Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוטי,

 

המגבר 4 ערוצים שסטאס קנה הוא בגודל של 10 ס"מ על 6 ס"מ ובגובה של איזה 2.5 ס"מ - זה מגבר זעיר ביחס למגבר שאתה הצעת שהוא גם מגבר קטן יחסית אבל ממש לא מתקרב לזה.

 

מעבר לכך המגבר שסטאס קנה מוציא בין 20 ל 40 וואט והוא הולך להגביר איתו מידים וטוויטרים שלא זקוקים ליותר מזה - מנסיון...

 

בנוסף לכך זה מגבר שעובד בקלאס T עד כמה שזכור לי וזה אומר שהמגבר הזה מצד אחד לא נופל בשום דבר ממגברי קלאס AB איכותיים בשוק באותם ההספקים אבל הוא הרבה יותר יעיל מהם משום ששיטת תצרוכת החשמל שלו יותר דומה למגבר קלאס D.

 

זו קידמה טכנולוגית להשתמש במגבר שכזה והרכב שסטאס נוהג בו הוא (יותר נכון היא) פיג'ו 106 שזה רכב פצפון ולהכניס לתוך רכב כזה סט שלושה חלקים קדמי, סאב ועדיין להשאיר מקום בתא המטען זו אומנות לשמה.

 

עם המגבר - הקרוס האקטיבי - הDAC - הווליום סרבו והמגבר קלריון שיש לו שם - הוא עדיין יכול להתקין את הכל על הגב של המושב האחורי הפצפון של הרכב הזה היות וכל הרכיבים קטנים ושטוחים כל כך.

 

אני עדיין מנסה לדמיין לעצמי מה סטאס עשה למגבר קלריון הישן שיש לו שם שהוא מצליח להרים כל כך יפה סאב של ID... :-D

 

זה פרוייקט ייחודי לפורום הזה - לא זוכר שנצפה כאן אי פעם פרוייקט דומה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה באמת זיל הזול ולפי המעט שהספקתי לשמוע במפגש - הוא נותן כבר עכשיו להרבה מערכות טובות ויקרות ששמעתי בפרצוף.

 

אני מחכה שהוא יישם מערכת שלושה חלקים מלאה עם רכיבים קצת יותר רציניים, צריך להיות מעניין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

moti1616, המגבר הזה יהיה טוב למידבאסים, אך למידבאסים בנתיים יש לי 3 מגברים שונים :)

 

המגבר של 20W הוא מגבר שאמור להיות איכותי, ברמה ממש גבוה.

כרגע הפעלתי אותו על 15V, והוא נשמע די בריא, אך מהר מאוד נכנס לאוברלוד. מסתבר שאין לי בבית דרייברים 4אום מלבד סקנספיק 12M, ואני לא מוכן לתרום אותו לבדיקות עומס מירבית של המגבר :)

 

בטעות חיברתי סקנספיק 8542 בגרסא 16אום והמגבר הניע גם אותו. המגבר הניע את וויפה P13W, שהיה ממש לא רגישה ולא מפורטת, 8אום, והפיק ממנה צלילים חיים שעוד לא שמעתי ממנה. כנרא שזה בגלל כלאס D, שהוא הרבה יותר מפורט.

חיברתי dayton rs52 2" dome 8OHM, 800-5000HZ, הרים אותו עד שהדרייבר התחיל להישמע לא טוב. את הדיסטורשן האופיינני לא שמעתי, אז כנרא שהוא לא הגיע למקסימום.

טוויטרים נשמעים בסדר - עובדים, מחזיקים הספק, מאבר לזה צריך לחבר אותם עם מידבאס כדי לשמוע איך הם מנגנים...

 

lanosforce, עשית קטנוע מהפיגו שלי :) יש עוד הרבה מקום, אפשר להוריד את מושבים האחוריים אם אצתרך להכניס רביעיית FI 15 :)

הקלריון מחזיק את הסאב בגלל שהגיין של הסאב לא מכוון גבוה, אני לא אוהב כששומעים את הסאב. אגב, זה אחת הסיבות ששומעים את הסאב מאחורה - פשות צריך להוריד את הגיין.

הוא מחובר על זוג יצאיות, כל סליל של 4אום על יצאיה, 100W מקסימום רגע לפני שהמגבר מת :)

 

Romek, הפרוייקט עדיין זול :)

רוב הרכיבים נרכשו במחירים של בסביבות 50% מהעלויות שלהם בחנות. רוב הרכיבים נותנים תמורה מצויינת לכסף, ולא נופלים בפני רכיבים משמעותית יקרים מהם...

 

איפה ראית סט קידמי 3 חלקים ב1100ש"ח? :)

קרוסובר אקטיבי איכותי ב420ש"ח? :)

DAC עם וולפסון WM8740 ב350ש"ח?

HU עם לוסלס ויצאיא אופטית ב350ש"ח?

 

נכון, הפרוייקט טיפה יוטר יקר ממערכת של טמפו + HU פשוט, אך יש בה דברים מעניינים :)

 

 

moti1616, הפרוייקט הוא די פשוט :)

יש הרבה פרוייקטים הרבה יותר מסובכים מזה - כל הפרוייקטים של CAR PC, רוב מערכות עם מעבדי כול, הגברה אקטיבית וכו...

 

מה שהולך כאן זה ניסייון לקבל סאונד גדול ונוח לשימוש במחיר סימלי... אולי קבר יותר מסימלי, אך גם הסאונד טיפה יותר רציני.

 

 

 

המעבר ל3 חלקים יכול גם לא לשפר את הסאונד.

לפעמים מערכות פשותות מנגנות עם הרבה יותר חיים לאומת מערכות משובחות שמנגנות עם הרבה פירוט אך נשמעים לא כייפיים וחסרי חיים...

[under construction]

פורסם

מגבר טוב למידבאסים? הוא 20X4.

פשוט ? יותר מחצי מהפרוייקט לא הבנתי , מצד שני ההבננה שלי בנושא נמוכה.

סט 3חלקים ב1100 ? אתה מדבר על טמפו ואיזה מיד ?

פורסם

Vifa XT25SC90

http://www.tymphany.com/xt25sc90-04

 

Morel CDM-54

http://www.morelhifi.com/products/mob_components_tweeters_cdm54.html

 

Peerless HDS-164 Nomex 6.5"

http://www.tymphany.com/830875

 

 

 

טעות שלי - חשבתי שהמגבר הוא של 4X60W.

המגבר של רוקפורד הוא פשוט, יסחוב טויטרים ומידים ללא בעייה. השאלה איך הוא יסחוב אותם, עם איזו איכות, פירוט הצליל, אופי צליל וכו?

מגברי Tripath הם מוכרים כgiant killers, שנשמעים ממש טוב למרות מחיר זול. החיסרון הענק שלהם הוא שהם לרוב חלשים - שזה לא בעייה כאן, כשמשתמשים בהם להגברת טויטרים ומידים.

 

המגברים בסגנון הזה זכו בביקורות טובות:

http://www.6moons.com/audioreviews/sonicimpact/t.html

http://www.6moons.com/audioreviews/sonicimpact2/t2.html

http://www.tnt-audio.com/ampli/t-amp_e.html

[under construction]

פורסם

המערכת שבהודעה הראשונה היה ממש פשוטה.

לאומת זות המערכת החדשה הולכת להיות מפלצתית... ועדיין פשוטה וכלאסית. :)

Basic.gif

Advanced.gif

[under construction]

פורסם

תכלס אין סיבה :)

אך... ככה זה כל הזמן - מתחילים עם משהוא קטן בזול ומסיימים עם מערכת שלמה של F1 עם התקנת בניות וכו...

 

הקטה במעבר לאקטיבי 3WAY הוא לקבל תוצאה יותר טובה משמעותית מבלי לבזבז יותר מידי כסף.

 

אין אפשרות להשתמש בקרוסים פסיביים עם דרייברים שלא שייכים לסט של הקרוסובר. קנייה של ELATE 3WAY? יקר...

 

 

העלות של המעבר לבנתיים:

סט רמקולים - 1100ש"ח

מגבר 4 ערוצים - 250ש"ח

קרוסובר אקטיבי - 410ש"ח

סה"כ 1760ש"ח - זה סכום מכובד... לא ציפיתי לבזבז אותו :)

[under construction]

פורסם

אכן בחור יקר וזה לא הסוף ...

כמו שאתה רואה SQ בזיל וזול גם כן לא יהיה כבר , את הפשוט שללתי (ואני חושב שרוב שללו) דיי מזמן .

אבל עדיין מעניין לקורא את פרוייקט שלך .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני בטוח שאתה יכול לבנות קרוסים לבד זה לא קשה :)

בדרך כלל לאקטיבי יש יתרון של ערוץ הגברה לכול אלמנט אבל אם כבר בונים קרוסים אז אפשר להפריד כול אלמנט לערוץ נפרד.

אודי A4

דימה.

פורסם

סטאס הנה משהו שפרסמו בdiyma שיכול לעניין אותך

 

http://www.minidsp.com/products/minidspkits

 

מיני dsp עם כל מיני אפשרויות

ולא כזה יקר..

נראה מעולה לדעתי

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...