Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה הפיתרון הכי טוב, רק אם הוא היה פשוט.

 

כאחד שהפסיק זה ממש פשוט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשוט קמתי בוקר אחד והחלטתי שזהו.

 

מאז עברו כבר 7 שנים וזה אף פעם לא היה חסר לי (עישנתי כ 3/4 קופסא ליום במשך כמעט 20 שנים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז אתה אחד מהברי מזל.

 

קמת, עשית סוויטש בראש (או שהראש עשה לבד) וזהו.

 

אני מכיר עוד כמה כאלה, כולל סבא שלי, אבל זה ממש לא הרוב של המעשנים.

 

אם לכולם זה היה כזה פשוט, מצבנו היה הרבה יותר טוב.

 

האם במהלך ה20 שנה האלה ניסית להפסיק?

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

לא ניסיתי לפני זה אף פעם אבל אם הייתי נתקע בלי סיגריות לא הייתי יוצא במיוחד לקנות אלא מסתדר בלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הדבר החכם לעשות זה חרם צרכנים , לא קונים סיגריות.

 

אבל מצד שני זה בלתי אפשרי כי יש אנשים שמכורים וקשה להפסיק לתקופה כלשהי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אז זהו שזה לא ממש נכון - קישור לכתבה

 

ד"א, גם אני כרגע לא עובד ובמקום לקבל כסף מהמדינה עדין משלם להם(סטודנט).

השקעתי וראיתי את כל הכתבה, אני לא הידרולוג אבל אני די משוכנע שהאמת נמצאת איפשהו באמצע , אולי אפשר לנצל יותר את האקוויפרים , אבל צריך גם אגירה והתפלה.

כדי לאגור אתה צריך לשנות תשתיות שיעלו לא פחות מה5מיליארד דולר האלו,זה אולי טוב אבל לא מספיק.

לטעון שאין בעיית מים כי אפשר למשוך עוד זה בערך כמו לטעון שאין לך בעיה של כסף כי הבנק נותן לך להיכנס לעוד מינוס.

בנוסף, לא לתת לנציג באולפן להשחיל משפט אחד רצוף בלי הפרעות מראה לחלוטין את מגמתיות הכתבה .

אני לחלוטין בעד השבת מים ואגירה , אבל לא יהיה מנוס מהתפלה עודיף שהתקלות ושכר הלימוד יהיו כשעוד יש מאיפה לשאוב מים כשהמפעל קורס מאשר אחרי שלקחת הכל מהאדמה ועכשיו אם מפעל קורס ת"א לא שותה .

 

מיום ליום אני יותר ויותר משתכנע שהציונות והפטריוטיות עולות לי יותר מידי כסף ובריאות פיזית ונפשית.

 

אין שום סיבה הגיונית נגד הגירה לאיזה בירה אירופאית ולחיות אולי לא כמו למך אבל ללא ספק גם יותר טוב פיננסית, יותר טוב חברתית והכי חשוב, בשלווה וברוגע.

הדשא של השכן תמיד ירוק יותר , אני מאמין שביום שאני אשתכנע שזה באמת כך אני לא אשאר פה.

בנתיים רציחות אונסים ושאר זוועות קיימות באירופה לא פחות מפה אז אני לא בטוח ששלווה זה מה שתמצא שם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אתה רוצה לשמוע את האמת, כששם יאנסו ירצחו וישדדו זה יעניין לי את הביצה השמאלית.

 

אני בכלל מתקשה להאמין שאני אראה שם חדשות אם אנסו איזה גרמניה או דקרו איזה טורכי.

 

פה לעומת זאת, את הכל אני לוקח ללב.

 

 

באספקט הכלכלי, ברור לי שלא מגיעים לשם ומתחילים להעמיס עם האת חפירה זהב לשק (בטח לא לאחרונה) אבל פה אני מפרפר פול גז בניוטרל בשביל לשמור על איכות חיים סבירה, שם הם עובדים הרבה פחות, עם הרבה פחות סטרס וחיים באיכות חיים הרבה יותר גבוהה.

 

בקשר לסיגריות, עישנתי קופסה ביום במשך 20 שנה.

 

יום אחד הלכתי לרופא במכבי והוא אמר לי שבדיוק הוא מתחיל היום בערב קבוצת תמיכה להפסקת עישון.

כל המפגשים (פעמיים בשבוע למשך 3 חודשים) + זייבן שלקחתי וכבר 4 שנים שאני גמול!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגבי גרמניה (או כל מקום אחר) מה שמחיד אותי זה שאותה אפתיות שלך תהייה כלפי במקרה שאני אזדקק לעזרה .

מציאות או חלום ? עוד לא החלטתי .

 

לגבי הסיגריות, ב1/1/2005 כיביתי סיגריה באמצע אחרי כמעט עשור (הייתי אז בן 22) של בין חפיסה ל3 ביום(בעיקר נובלס אבל גם וינסטון וכאמל ),ומאז לא הדלקתי אפילו לא אחת . את כל תהליך ההתבגרות שלי עברתי עם סיגריות ככה שהגמילה הייתה גם ללמוד מחדש איך עושים דברים בלי סיגריה .

 

כל מי שלא מצליח להפסיק זה או כי הוא לא רוצה או כי הסיגריה מכסה לו בור בהתנהגות שהוא לא מצליח להתמודד איתו .

הסיגריה מספקת מקום בריחה נוח מאוד .

למה אתה עוצר באמצע עבודה? צריך סיגריה.

שקט מביך עם בחורה ? מדליק סיגריה.

רוצה לצאת רגע מהבית ? הולך לקנות סיגריות.

עומד משועמם בתחנה? מדליק סיגריה .

וכו'.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אומי5, אם תצטרך עזרה, רוב הסיכויים שאף אחד לא יבוא לעזור לך גם בארץ.

ראיתי את זה וחוויתי את זה.

הבעיה היא שפה גם אם תפנה לרשויות שיעזרו לך, אתה יכול לדפוק את הראש בקיר. גם הם לא יעזרו לך.

 

ההבדל היחיד הוא שפה כולם שקועים בחדשות ומרגישים כאילו זה קשור עליהם ויום למחרת מספרים לך כאילו זה קרה להם אישית, אבל בסופו של דבר אף אחד לא עושה כלום.

יש רק הרגשה של חום, אבל אם תקרא את ההודעות לגבי העלאת הביטוח לדו"ג ולגבי העלאת מחיר הסיגרויות ודוגמאות דומות, תראה שכולם צבועים וכל אחד מעניין אותו רק התחת שלו.

אנשים לא היו מוכנים להפסיד ארבע שעות עבודה כשרצו לארגן מחאה על עליית מחירי הדלק.

 

אז פה זה כבר לא מה שהיה פעם ואתה לא באמת מעניין מישהו ואף אחד לא באמת יעזור לך.

פורסם
אומי5, אם תצטרך עזרה, רוב הסיכויים שאף אחד לא יבוא לעזור לך גם בארץ.

ראיתי את זה וחוויתי את זה.

הבעיה היא שפה גם אם תפנה לרשויות שיעזרו לך, אתה יכול לדפוק את הראש בקיר. גם הם לא יעזרו לך.

 

ההבדל היחיד הוא שפה כולם שקועים בחדשות ומרגישים כאילו זה קשור עליהם ויום למחרת מספרים לך כאילו זה קרה להם אישית, אבל בסופו של דבר אף אחד לא עושה כלום.

יש רק הרגשה של חום, אבל אם תקרא את ההודעות לגבי העלאת הביטוח לדו"ג ולגבי העלאת מחיר הסיגרויות ודוגמאות דומות, תראה שכולם צבועים וכל אחד מעניין אותו רק התחת שלו.

אנשים לא היו מוכנים להפסיד ארבע שעות עבודה כשרצו לארגן מחאה על עליית מחירי הדלק.

 

אז פה זה כבר לא מה שהיה פעם ואתה לא באמת מעניין מישהו ואף אחד לא באמת יעזור לך.

לאבא שלי יש מחסן שקיבל בחינם מהקיבוץ (ז"א הקיבוץ משלם על זה ) שבו הוא אוסף רהיטים וציוד בתרומות מאנשים ומעביר לנזקקים, הבעיה הגדולה שלו היא חוסר מקום מרוב ציוד שנתרם .

אנשים לא מפסיקים לקרוא לו לאסוף ציוד שברובו היה נמכר ביד 2 בקלות .

אבא שלי הוא אחד , רק בקיבוץ שלי יש עוד גוף דומה למזון .

וזה יישוב אחד של 200 משפחות .

 

כמה ארגונים כאלו יש בארץ ? אלפים .

 

אני בהחלט מאמין שהאירגונים האלו צצים לא פעם בואקום שהממשלה צריכה למלא , אבל זה כבר דיון אחר.

 

כמה גופים כאלו שהם לא כנסיות יש בחו"ל ? כמה מהגופים של הכנסיות יעזרו לך בלי לחייב אותך לשמוע איזה דרשה מסיונרית?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני לא יודע אם הייתה באחת מהנקודות בהן חילקו ארגזים לאנשים נזקקים לקראת פסח.

עם ההתנהגות שהלכה שם, לא מגיע לאנשים האלה לא אוכל ולא כלום, במיוחד כשחלקם מעדיף לחיות על השלמת הכנסה, כי זה כמעט כמו משכורת מינימום אבל הרבה יותר נח.

התביישתי להסתכל על מה שקורה שם, אנשים רמסו אחד את השני בתור.

 

כנס ותראה ביד 2 מה מוכרים לך ובאיזה מחירים.

אנשים מנסים למכור ציוד משומש בן 10 במחיר עלות של אותו המוצר חדש.

 

ראית מה הלך בפתיחה של H&M?

 

חבר שלי התנדב בלתת והיה שם מחסן של מוצרים. רוב המוצרים שנתרמו אלה מוצרים שאנשים פשוט לא יכלו למכור, האפשרות היחידה שלהם הייתה לזרוק והמתנדבים של לתת שאוספים אותם, לפחות מורידים להם את זה מהבית.

נדיר מאוד לראות שם דברים שבאמת המקום הראוי להם הוא לא בפח הזבל ותרמו את זה מתוך כוונה טובה.

 

בדקת שבאמת אין גופים כאלה בחו"ל? עזוב ששם ההמשלה מחלקת תלושי מזון ועזרה שפה אתה רק יכול לחלום עליה.

לפחות על גרמניה אני יכול להגיד לך ב 100 אחוז, ששם הממשלה תומכת בצורה שבאמת אין צורך בתרומות האלה.

 

חוץ מזה, עד כמה שאני הבנתי, נושא החוסר אכפתיות היהאונס, רצח וכו... אלה הדברים שנאמר שלא אכפת מהם בחול.

 

קיצר, זה לא כזה משנה.

אי אפשר להמשיך להגיד זאת המדינה היחידה שיש לנו.

בקרוב גם אלה שכן תורמים למחסן של אבא שלך, לא תהיה להם אפשרות כזאת כי הם לא יוכלו להתחדש במוצרים חדשים.

אי אפשר להמשיך להגיד שפה זאת המדינה היחידה שיש לנו ולהמשיך לספוג את הגזירות האלה, זה לא יגמר טוב.

הקץ קרב.

פורסם
כמה גופים כאלו שהם לא כנסיות יש בחו"ל ? כמה מהגופים של הכנסיות יעזרו לך בלי לחייב אותך לשמוע איזה דרשה מסיונרית?

 

אתה מסתכל דרך החור בגרוש אבל לא רואה את הגרוש עצמו.

 

בגרמניה (או אפילו יותר טוב בצרפת) אין כאלה אירגונים כי המדינה מטפלת בנזקקים.

 

מהפכה של ממש, המדינה מטפלת בנזקקים! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק בארץ קיים אתר כמו http://www.agora.co.il

האתר הזה הוא בשביל לתרום דברים, אם לנזקקים ואם סתם לתת אותם כי אין לך מה לעשות איתם.

מערכת התמיכה החברתית בארץ היא מעולה יחסית ל99% מהמדינות בעולם ובזה אפשר להיות גאים.

 

אגב, הכנסיות בחו"ל לא רק דואגות לנזקקים, הן גם דואגות לשמור עליהם במצב של צורך כדי לשמור על הכוח שלהן.

זה לא ממניעים הומאניים שהן עוזרות.

פורסם

באגירה, בגרמניה המדינה מטפלת בנזקקים פחות טוב מאצלנו. היא מטפלת טוב מאוד בפליטים (וקל מאוד לקבל שם מעמד של פליט) אבל זה לא משאיר למדינה כסף לעניים רגילים.

 

מעבר לזה עם כל הכבוד לתרבות השפע אני מעדיף אוהל שאני בעל הבית בו מלהיות אורח בארמון של זהב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...