Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום קיבלתי את פירלס - נראים פצצה! :)

 

עלות - 122$ כולל הכל, לא שילמתי מכס.

[under construction]

פורסם

לפעמים החבילות לא נתפסות במכס - כשמדובר מסכומים מוצהרים נמוכים. במקרא שלי המוכר רשם "20$" לכל רמקול + 45$ משלוח = סכום כולל של 95$, אך במכס של דואר רגיל משום מה בודקים רק את העלות של המוצר שהיה 40$ - נמוך מ50$ של המגבלה, וגם סכום הכולל לא גדול משמעותית = אין הרבה מה לגבות מבחינת מכס, אז הם פשות מעבירים את החבילה ללא גביית כסף.

 

החבילות של 0$ עלות\מתנות למינהן לפעמים נתפסים וגם דורשים עליהם קבלות ומכס מלא (משלוח+מוצר).

 

כל זה נכון לחבילות הנשלחות דרך USPS\דואר רגיל, לא EXPRESS ולא EMS\UPS\FEDEX.

[under construction]

פורסם

עכשיו השאלה היא רק איך כל זה הולך להשמע...

 

מתי שומעים? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צריך לחתוך את הרכב כדי להכניס את הפירלסים. איפה אני יכול לחתוך את האותו? גם צריך הרבה MDF להגבהות - אולי גם יכין בניות רוסיות (MDF מכוסה בקצף פוליוריטן - ליופי, הMDF יעשה את העבודה הפיזית, והכיסוי של פוליוריטן יעשה את עבודה בעייניים :) )

 

 

עם ההגבהות אפשר להכניס גם את השמיניות שיש לי... חבל שיש לי פרוייקט בתכנון שכולל אותם, את סקנספיק 13M ואת MOREL MDT33.

[under construction]

פורסם

אתה צריך מסור פנאומטי או ג'יג-סו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חחח.. זהו זה, פשוט הפרוייקט הזה כבר לא :-)

 

אגב אם עדיין עוברות לך מחשבות על שליטת ווליום מרחוק:

http://cgi.ebay.com/Remote-Volume-Control-Input-Selector-DIY-KIT-MV06_W0QQitemZ260455171082QQcategoryZ122650QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m8QQ_trkparmsZalgo%3DMW%26its%3DC%26itu%3DUCC%26otn%3D20%26ps%3D63%26clkid%3D9075963805403489619#ht_3839wt_939

 

סתם במקרה נפלתי על זה בחיפושים

אני כנראה מזמין לי מגבר class T ואת המידים FR88 של פאונטק, אם לא ישולבו ברכב ישולבו בבית כפול-ריינג' קטנים בקופסאות עץ

פורסם

יש לי אחד כזה עם מסך מחובר ברכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2497475&postcount=29

 

בתמונות לקראת הסוף של העמוד

 

 

אם בא לך להתרשם מהCLASS-T, יש לי כמה...

יש לי של 41HZ,

TA2020 מנגן בבית - עם ספק והכל.

TA2024 - לוח מוכן עם רכיבים - תן לו מתח, תחבר יצאיות וכניסות ויש לך מגבר מוכן. הוצאתי אותו מהמארז אלומיניום קטן וחמוד - הזמנתי אותו מEBAY רק בגלל המארז למגבר אוזניות.

 

מעניין איך הפונטק נשמע :)

עכשיו אני מעלה מידה ברמקולים משרדיים ל5", מכיוון שהיה חסר לי באס מהCSS FR125 שהוא 4".

[under construction]

פורסם

אוקיי, הקצתי את הבדיקות שלי על פירלס.

 

מידריינג לא ממש מפורט, בלחץ מגיע עד 2.5K, לא הייתי ממליץ להשתמש בו מעל 2K, אולי גם 1.5K (לטעמי). כזכור לי למוראל טמפו 5 יש הרבה יוטר פרוט במידריינג' הגבוה (2K-4K). הווקאל נשי נשמע כאילו ששמו על האישה כובע גרב על כל הראש כולל פה :)

 

המידבאס... אני לא ממש שמח לשמוע אותו לא מתפקד כמו אחיו הגדול. הסגנון נשאר, אך יש לו פחות כוח להרביץ. כנרא שזו הבעייה של מידה ולא דרייבר ספציפי. שמעתי אותו בFREE AIR עם BAFFLE קטנציק - כשיכניס אותו לדלת אז המצב ישתפר.

 

מה שאהבתי זה הבאס (100-60HZ). הוא ממש נקי, יורד נמוך מבלי להתאמץ ומוציא משם צלילים נקיים, אני ממש מופטע לטובה. צליל די עמוק, לא סתאם באס :)

 

קשה לי להאמין שהוא ישתלב טוב ב2WAY עם טויטר קטן. טויטר גדול יאזור לו, אם נקודת חיתוך תישב באזור 2-2.2K. פחות מזה לא מומלץ לשום טויטר, ויותר מזה לא יתן הפירלס. למרות שהוא ממשיך לנגן גם עד 4-5K.

 

והוא נרא... ממש יפה לעין :)

[under construction]


×
×
  • תוכן חדש...