Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע למה - אבל עומד לי :shock:

 

זה נראה כמו המגברים הישנים של פייז ליניאר

 

אפשר לקרוא לו דארת' וויידר? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תקרא את הת'רד

 

זה DAC -

 

digital to analog converter

 

הוא מקבל אות אופטית דיגיטלית מצד אחד - הצד של הנגן MP3 שלו

 

ומוציא יציאת RCA אנלוגית למגבר

 

הוא שיפר את הDAC המקורי לרמה הרבה יותר גבוהה

 

היציאות שאתה רואה הן מצד אחד RCA למגברים ומצד שני כניסה אופטית בשביל הנגן ומחבר לכוח ופיקוד סגנון מחברי XLR אם אני לא טועה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כדי לקרוא את הת'רד אני צריך לידי סטונדט \בעל תואר בהנדסת חשמל\או בסוג ההנדסה הזה.

טוב לראות פרוייקטים כאלה.

תודה אדי- ההסבר ברור מאוד.

פורסם
לא יודע למה - אבל עומד לי

אפשר לקרוא לו דארת' וויידר?

אתה מפחיד אותי :shock::lol: :lol:

 

דארת'? טוב, שיהיא דארת' :lol:

DAC Wader :lol:

 

 

הXLR הזה הוא לא ממש XLR, הוא דומה במבנה אך תומך בכ5A זרם, ונועד לחיבורי מתך. אין לי מושג מה שמו, הזמנתי אותו מסין.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130312288037

 

 

 

האמת התמונות האלו - זה סתם ארותיקה.

 

קבלו קצת הרדקור -

Abused by group of huge postmans all way from USA to Israel

 

:lol:

 

 

התמונה הימינית - הוא מודבק 90%, כל החלקים מחוברים, תודה לדבק 3 שנוית.

טיפה חיזוקים, ויהיה אפשר להרכיב מגנט.

DSC_6014.jpg

DSC_5958t.jpg

DSC_5963t.jpg

[under construction]

פורסם

סליחה - אבל תמונות BDSM של רמקולים זה לא הקטע שלי :lol:

 

אפרופו זמרת על השמשה הקדמית - קצת גאווה ישראלית - הולך אחורה בשנים

 

הביצוע של אסתר עפרים ל"שחרחורת" - פשוט מדהים, לא נופלת מסועד מאסי בשום דבר, פשוט מדהים!

 

אפרופו - duck wader - גדול!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט צודק - אני ממש מתפלא לטובה כל פעם שמשיג דיסק ישראלי אוריגינלי. הPOP ישראלי נשמע כמה רמות מעל האמריקאי מבחינת איכות. אפילו דיסק של אייל גולן קיבל מקום מכובד בין הדיסקים של "audiophile test cd" :lol:

תוך שניות אפשר לגלות שמערכת מזייפת במידרנג'.... וכמה שבועות עד לגילוי סיבה של זיוף...

 

רושם לעצמי: "חייב לשמוע את אסתר עפרים וסועד מאסי"

[under construction]

פורסם

לא צריך ללכת רחוק , יש מחבר כזה לסימן-טוב ( אמנם אני קניתי של 2 פינים אבל יכול להיות שיש לו גם של 4 )

עלה לי 10 שקלים לזכר ונקבה

 

מוטי - לא צריך להיות מהנדס אלקטרוניקה.

מספיק שהיית מחפש בגוגל את המילה dac שעלתה יותר מ100 פעמים במהלך האשכול והיית מוצא את התשובה

 

s3t

מחכה לרשמי שמיעה , מבחינה אסטטית זה נראה מצויין

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

Dj-Gutz,

איפה זה "סימן-טוב"?

 

למרות שהסינים עדיין קרובים יותר - הם במקרא הגרוע נמצאים במרחק של סניף הדואר :)

 

גם אותי מעניין איך זה ישמע.

יש מצב שהתלהבתי יותר מידי מהמוראל,

ויש מצב שהמגברים שברשותי הם לא טובים... נירא כשסוף-סוף זה יעלה לאוויר.

 

אגב... חשבטי טיפה... המגברים שמאפשרים קרוסובר בין סאב לבין קומפוננט בתדרים 40-150הרץ נהפכים להיות מגברים עם קרוסובר לטוויטר ומידבאס תוך החלפה של 8 קבלים קטנים...

סתם לעלות פי 20 את תדר החיתוך = ערך קבל קטן פי 20...

[under construction]

פורסם

סימן-טוב זה בשד' הר ציון בת"א

הבעייה בחו"ל זה זמני המשלוח , לפעמים צריך משהו ולא בא לך לחכות לו שבועיים

 

לגבי הקרוסים לא הייתי מסתמך על המגברים שיש לך כבעלי קרוסים איכותיים..

 

אם יש לך את הידע אולי שווה לך לבנות קרוס אקטיבי קטן לעצמך

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

S3T- עלאאק אתה, אפילו את הרמקולים אתה בונה מאפס :lol:

 

סתם, אני יודע שהם התפרקו בדרך...

 

תגיד, עכשיו ברצינות, לא יודע אם זה עלה בת'רד (סלח לי אם כן) -

על איזה רכב זה הולך לעלות?

מה עם ה attenuator? יש התקדמות? אתה עובד על הקוד בארדוינו?

ואיך יש לך כל כך הרבה זמן פנוי? :shock3:

 

 

נ.ב

תתחדשו על החתימות/תמונות אנשים

פורסם

 

מוטי - לא צריך להיות מהנדס אלקטרוניקה.

מספיק שהיית מחפש בגוגל את המילה dac שעלתה יותר מ100 פעמים במהלך האשכול והיית מוצא את התשובה

 

אופיר, אני לא מדבר דווקא על המושג הזה, הועלו פה עוד הרבה מושגים.

פורסם

תכף מגיע פסח - יהיה לי זמן לשבת על ארדוינו ואטטוניאטור - יש את כל החלקים הדרושים, צריך לחבר הכל ולכתוב תוכנה...

בנתיים הכל יכול לנגן גם על גיין נמוך ושליטה על וליום מהנגן. רק בנתיים... עד פסח. אז יהיה ארדוינו עם 2 קפתורים, שישודרג לשלט רחוק של פיונייר, שישודרג גם לשלט רחוק על נגן.

 

הזמן... הפסקתי לשעון עד 15:00 בימי שישי-שבת, אז זה פינה כמה שעות טובות :)

 

זה הולך לשבת בפיגו 106 98' :)

 

 

היום עשיתי קנייה המשתלמת ביותר בתקופה האחרונה. קניתי מקדחה ב99ש"ח. איזה כייף, לא צריך יותר לעשות חורים באלומיניום עם מסמרים, מברגים, פליירים וסקינים!

[under construction]

פורסם

ידידי S3T

 

אני לא רוצה להרפות את ידיך מהפרוייקט היפה שאתה עושה אבל רוצה להתייחס לחלק מסויים בו. קרא אותי:

 

אני רוצה להציג לך קטע קטן מסרטון YOUTUBE שנקרא audio myths workshop

שפרסם כאן חבר הפורום CTZVI המכובד. בקיצור רב הסרטון מציג הרצאה של פאנל מומחי הקלטות סאונד אשר פשוט "מפוצצים" מיתוסים אודיופילים רבים באמצעות ניסויים מדעיים אמיתיים.

 

 

מעניין מאוד לצפיה במלואו (לא יכולתי להפסיק לרגע).

אבל:

תעבור לדקה 45:50

מדברים שם על bit reduction והשפעתו

לוקחים קטע מוסיקה קלאסית המוקלט ב-24 ומתחילים להפחית את "כמות" הביטים באמצעות truncation, בעוד שמשאירים את עוצמת הקטע normalized כדי שתוכל לשמוע את ההבדל.

שים לב שההבדל מתחיל להיות שמיע רק כשמגיעים ל7-8 ביטים. כלומר הורדנו 16 ביט כדי להתחיל לשמוע עיוותים.

 

משמעות הדבר עבורך:

אין שום בעיה "אודיופילית" בהפחתת הוליום בנגן שלך מכיוון שבהורדה של 16 ביט (הנקודה בה ההבדל מתחיל להיות שמיע) הווליום יהיה כל כך חלש (כנראה בלתי שמיע לחלוטין) כך שלא תהיה לכך השפעה שלילית כלשהי - מה שהופך את מודול הladder attenuator שלך לקצת מיותר.

 

הוכחה מתמטית/פרקטית למה שאני אומר:

"קיצוץ" 16 ביט או אפילו רק 14 ביט מהסיגנל, לצורך העניין מורידה את עוצמתו ב 14^2 כלומר פי 16384, נעבור לסקלה לוגיתמית בה מיוצג ווליום במערכות הי-פי: (20log(1/16384 =

-84DB

כן מינוס 84 DB - ברור שתתקבל עוצמה בלתי-שמיעה בעליל לפני שתתחיל לשמוע איזשהו עיוות כתוצאה מהנמכת הווליום בנגן. כנראה תהיה נמוכה הרבה יותר מרצפת הרעש ברכב שלך בכל מקרה.

 

 

לילה טוב!


×
×
  • תוכן חדש...