Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע שעבר, יצאתי כהרגלי מדירתי בתל אביב ובתוך כדי הליכה לכיוון הרכב שלי, אני מתחיל לראות שהוא לא נראה כמו שעזבתי אותו ערב לפני שחזרתי מהעבודה.

 

שהגעתי לרכב, פערתי פה ועמדתי במשך חצי דקה קפוא במקום.

לאחר שהפשרתי, עשיתי סיבוב סביב הרכב כדי לבדוק אולי במקרה הנהג הפוגע השאיר איזה פתק, אבל כמו שציפיתי, לא פתק ולא נעליים.

 

בדרך למשרד, עצרתי אצל הפחח כדי לבדוק מה עלות הנזק, כי רציתי לתקן ללא לפגוע בפרמיית הביטוח שלי ללא עבר תביעות.

לצערי, גיליתי שהנזק עומד כל כ3000 ש"ח, מול השתתפות עצמית של 600 ש"ח, אז נאלצתי להפעיל את הביטוח.

 

לאחר כ 5 שעות, הרכב תוקן, הורכבה לו כנף חדשה, פנס חזית חדש, פס קישוט חדש והפגוש הקדמי שופץ.

 

יצאתי בזול, כי בסופו של דבר אף אחד לא נפגע, לרכב לא נגרם נזק בלתי הפיך, רק נזק לכיס. מעצבן אותי שזרקתי כסף לפח על חוסר זהירות של נהג אחר ומעצבן אותי עוד יותר שהוא ניצל את העובדה שכנראה הייתה שעת לילה מאוחרת, בחר את הדרך הכי נוחה וברח מאחריות.

 

מכיוון שזה קרה בסמוך לתאונת פגע וברח בו נהרג שניאור חשין, המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא שסוג האנשים שעושים פשעים קטנים כמו במקרה שלי, יכול מאוד להיות שירשו לעצמם לפצוע או להרוג בן אדם ולהשאיר אותו זרוק שם בתקווה שהם יצאו חפים מפשע.

 

אני מאחל לכל הנהגים, כמה שזה מרתיח, שהפגיעות יעצרו ברכוש בלבד ולא בנפש.

387.jpg

390.jpg

פורסם

מקווה בדיוק כמוך.

המקרים האלה נוראים בייחוד שאין באפשרותך לדעת מי האדם האחראי על כך.

עסק מאוד אגואיסטי וזוועתי. מקווה שלא אתקל בזה לעולם.

 

שבת שלום

רותם.

פורסם

אין מה לעשות, במקום עבודתי הקודם הייתה חניה באלכסון למדרכה, כל יום בערך הייתי רואה איזה 5 דפיקות של רכבים ואף פעם לא השאירו איזה שהוא פתק, פעם אחת וולוו שאישה מאוד מבוגרת נסעה בא, נסעה רברס ושיפשפה את כל הרכב שהיה לידה.

היא נלחצה ממש, ופשוט הכניסה לD ונסעה קדימה, תוך כדי שפשוף חוזר של הרכב שלידה.

באותו רגע הייתי בטוח שהיא תצא מחוץ לרכב ותבדוק את הנזק, תנסה להבין איך היא יוצאת מזה, אבל לא, כלום, פשוט R, ושוב שפשפה את כל הרכב שלידה, המחזה היה מפחיד ביותר, מכיוון שהפתרון שלה היה להחזיר לD ובפעם ה4 לשפשף את כל הרכב שלידה.

באותו רגע בן אדם שעבר שם הוציא אותה מהרכב והוציא אותו בבטחה מהחניה, כמובן שהיא לא התכוונה להשאיר מכתב כל שהוא.

אני קיבלתי עצבים באותו הרגע, לקחתי מכתב, עט, ורשמתי לבעל הרכב - הרכב הנ"ל - וולוו ירוקה מספר XXXXX, שפשפה את רכבך מספר פעמים, ביום XX בשעה XY:VB, איני בעל הרכב, בסך הכל אדם שעמד מהצד."

 

אני חייב לציין שבדך כלל איני מתערב בדברים שלא קשורים אלי, אבל יומיים לפני, רכבי עמד בחניה דומה (חיכה לחזרתי מהצבא לאחר סגירה של 21, ופשוט חשכו עיני שראיתי אותו, אופנוע כל שהוא (הכי הגיוני לי), כנראה נפל עליו, התנגש, לא יודע, בקלית שבורה וכל הבגז עקום. :cry:

פורסם

לאמא שלי היה מקרה דומה לפני שבועיים.

הרכב שלה חנה בחניה מסודרת באחד מרחובות הרצליה, משאית כלשהי עברה ואיכשהו בצורה כלשהי השאירה צלקת מכובדת על גג הרכב. המשאית כמובן נעלמה.

פועלים שהיו במקום רשמו את מספר הרכב על פתק והשאירו אותו על השמשה כולל תאור הרכב.

 

אמא שלי ניגשה למשטרה להגיש תלונה, השוטרים לא ממש נראו ככאלו שמתכוונים לנסות ולאתר את בעל המשאית או לפחות לפתוח בהליך מסודר של מסירת פרטי בכל המשאית לאמא שלי כדי שהיא תוכל לתבוע אותו בתביעות קטנות או לתת לחברת הביטוח שלה לשבור את הראש איתו.

 

כנראה שאין הרבה מה לעשות אלא לאכול את הלב ולספוג את ההשתתפות העצמית כולל יקור הפרמיה בשלוש השנים הקרובות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כשאתה תובע את הביטוח שלך, הפרמייה עולה. כדי לא לתבוע את הביטוח שלך, אתה אמור לתבוע את הביטוח של הצד הפוגע,

רק שהבעיה במקרים האלה היא שלא ממש יודעים מי הוא הצד הפוגע, ובגלל זה, אלא אם יותר משתלם לתקן לבד,אתה תובע את הביטוח שלך (ומשלם יותר פרמייה בעקבות זאת).

פורסם

נחמד שרשמת לו את הפרטים, אך ללא פרטיך יהיה קשה לאותו בעל רכב נפגע להגיש תלונה במשטרה.

במקרים כאלה שאתה צפית מהצד ובעל הרכב אינו היה באזור והשארת פרטים יהיה עליך להקרא למסור עדות במשטרה/להפגש עם חוקר כדי שיוכלו לסיים את הטיפול בתלונה ולהעביר ניירת מסודרת לחברת הביטוח, היא כבר תעשה את החשבון מול חברת הביטוח של הרכב הפוגע, כל עוד ישנה עדות. אם אין, איך בעל הרכב יוכיח כי אכן היה זה אשמתו של אותו הרכב? והוא ידרש לשלם השתתפות עצמית בהפעלת הביטוח.

הייתי כבר עד למקרה כזה שנהג (אישה במקרה) נסעה צמוד למסחרית חונה, סטתה לכיוון המדרכה, נכנסה בו בדופן הצד, עשתה רברס והמשיכה כאילו דבר לא קרה, במקרה הייתי בנסיעה ואותו מסחרית היה עליו מס' טלפון של בעל המקצוע אשר לו שייך הרכב, התקשרתי אליו והשארתי פרטים מלאים, חזר אלי בעל הרכב והודה לי ושבוע אחר כך קבלתי טלפון מחוקר במשטרה שגבה ממני עדות.

 

אין מה לעשות, במקום עבודתי הקודם הייתה חניה באלכסון למדרכה, כל יום בערך הייתי רואה איזה 5 דפיקות של רכבים ואף פעם לא השאירו איזה שהוא פתק, פעם אחת וולוו שאישה מאוד מבוגרת נסעה בא, נסעה רברס ושיפשפה את כל הרכב שהיה לידה.

היא נלחצה ממש, ופשוט הכניסה לD ונסעה קדימה, תוך כדי שפשוף חוזר של הרכב שלידה.

באותו רגע הייתי בטוח שהיא תצא מחוץ לרכב ותבדוק את הנזק, תנסה להבין איך היא יוצאת מזה, אבל לא, כלום, פשוט R, ושוב שפשפה את כל הרכב שלידה, המחזה היה מפחיד ביותר, מכיוון שהפתרון שלה היה להחזיר לD ובפעם ה4 לשפשף את כל הרכב שלידה.

באותו רגע בן אדם שעבר שם הוציא אותה מהרכב והוציא אותו בבטחה מהחניה, כמובן שהיא לא התכוונה להשאיר מכתב כל שהוא.

אני קיבלתי עצבים באותו הרגע, לקחתי מכתב, עט, ורשמתי לבעל הרכב - הרכב הנ"ל - וולוו ירוקה מספר XXXXX, שפשפה את רכבך מספר פעמים, ביום XX בשעה XY:VB, איני בעל הרכב, בסך הכל אדם שעמד מהצד."

 

אני חייב לציין שבדך כלל איני מתערב בדברים שלא קשורים אלי, אבל יומיים לפני, רכבי עמד בחניה דומה (חיכה לחזרתי מהצבא לאחר סגירה של 21, ופשוט חשכו עיני שראיתי אותו, אופנוע כל שהוא (הכי הגיוני לי), כנראה נפל עליו, התנגש, לא יודע, בקלית שבורה וכל הבגז עקום. :cry:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...