנשחק כמעט לכלום, וכמובן שבאירופה עובדים גם פחות שעות ומקבלים הרבה יותר מהמדינה.

יש לי הרבה חברים ארופאיים (לא כאלה שהיגרו לשם) שדברים שנראים להם בסיסיים (כמו למשל סבסוד שכ"ד במהלך הלימודים) לנו נראים כמו מותרות.

 

את הסיפור של דודה שלך אני לא מכיר, ואני יודע שבגרמניה (ולא רק שם) יש גל לאומנות קל שמתעורר וטוען שהמהגרים גונבים להם את העבודה, וגם את הסיוע הציבורי.

 

אוקי, לא היה לי מושג שיש כזה דבר.

באתר אגורה הם טוענים שהם רשת השיתוף הראשונה בעולם.

 

אבל אני לא רואה סתירה משמעותית בין מה שאני אמרתי למה שאתה אומר.

זה שלא מספיק לה זה לא אומר שזו אשמת הממשלה. אולי לה יש צרכים אחרים. מעולם לא הייתי אצלה.

אנחנו שולחים לה כסף כי היא מבקשת והיא אישה מאוד חולה (נכות חלקית, גידולים בגב, גידולים בגרון ועוד מליון דברים אחרים).

פורסם

ארגונים לסעד וצדקה תמיד יהיו כי אין חברה בעולם שאין בה עוני, פשוט אין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תן לי לנחש. הם הגיעו לשם בסוף המילניום הקודם מבריה"מ לשעבר?

 

אם כן אז הם במעמד של פליטים.

בתחילת המילניום הזה הם הגיעו.

לא חושב שהם נחשבו או נחשבים כפליטים.

הם לא פליטים, אלא אזרחים לכל דבר.

ההגירה נבעה כחלק מהסכמים מול הסוכנות היהודית ולא כבריחה של האזרחים בנסיון להציל את עצמם ממשהו שקורה באיזור.

 

אולי יש הטבות נוספות בתור עולים יהודים, לא נראה לי שהם פליטים.

פורסם

החוק בגרמניה לגבי פליטים הוא מאוד מאוד מתירני. מספיק שאתה נרדף פוליטית (קפיטליסט במדינה קומוניסטית) ואתה מקבל קצבה לכל חייך בלי תלות במה שאתה מרויח.

 

יש לי חבר גרמני שהיה סוכן של כלי עבודה שם שאמר שאם הוא היה יכול לבחור הוא היה מעדיף להיות פליט מתאזרח מיליד גרמניה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תשמעו , למצוא מה רע פה מאוד קל , ומשיחות שהיו לי עם לא מעט ארופאים בטיול שלי גם הם מתלוננים בלי סוף .

נכון אנחנו רחוקים מלהיות המדינה שהכי כיף בה ביום יום , ובטח לא המדינה שהכי קל לחיות בה.

הבעיה שלנו היא שתעייפנו כל אחד רוצה לקבל את הזכויות כמו באירופה, את הכסף כמו באירופה וכו'.

אנחנו מדינה בת 60 , עם צרות מפה ועד עזה (אולי מעזה לפה) ב60 שנה הגענו להישג די יפה הבעיה היא שמכאן קדימה אנחנו חייבים להמשיך .

אתם רוצים שינוי ? תובילו אותו .

תפסיקו לשבת בבית ולילל , תקימו אגודות ,מפלגות , עמותות , או תצטרפו לקימות .

צאו מהבית ותובילו שינוי .

אבל זה לא יקרה הרבה יותר קל לילל .

 

הסבים והסבתות של רבים מאיתנו עשו מהלכים אדירים עם או בלי ברירה שבזכותם אנחנו בארץ משלנו , רובינו לא מסוגלים להעריך את זה ( כולל אותי לא פעם) .

הורים של אחרים מאיתנו עזבו בית לארץ חדשה בלי לדעת את השפה , ובלי יכולת לעבוד במקצוע שלהם .

אני מכיר כמה אקדמאים שעובדים בשמירה, קשה להם אבל הם יודעים שהבנים שלהם או הנכדים יהיו בארץ שלהם ולא יהודונים נרדפים בארץ אחרת .

 

ושלא תבינו לא נכון , אני לא אומר לעולם לא אלך לגור במקום אחר , אבל אני יודע שמוקדם או במאוחר יהיה גל אנטישמיות גדול נוסף , ואם לא נדאג שהפינה הקטנה הזאת תהייה סבירה , שוב לא היה לאן לברוח.

 

זה הבית, אם משהו נראה לכם לא בסדר קמו ותשנו אותו .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...