Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה בארץ היא השתתפות בכח העבודה (כן, גם אני ראיתי את הכתבה אתמול).

 

בארה"ב רק 12% מתוך הגברים בגילאי העבודה לא עובדים. אצלינו בארץ זה כמובן יותר מורכב:

15% מהגברים החילוניים לא עובדים, 35% מהגברים הערבים לא עובדים, 65% מהגברים החרדים לא עובדים.

 

אם כולם לא עובדים, אז המעט שעובד צריך לשלם המון מיסים בשביל להחזיק את כל השאר.

אני חושב שמי שבריא (פיסית ונפשית) ורוצה להנות מקצבאות צריך לעסוק בעבודות ממשלתיות. (למשל סלילת הרכבת הקלה בירושלים :) )

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קודם כל צודק רוני , ככה זה כשותקים .

דבר שני אני חושב שאם נתכל לעולם למשבר הכלכלי שפקד אותו ונתסכל פנימה , איכשהו כלכלת ישראל נפגעה פחות מכלכלות גדולות וחזקות בהרבה, אז אולי לא הכל נכון אבל כנראה שמי שמכוון את העיניינים מבין משהו בכלכלה.

 

הבעיה הגדולה שלנו היא שעם ישראל לא יודע להפגין , באירופה החקלאים יכולים לסגור עיר בירה ליומיים כי העלו את המחיר של הקש, בארץ אין כמעט הפגנות שהן לא קשורות לארץ ישראל השלום והחלום .

 

ומי שהתלונך על מחירי המים , מה לעשות שאנשים פשוט לא מבינים שבאמת אין מים וממשיכים לשטוף מכוניות בצינור , להשאיר ברזים פתוחים כאילו אנחנו שוויץ, ולבנות בריכות נוי כאילו אנחנו באירופה.

אז זהו שזה לא ממש נכון - קישור לכתבה

 

ד"א, גם אני כרגע לא עובד ובמקום לקבל כסף מהמדינה עדין משלם להם(סטודנט).

פורסם

אני לא יכול כבר לערוך, אז אני אוסיף עוד הודעה..

 

השוק שלנו נשאר יציב, לא בגלל שיש לנו כלכלה חזקה, אלא בגלל שזאת לא כלכלה חופשית ותחרותית כמו שאמורה להיות.

הבנקים עשו את הכסף שלהם לא מהשקעות באפיקים מסוכנים, אלא מעמלות מטורפות.

 

לא מספיק שאני נותן להם את הכסף ששבעזרתו הם אמורים לייצר לי ולעצמם את הרווח,

הם לוקחים ממני על זה כסף ומביאים לי ריביות בדיחה על הכסף שאני נותן להם להשתמש בו.

ואפילו מהאפס רווח שנשאר לי, אני עוד משלם עמלות.

 

ובנוסף, אין שום הבנה כלכלית לאזרח הקטן.

במקום לצמצם בהוצאות בזמן מיתון, האנשים פשוט הולכים ומגדילים את המינוס ואז לוקחים עוד הלוואה שהיום נראת כדאית, אבל עוד כמה שנים יצטערו עליהן מאוד.

אז בינתיים אולי לא רואים את המיתון הזה, אבל מה יקרה כשריבית הפריים תחזור לגובה שבו היא אמורה להיות, כשבאמת תהיה צמיחה והמדד יעלה?

מה יקרה לכל אלה שהחליטו שמיתון זה זמן טוב לקחת משכנתא ולא הבינו שהיא צמודה למדד, לפריים ולעוד דברים

יתחילו לפגר בהחזר המשכנתא ולא יוכלו לעמוד בהחזרים.

כי לא מספיק שההחזרים יעלו, כל שאר ההוצאות גם עולות בזכות הממשלה(מה שיגרום גם לצמיחה של המדד), אז גם אצלינו תהיה בעיה רצינית.

פורסם

מיום ליום אני יותר ויותר משתכנע שהציונות והפטריוטיות עולות לי יותר מידי כסף ובריאות פיזית ונפשית.

 

אין שום סיבה הגיונית נגד הגירה לאיזה בירה אירופאית ולחיות אולי לא כמו למך אבל ללא ספק גם יותר טוב פיננסית, יותר טוב חברתית והכי חשוב, בשלווה וברוגע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מיום ליום אני יותר ויותר משתכנע שהציונות והפטריוטיות עולות לי יותר מידי כסף ובריאות פיזית ונפשית.

 

אין שום סיבה הגיונית נגד הגירה לאיזה בירה אירופאית ולחיות אולי לא כמו למך אבל ללא ספק גם יותר טוב פיננסית, יותר טוב חברתית והכי חשוב, בשלווה וברוגע.

 

אני זורם איתך. על איזה יעד חשבת? :)

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ליאור, נראה לי שהוא נשוי, חפש מישהו אחר לזרום איתו :D

 

נ.ב. הדבר היחיד שיגרום לי לעזוב כאן (זמנית) זו עבודה לכמה שנים באחת מיצרניות הרכב המובילות שזה סוג של חלום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דווקא לא רע באירלנד :lol:

 

אבל אני כן יכול להגיד שלשלם 8.5 יורו לקופסת סיגריות זה הרבה יותר גרוע ממה שרוצים בארץ (בהשוואה ישירה). אבל גם לזה יש פיתרון, כמה חברים פולנים והמחיר יורד ל 4 יורו לקופסה.

 

אין ספק שפה יותר קל לחיות מהרבה בחינות אבל זה לא הארץ והארץ זה לא פה.

 

במקרה שלי לא עזבתי כי נמאס לי מהארץ.

אני כן יכול להגיד שיש בארץ דברים יותר טובים אבל זה כבר עניין אישי וכל אחד יש לו את העדפות שלו (לדוגמה יש אחד שחשוב לו מחיר הרכב ויש אחד שחשוב לו ביטוח בריאות).

 

באופן כללי, פה אני מרגיש שאני יכול לנשום, בארץ אני מרגיש שאני נחנק אבל געגועים תמיד יש.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

 

אני חייב לציין שלדעתי הסיפור של הסיגריות הוא טוב מאוד, אולי תצא לכם (ולנו המעשנים הפאסיביים) קצת בריאות מכל העניין.

 

חוצמזה? כמה אחוז כבר העלו ?

 

 

אין ספק שהסיגריות הן הגורם מספר אחד לסרטן ריאות, אבל ישנם אנשים שבחיים לא עישנו, קמים בוקר אחד ומגלים שיש להם סרטן ( חס וחלילה חס ושלום )- הכל בגלל זיהום האוויר שנוצר מתחנות הכוח והמפעלים השונות.

 

אני גר בחיפה, ולמי שיודע- בחיפה לא חסרים מפעלים כאלה.

 

כך שהבריאות נפגעת לא רק מעשן הסיגריות.

 

 

וכמה כבר העלו ?

 

ישנם מעשנים רבים שזה פוגע בהם מבחינה כלכלית:

 

הרבה מעשנים מגיעים ממשפחות מעוטות יכולת, והשקל-שתיים האלה כן מורגשים בסופו של יום: בחישוב מהיר יוצא שכל שבוע מוצאים בין 7 ל- 14 ש"ח יותר.

 

ואני כבר לא מדבר על המעשנים הכבדים שמעשנים יותר מקופסה ביום.

 

 

סבא שלי עישן 58 שנים, והפסיק ביום אחד לפני 7 שנים- בלי כל התרופות ובלי כל המדיטציות למיניהן.

 

ככה שאם הוא יכול- כל אחד יכול ( כולל אותי ).

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
אני זורם איתך. על איזה יעד חשבת? :)

 

 

לאשה שהחליטה בבחירה חופשית לסבול את נוכחותי המעיקה יש פספורט גרמני ככה שמינכן ישר זינקה לראש.

 

בנוסף, במחשבה כלכלית נטו, לאחר לכמה שנים שהות שם והיא מקבלת פנסיה גרמנית לכל החיים, לא משהוא ששווה לדלג עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לגדל טבק זה חוקי, תפוחי אדמה עדיין זולים ומפיקים מהם יופי של וודקה ודירה באופקים עולה גרושים.

 

אם בכל זאת בא לך לעשות סיבוב תקנה אופניים.

כבר לא.. חוץ מהארנונה הגבוהה שמשלמים פה, אנשים רוצים על הבתים שלהם 1.200000-1.300000

פעם המחירים היו נמוכים פה,(אני מדבר על בית קרקע סביר )

פורסם

הרבה מעשנים מגיעים ממשפחות מעוטות יכולת, והשקל-שתיים האלה כן מורגשים בסופו של יום: בחישוב מהיר יוצא שכל שבוע מוצאים בין 7 ל- 14 ש"ח יותר.

 

אם אין להם כסף, שיפסיקו לעשן.

emotion of motion

פורסם
אם אין להם כסף, שיפסיקו לעשן.

 

ואלה שאין להם כסף לדלק, שיבזבזו עוד 6 שעות ביום לנסיעה בתחבורה ציבורית לעבודה(בנוסף למשמרת של 12 שעות)

ואלה שאין להם כסף לבית, שלא יחלמו עליו בכלל, כי חבל

ואלה שאין להם כסף לשלם את החשבון מים החדש והמנופח שיתקלחו פעם בשבוע

והכי חשוב, לשמור את הכסף מתחת לבלטה.

 

וזהו, יש פתרון להכל, העיקר שאלה שעדין מצליחים לשרוד(אך המעמד שלהם יורד מיום ליום) שלא יגעו בהם, כי בינתיים הם מצליחים לסיים את החודש עם הגזירות החדשות.

 

והכי חשוב

שכר השרים והחכים עולה שוב


×
×
  • תוכן חדש...