Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

moti1616, שמתי לב, ובגלל כך אני הולך להגביר אותם עם גישור ערוצים במגבר.

 

Dj-Gutz, אני מכיר את הDSP - הוא נרא ממש טוב, כל עוד לא פותחים את הMANUAL. ולאחר שסוגרים את הMANUAL וחושבים על זה יום-יומיים, הוא נרא ממש גרוע ויקר :)

 

הPCB של DSP מתממשקת עם העולם החיצון על ידי כניסות\יצאיות אנלוגיות. כלומר, כדי להעביר את הסאונד מכניסה ליצאיה הכרטיס מעביר אותו דרך ADC וDAC באיכות ירודה (שניהם). לא משנה מה מעבד יעשה, זה עדיין יעבור דרך ADC\DAC.

 

לכרטיס יש ממשק I2S שהוא ממשק בטנדרטי להעברה של אודיו באלקטרוניקה, ולחבר עליו SPDIF וDAC הינו דבר טריביאלי.

רק שהPCB הזה משתמש בתדר FS לא סטנדרטי שאף DAC נורמלי לא יכול לעבוד איתה = כישלון 2.

 

בנוסף, הם מוכרים לוח כניסות\יצאיות SPDIF, שעלות שלה - 50$.

 

בנוסף, כל DSP משוגל להעביר רק 4 ערוצים - זה 4WAY מונו או 2WAY סטריו...

כדי להנות מ4WAY סטריו, צריך לקנות 2 2xDSP, 2xSPDIF, וגם פעמיים פלאגין לDSP...

יוצא 320$. יקר מאוד :)

בנוסף ל320$ צריך גם DACים חיצוניים, שעלותם יכולה להגיע עד שמיים, אך מינימום סביר שנשמע טוב - DACים פשוטים עם TDA1543, שנשמעים מצויין ב מיד-וופר-באס. הטויטרים נשמעים גרוע. עלות שלהם - 30$ ל2 ערוצים, כמה שזכור לי.

[under construction]

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי שמיעה נוספת ברכב של סטאס אני יכול לאמר שעוד לא יצא לי לשמוע סט שני חלקים של טמפולס מנגן כל כך יפה.

 

הסאב אמנם מפצה יותר מידי על חוסר באס היות והדרייברים הקדמיים הם חמש ורבע אבל לסטאס יש שתי אופציות עיקריות

 

לעבור לסט שני חלקים עם טוויטרים שיכולים לרדת נמוך או לעבור לסט שלושה חלקים - והוא עובר לסט שלושה חלקים אז אני רק מחכה לרגע שהוא יעשה את המעבר כי כמו שנשמע אצלו סט שני חלקים, אני מזיל ריר מלחשוב על איך ישמע אצלו סט שלושה חלקים.

 

באמת אחד הפרוייקטים היותר יפים שראיתי עד היום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב... כמה תמונות :)

 

בדקתי את שילוב של CDM וXT25 - לא נשמעו טוב, לא משנה מה לא עשיתי, איך לא סובבתי... עד שחשבתי לנסות לשלב אותם דרך קרוס שהוצאתי ממכס לפני יומיים (ממפיס XO3).

רק אז הם השתלבו, ועשו את זות יפה מאוד - 4KHZ, 18DB.

 

ירדתי לאותו כדי למדוד את רמת השקעה הנדרשת להרכבת מידים וטויטרים על דש והגעתי למסקנה שלמיד יש מקום יפה ON AXIS, אך הטויטר לא נכנס מעליו = FAIL.

 

חזרתי הביתה מאוכזב...

 

ניסיתי לשים אותם אחד על שני, מיד בOFF, וטויטר ממש על גריל - קיבלתי תוצעה די טובה, אומנם פחות טובה משניהם ON, אך לא משמעותית. TADA!

ירדתי שוב לאותו, לחפש מקום למיד... אז הגעתי למחשבה על חיתוך דשבורד :) הוצאתי את עצמי מהמחשבה הזות על ידי שיכנוע "בו ננסה קודם את השיתה הרוסית לבניות"...

 

ציירתי סקיצות של FOOTPRINT הנדרש מהבניות, חזרתי הביתה, הכנתי מקום עבודה, ערבבתי את מה שצריך לערבב, מרכתי, שמתי מיד אתוף בניילון, מרכתי עוד... חיקיתי, עיצבתי, ....

 

אז טיפה שייפתי וקיבלתי מה שניתן לראות בתמונות :)

 

סה"כ נזק:

60ש"ח חומר צהוב (לא זוכר כמה הוא עלה, משהוא בסביבות 40-60)

50 נייר שיוף

עיפרון (היו בבית)

2 דפים (היו בבית)

כפפות (היו בבית)

 

החומר מספיק ל4 בניות כאלו + ניסיונות.

נייר שיוף מספיק ל50 בניות :)

 

 

תצפו למדריך מסודר ומצולם - יש לי להכין בנייה נוספת לצד הנהג :)

DSC_6129_000t.jpg

DSC_6130_001t.jpg

DSC_6131_002t.jpg

DSC_6132_003t.jpg

DSC_6136_004t.jpg

DSC_6137_005t.jpg

DSC_6138_006t.jpg

DSC_6139_007t.jpg

[under construction]

פורסם

שמע - אוהב את החוש הומור בכתיבה שלך - נקרעתי מצחוק תוך כדי קריאה :-D

 

שאלות -

 

האם הבניה שבנית היא חזקה דיה בשביל לא לההרס ע"י מגע קשה?

 

או יותר נכון - לעומת אבן או פיבר גלאס - עד כמה הבניה שלך חזקה?

 

האם אתה מתכוון לעשות לזה גימור בצבע או גימור בד? ואם כן - מה השלבים עד לגימור?

 

ותתחדש על הCDMים האלה... :wink:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

די חזקה, לדעתי מספיקה למידים.

הרבה יותר חזקה מסתם ספריי פוליאורטן.

כשתוקעים ציפורן לתוך הדבר הזה, אז סף שבירת ציפורן = 0.5MM פגיע בחומר.

החומר הוא טיפה גמיש ולא נשבר באותו רגע שמעקמים אותו, וגם די קשה לשבור אותו עם ידיים (אפשרי, מה לא שברתי עם ידיים האלו! :) )

 

הוא לא יותר חזק מאבן ולא מפיברגלאס, אך מספיק חזק לבניות של מידים :)

 

הציפוי יהיה עשוי דמוי אור (נשמור על החיות), בגלל שאני לא יודעה לצבוע :) וגם האור מכסה את כל הפגמים - לא צריך לשייף יותר מידי.

[under construction]

פורסם

שאלה:

איפה המקום של הטויטר?

הערה:

הבניה הימנית צריכה להעשות ברכב כדי להכנס גם לשקע שמעל לכרית האויר, להשאיר שם רווח לא יהיה יפה.

 

מעבר לכך, אחלה התקדמות!

מתחדשת*

פורסם

הטויטר יושב על הגריל של מיד :) מן coaxial, או יותר נכון offaxial :)

 

חלק מהתהליך של הבנייה היה גם הורדה לאותו את החלק כשהוא חצי גמיש\מוצק, והתאמה מושלמת לצורה של האותו. פשוט דוחסים את הבניה למקום שלה והיה תופסת את הצורה של רכב.

 

את החלק הקטן חשבתי להשאיר טיפה יורד לחלל של קרית אוויר, אך כשצילמתי החלטתי להוריד אותו לגמרי - עניין של כמה דקות.

מזל שהחומר משתייף בכלות.

[under construction]

פורסם

שמעתי אותם ביחד אחד על השני והם עשו עבודה יפה באוזניי.

 

רק צריך להקפיד לשלב אותם בפאזה (לא של + ו -, אלה פאזה אמיתית). אחרת מאבדים בפירוט.

[under construction]

פורסם

התחדשתי בדרייבר יחיד של SEAS EXCEL W18EX, ב230 כולל משלוח. לא דולאר, שקל חדש :) אין לי מושג למה, אך... שיהיה, אולי ימצא לו זוג. או שיכנס לתוך סנטר בסט קולנוע ביתי... או שיכין סאבוופר למשרד :) חתיכת סאב איכותי.

[under construction]

פורסם

או שאתה יכול להכין סאב קדמי קטן להשלמת נפחים בטווח המת בין המידבאסים לסאב שלך...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקיי, לאחר 4 שעות של מלחמה עם לינוקס, GCC, SVN,make files, ותוכנה של ROCKBOX קיבלתי שינוי ווליום מהנגן דרך יצאיה אופטית!!! לא צריך לא נגדים לא שלט ביתי ולא מיקרומעבד.

יש רק בעייה אחת קטנה - השינוי ווליום ביצאיה מתבצע רק כמה שניות לאחר שינוי ווליום במערכת, כ3-5 שניות.

כנרא שזה בגלל playback buffer. צריך להקטין אותו, או להזיז פונקציה של הווליום למקום שבו הנתונים נשלחים ליצאיה אופטית.

 

מגניב! :lol:

 

 

מחר אני הולך לקבל את Peerless HDS 6.5

הזמנתי חומר איתום בשם VOODOOMAT, ב530ש"ח, בגודל BULK, מקביל לBULK של DYNAMAT.

 

טוב, עכשיו אפשר להירדם בשקט. 8)

[under construction]

פורסם

רק 4 שעות? ואתה קורא לזה מלחמה? :shock::-D:-D:-D

 

אם גרמת למשהו לא סטנדרטי בלינוקס (וכמעט שום דבר לא סטנדרטי בלינוקס אם זה לא הגיע מRPM שהוכוון למהדורה שאתה עובד עליה...) לעבוד תוך 4 שעות או שאתה גאון או שהיה לך הרבה מאוד מזל :-D

 

מעניין כמה זמן היתה לוקחת אצלך מלחמת ששת הימים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב, אני לא גאון, העסק של לינוקס לקח לי בדיוק 30 דקות, כש28 דקות לקח לי להוריד אותו.

כן, יש מערכת הפעלה מוכנה מכונפגת לROCKBOX, אשר באה בצורה של virual machie לVMWare.

הורדת sources דרך SVN - עוד 20דק'...

רוב הזמן ישבתי על סורסים של רוקבוקס וקימפול שלהם, לקח לי 8 גרסאות עד שהווליום התחיל לעשות את מה שרציתי שיעשה.

על הדרך מצאתי את מקום לכתוב פלאגין משלי לDSP, מצאתי מקום להוספת את הפלאגין לתפריט, ... רק שהקוד לאחר השינויים שלי לא ממש טוב - כאני לחוץ בזמנים, אז אני משתמש בשיטה seek and destroy, הרבה מחיקות של קוד לא רלוונטי, קומבינות של פונקציות אשר מזמנות פונקציות אחרות וכו... הרבה גרסאות וטיפה הבנה של קוד :)

 

לעשות משהוא לא סטנדרטי בלינוקס - זה סיוט. עברתי אותו פעם ללא הצלחה :) ויתרתי באמצע.

 

יכלתי להשתמש בGCC לווינדווס לקימפול של רוקבוקס, אך פעם אחרונה שקימפלתי את הרוקבוקס לווינדובס היה לוקח 45דק' לקימפול - קצת יותר מידי. עכשיו הקימפול רץ 10דק', שזה זמן סביר לדעתי.

[under construction]


×
×
  • תוכן חדש...