Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שהיה בתוכנית היה ידוע מראש, ואפילו אמרתי שלא בא לי לראות בשביל לא להתעצבן סתם. אבל בכל זאת, כששומעים על הסיפורים האלה, מה קרה ואיך זה נגמר אפשר פשוט לשבור את המסך. ועם כל הצער בדבר, מה שהתוכנית הזאת עשתה היא פשוט מילתה משבצת ריקה בלוח השידורים ולא יותר. כי מחר בבוקר בעיתון או בחדשות נשמע על עוד תאונה. יכול להיות עם הרוגים יכול להיות בלי.

פורסם

נו? מישהו רואה?

הבעיה עם הסרט הזה- לא מחדשים לנו שום דבר ומראים כמה המשטרה ומערכת בתי המשפט עושים צחוק מכל הנושא.

אחרי הפרסומות הבטיחו ש"אנחנו נמחק לעבריינים את החיוך מהפרצוף"

מישהו חושב שזה יעזור? האם יש דרך להעניש את עברייני התנועה הכבדים ולמנוע מקרים נוספים?

אני חוזר לראות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מה שהתכונית עשתה זה הגברת חוסר האונים ואוזלת היד שהמדינה הזאת משדרת, לא רק בנושא עבירות התנועה אלה בהכול, המצב הולך ומדרדר מיום ליום.

מערכת משפט פשוט מבזה! כנ"ל החוקים המגוכחים.

 

דווקא אין לי שום טענות על התוכנית, תוכנית טובה, מצגיה עד עכשיו את המצב כמו שהוא.

פורסם

לא כל כך מבין למה אנשים פה כל כך זועמים על התכנית.

לי באופן אישי התכנית חידשה (לצערי) כמה פרטים לגבי הוזלת היד הממשלתית/חוקתית/אכיפתית בנושא עבריינות תנועה.

מאמין שהתכנית תרים את המודעות לכלל הציבור לגבי העניין, אני בטוח שאותו שוטר שמחר יתפוס עבריין תנועה נוסע 50 או 60 קמ"ש מעל המותר לא יתן לו לנסוע לדרכו כי הוא מאמין לו שהוא לא יחזור על אותה תאונה, או כי הוא נשבע בנכדה שלו.

 

המראות שרואים בתכנית מחרידים ומסעירים ואני בטוח שלמשהו למעלה זה יזיז משהו.

 

 

אני מאמין שידברים ישתנו.

אולי הנושא היה ידוע לכלל ציבור הפורום אך כאשר זה עולה בפריים טיים משהו יצטרך להזיז את התחת שלו ולחוקק חוקים בנושא.

 

דוגמת החרמת הרכב מצויינת.

פורסם

תוכנית מיותרת ומפוהקת. התחלתי לצפות כאשר היה ברור לי שאני הולך להתעצבן - אם לא מהממצאים אז לפחות מהמגיש הגרוטסקי ומופע האימים שלו. בסוף התוכנית גיליתי שדי השתעממתי.

לא נאמר דבר אחד שלא היה ידוע עד כה, כל תעלולי המסך ההכטיים הלעוסים הופיעו גם הפעם והרעיונות הם אותם רעיונות שאבד עליהם הקלח (החרמת רכב תוריד את כמות תאונות הדרכים? כן, בטח...).

הרעיון השלישי של מר הכט בשרשרת הפעולות להורדת נהגים מסוכנים, לפיו תוך שבועיים מהרגע שבו נשלחה ההודעה בדואר רשום הרישיון יפסל, ללא קשר האם ההודעה התקבלה או לא, לדעתי הוא רעיון מסוכן וגובל בפופוליזם זול.

 

מוזר שהוא בחר לקחת כדוגמה לנהג עבריין שממשיך לנהוג איזה עגל העונה לשם יניב ז'נו, כשברור לו מעבר לכל ספק שאינו נמצא באותה רמה מנטלית כשלו. למה הוא לא חיפש אדם קצת יותר אינטלגנט, שהיה גם מגיב עם קצת יותר מחשבה?

במחשבה שניה, זה לא כזה מוזר שהוא בחר דווקא אותו. ככלות הכל, עבריין אינטלגנט לא יעשה טוב לרייטינג שלו.

 

סיכום: עוד שעה ומשהו מבוזבזות מהחיים שלי, שיכלתי בקלות למצוא משהו מועיל יותר לעשות בהן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לדעתי יש בהצעת הכתב שני דברים מועילים:

 

1) החרמות רכב לנוהגים בשלילה.

 

2) שלילה ל-9 חודשים לאלה שצוברים מעל 72 נקודות. אומנם כנראה הרוב הם נהגים מקצועיים שמבלים הרבה בכביש, אבל 72 נקודות זה יותר מדי.

 

לגבי שלילה אוטומטית ללא תלות בקבלת ההודעה - אני חושש. כי הרי יתכנו המקרים שגם ההודעה על דבר דואר רשום לא מגיע. אצלי למשל דברי דואר רבים (כולל הרשויונות וכדומה) הולכים לאיבוד במקום מגורים ואני תמיד מבקש לשלוח אותם למקום העבודה. אזי יתכנו המקרים שאנשים יסעו בפסילה מבלי שידעו על כך. אולי ישנם דרכים יותר יעילות למסירת ההודעה מאשר הדואר?

 

מוזר שהוא בחר לקחת כדוגמה לנהג עבריין שממשיך לנהוג איזה עגל העונה לשם יניב ז'נו, כשברור לו מעבר לכל ספק שאינו נמצא באותה רמה מנטלית כשלו.

 

מעשה בסיפור משנה שעברה. משרד הרישוי החליט לפסול את רשיונם של נהגים שצברו הרבה עברות תנועה. אלה פנו לערכאות וזכו. אז אותו הנהג הוא אחד מהם.

 

ולסיכום. מדי פעם מפריחים שמועות כי הענישה בישראל על עבירות תנועה רכה מדי ביחס למקובל בחו"ל. אז העובדות מדברות אחרת. אומנם ישנן העבירות שאכן זוכות לחוסר עכיפה וענישה סלחנית: חציית קוו לבן, חציית פסי רכבת וכדומה. אך עברות אחרות זוכות בענישה דרקונית, וכך גם נאמר בפסיקה.

פורסם

כל מה שמעלה את המודעות לתרבות הנהיגה מבורך, גם אם זאת עוד תוכנית של המגיש הגרוטסקי המעצבן.

 

האכיפה והענישה בארץ לא מרתעת ולא מזיזה לאף אחד. אנשים ממשיכים לנהוג שיכורים, פסולי רשיון ממשיכים לנהוג כאילו כלום ובתי המשפט עושים הכל חוץ מצדק.

 

אני מאוד בעד היוזמה שהוצעה בסוף התוכנית, הרתעה גבוהה יותר לא תמנע תאונות אבל בהחלט יכולה לצמצם אותן.

אני חושב שכל אחד מחברי פורום זה צריך לחתום על העצומה ולתרום משהו קטן לטובת שינוי תרבות הנהיגה הישראלית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני עדיין לא מבין, למה למגיש טלויזיה ולעמותה זאת או אחרת יש גישה כלכך קלה לשר התחבורה עד כדי כך שהם מורים לו מה להעביר ומה לא?

 

למה לי כאזרח אין אפשרות שכזאת לבוא ולפגוש את השר ולהגיד לו 1 2 3?

 

אני רוצה להגיד לו שהשוטרים במדינה הזאת קקה ושהם מתנהגים כמו במערב הפרוע והם העבריינים הראשונים שצריך להוריד מהכביש!

 

אני רוצה להגיד לו שהתשתיות פה מתחת לכל ביקורת וזה תורם לא קטן לתאונות!

 

אני רוצה להגיד לו שיש חוקים מטופשים וחמורים מידי כדי שהנהג הנורמטיבי יכול לקיים את אותם החוקים!

 

אני רוצה להגיד לו שאין לנו ספורט מוטורי ואין מסלול ואת כל התיסכול אנשים מוציאים בכביש בנהיגה מסוכנת או במכות של אזרחים אחרים!

 

אבל לא! העיקר להחמיר עוד! במקום תן וקח, הם רוצים רק לקחת! למה שלא יתגמלו נהג ללא עבירות? אם לא צברתי X נקודות על פני תקופה Y, למה לא מגיע לי איזו הנחה בביטוח חובה? או לפחות איזו תעודה מטופשת שתתן לי לדעת שגם על הזהירות שלי מסתכלים ומעריכים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני עדיין לא מבין, למה למגיש טלויזיה ולעמותה זאת או אחרת יש גישה כלכך קלה לשר התחבורה עד כדי כך שהם מורים לו מה להעביר ומה לא?

 

למה לי כאזרח אין אפשרות שכזאת לבוא ולפגוש את השר ולהגיד לו 1 2 3?

 

אני רוצה להגיד לו שהשוטרים במדינה הזאת קקה ושהם מתנהגים כמו במערב הפרוע והם העבריינים הראשונים שצריך להוריד מהכביש!

 

אני רוצה להגיד לו שהתשתיות פה מתחת לכל ביקורת וזה תורם לא קטן לתאונות!

 

אני רוצה להגיד לו שיש חוקים מטופשים וחמורים מידי כדי שהנהג הנורמטיבי יכול לקיים את אותם החוקים!

 

אני רוצה להגיד לו שאין לנו ספורט מוטורי ואין מסלול ואת כל התיסכול אנשים מוציאים בכביש בנהיגה מסוכנת או במכות של אזרחים אחרים!

 

אבל לא! העיקר להחמיר עוד! במקום תן וקח, הם רוצים רק לקחת! למה שלא יתגמלו נהג ללא עבירות? אם לא צברתי X נקודות על פני תקופה Y, למה לא מגיע לי איזו הנחה בביטוח חובה? או לפחות איזו תעודה מטופשת שתתן לי לדעת שגם על הזהירות שלי מסתכלים ומעריכים.

צודק לחלוטין.

 

בכלל הרי תאונות דרכים בכותרות

(ואכן ב 70% מהמכרים מוות מיותר למה 70% כי אנחנו חיים בעולם מודרני וזה חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו צריכים לקבל על עצמנו אנחנו בני אדם לפני הכל לא אחרי הכל! )

וזה מאוד מצטלם טוב להיום מתלהם, יש מספר נקודות מועטות שהכתבה צודקת בהן אבל באופן עקרוני הפכנו לעם מתלהם ואכזר כלפי עצמו! למה שלא פשוט ניקח חוקים כמו באירן אפגניסטאן וכו'? מי שנסע מהר מידי נכרות לו את רגל ימין? ומי שלא אותת נכרות לו את רגל שמאל? ובכלל מי שנוסע מעל המהירות המותרת לכל שוטר בצמוד לממל"ז יהיה טיל לאו שפשוט יוריד את העבריין הזה לא?

 

החמרת עונשים לא תועיל בכלום! חינוך יועיל הרבה יותר, פוליטיקאים לא מושחתים יועילו יותר, אכיפה (ולא קבלני כנסות) יועילו יותר ואפילו ג.יפית תועיל יותר (אהה סליחה נסחפתי היא לא קשורה) אבל הכוונה ברורה החמרת החוקים זה פשוט כמו לתת אקמול לחולה סרטן. מעניין שברוב התאונות שהראו בכתבה הציגו משאיות כבדות, נהגים שנוסעים מאות אלפי קילומטרים בכבשים מדינה שרק מקשה עלייהם עם מחירי דלקים גבוהים אם תעשו תחשיב אמיתי לתפעול רכב משאית כבדה תראו שהיא צריכה לנסוע לפחות 12 שעות ביום בשביל להצדיק את הפעלתה ורכישתה אז איך לא יהיו נהגי משאיות עייפים? ואיך נהג שכזה (שידוע ששוטרים מחפשים אותם יותר) לא יצבור בקלות 72 נקודות תוך מספר שנים?

 

אפשר לצבור 72 נקודות בלי בעיה גם על דברים הכי דבילים השאלה הייכן המשטרה מחפשת את החור שבגרוש.

פורסם
אני עדיין לא מבין, למה למגיש טלויזיה ולעמותה זאת או אחרת יש גישה כלכך קלה לשר התחבורה עד כדי כך שהם מורים לו מה להעביר ומה לא?

 

כשאישיות פוליטית (ולא משנה איזו, אלא כל אישיות פוליטית) יודעת שיש לה אפשרות להיות חלק מהפריים-טיים מול כל עם-ישראל, כל הדלתות פתאום נפתחות ואפילו מהר יותר אם אתה שר.

 

למה לי כאזרח אין אפשרות שכזאת לבוא ולפגוש את השר ולהגיד לו 1 2 3?

 

יש לך דרכים אחרות: הפגנה, כתיבת מכתבים וגם פתק בקלפי. רק מן הסתם תצטרך להתאמץ מאוד בשביל שייצא מזה משהו.

 

אני רוצה להגיד לו שהשוטרים במדינה הזאת קקה ושהם מתנהגים כמו במערב הפרוע והם העבריינים הראשונים שצריך להוריד מהכביש!

 

למה ללכת רחוק כ"כ בשביל להתעצבן על הבזיון שנקרא "משטרת התנועה"? תראה את המשטרה הרגילה מפרקת במכות ילדים בני 14-15 אחרי משחק כדורגל בגלל שהיה להם קשה ולא בטיחותי להידחס לתוך אוטובוס עם עוד 100 אנשים אחרים. תראה מה קרה לפני כמה ימים במסיבת סטודנטים בבית פרטי בחיפה כששוטרים פרצו לתוך בית ללא צו בית משפט כי הם חשבו שאולי יתפסו שם חשיש או מריחואנה - ועל הדרך פירקו במכות כל מי שעמד בדרכם. מיותר לציין שהם לא מצאו כלום.

 

אני רוצה להגיד לו שהתשתיות פה מתחת לכל ביקורת וזה תורם לא קטן לתאונות!

 

זה כבר גדול עליו. כאן זה כבר ריקבון מתקדם של מדינת "קומיבנה" מזה כמה עשורים.

 

אני רוצה להגיד לו שיש חוקים מטופשים וחמורים מידי כדי שהנהג הנורמטיבי יכול לקיים את אותם החוקים!

 

אין לי מספיק תווים על המקלדת בשביל לפתוח את נושא מערכת המשפט ההזויה שמתקיימת כאן.

 

אני רוצה להגיד לו שאין לנו ספורט מוטורי ואין מסלול ואת כל התיסכול אנשים מוציאים בכביש בנהיגה מסוכנת או במכות של אזרחים אחרים!

 

לא צריך להיסחף... זה שאין לך מקום לקיים בו מירוצים זה לא אומר שאתה צריך לעשות זאת על הכבישים שכל אחד מאיתנו נוהג עליהם, ו/או לפרק במכות/לדקור מישהו שסתם ככה לא בא לך טוב בפריים.

 

אבל לא! העיקר להחמיר עוד! במקום תן וקח, הם רוצים רק לקחת! למה שלא יתגמלו נהג ללא עבירות? אם לא צברתי X נקודות על פני תקופה Y, למה לא מגיע לי איזו הנחה בביטוח חובה? או לפחות איזו תעודה מטופשת שתתן לי לדעת שגם על הזהירות שלי מסתכלים ומעריכים.

 

גם כאן לא צריך להיסחף... מה הצעד הבא? כל אחד שיחזיק חודש שלם מבלי לרצוח מישהו שתפס לו חניה, או שבעל הדירה שלו לא העיר לו על תשלום שכר הדירה ונשאר בחיים - יקבל תעודת הוקרה ואת מפתח העיר?

צריך לחלק הטבות ופרסים על העובדה שאתה מתנהג כמו בן-אדם נורמלי שומר חוק?

 

 

 

5 תוים

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

האמת היא שרציתי להגיב מיד בתום הסרט, אבל הלכתי לישון.

מבחינתי הסרט לא איכזב, מהסיבה הפשוטה שלא ציפיתי שבסופו תבוא הישועה. חיים הכט (הדי מאוס בסגנונו, יש לציין) הבטיח והבטיח הרים וגבעות אחרי כל מקבץ פרסומות, והשורה התחתונה הייתה 3 חודשי מאסר למי שנתפס נוהג בשלילה. בדיחה. שלא לדבר על כך שזו רק הצעה, ושהחוק ייכנס לתוקף בשנת 2019.

מתי מישהו שם למעלה יבין שהחרמת הרכב ושלילת רישיון זה לא הפיתרון. אדם שנוהג בפראות, נתפס וממשיך ונתפס וממשיך, לא תעזור לו השלילה ולא ההחרמה.

העונש היחיד שימנע מאדם לנהוג הוא פיזי- מאסר. כמה שיותר- יותר טוב. נהג המשאית שנראה בתחילת הסרט צריך לשבת 10- 15 שנה לפחות. זה שהמשטרה ובתי המשפט אינם עומדים בעומס העבירות, כבר ידוע לכולם, לא רק בעבירות התנועה אלא בכל התחומים ולצערינו זו המדינה שבה אנו חיים.

בשורה התחתונה- פופוליזם זול ולא מועיל. היה כבר עדיף לראות שתיקת הכבשים ברצף וללא הפרעות :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לי הפריע הדבר הבא:

הוא אמר שההצעה היא שפסילה תיכנס לתוקף שבועיים לאחר שתישלח בדואר רשום.

ואח"כ אם יתפסו אותי נוהג ללא רשיון אכנס לכלא ל3 חודשים.

 

ואם היפוטתית, יש לי שכן שמסוכסך איתי וסילק לי מהתיבת דואר את ההודאות של הדואר רשום...

 

על זה חשבת סן-שיין?

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

mazda(3)man

 

כן אני רוצה שיתנו לי הטבות על כך שאין לי נקודות על פני זמן מסויים כמו ששוללים רישיון למי שצבר נקודות על פני זמן מסויים.

 

מה שקורה כרגע זה שהם רק לוקחים ולוקחים בלי חשבון ואתה זה שנדפק במיוחד עם החוקים הלא הגיוניים האלה. לדעתי המצב הנוכחי הוא אפילו סוג של כלא תחבורתי.

 

ואגב אם זה לא מספיק, הנה הצעה נוספת של אור ירוק, להגביל מהירות בשטח עירוני ל-30 קמ"ש.

 

http://news.il.msn.com/israel/article.aspx?cp-documentid=149561645

 

במקום ליצור פה תרבות נהיגה מהיסוד, הם פשוט אומרים כזה דבר, ניתן לך רישיון ולא נחנך אותך על נהיגה עבריינית אלא פשוט אתה תשלם לנו על הנהיגה הפרועה שלך כל פעם.

ככה הם עושים כסף, בדיוק כמו הדוחות מהירות של 10 קמ"ש מעל המותר זה רק קנס כספי ללא נקודות, הרי מדובר במס ולא בשום חינוך.

 

מחר גם יבקשו להוריד מהירות בין עירונית ל-50 קמ"ש, גם אז זה יהיה בסדר ותגיד שלא מגיע לך צ'ופר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לציית לחוקים זו חובה. לא מגיע לך בונוס על זה שמילאת חובתך, ומאידך, אם לא מילאת חובתך - מגיע לך עונש.

ברור שמערכת האכיפה דפוקה גם כן ועמותות כמו אור ירוק לא עוזרות כלל.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...