Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי הפריע הדבר הבא:

הוא אמר שההצעה היא שפסילה תיכנס לתוקף שבועיים לאחר שתישלח בדואר רשום.

ואח"כ אם יתפסו אותי נוהג ללא רשיון אכנס לכלא ל3 חודשים.

 

ואם היפוטתית, יש לי שכן שמסוכסך איתי וסילק לי מהתיבת דואר את ההודאות של הדואר רשום...

 

על זה חשבת סן-שיין?

 

במקרה היפוטתי זה אתה צריך גם לנהוג כשורה וגם לשמור על יחסים טובים עם השכנים.:roll:

פורסם

לצערי במדינה הזאת חוקים הם המלצה. החוקים שפועלים הם חוקים שמכניסים כסף לקופה. גם חוקים האלה פועלים בערבון מוגבל, בתנאי שאין לך קומבינה (גיס, בן דוד, חבר שעובד בתפקיד גבוה במחוז שחטפת דו"ח).

 

מידי יום מתרחשות סיטואציות שעלולות לגרום לתאונת דרכים: אי מתן זכות קדימה, אי ציות לרמזור, נהגים מסויימים פונים מנתיב שלא מיועד לפנייה (כדי לא לעמוד בתור ולהמתין כמה דקות ברמזור), נדחפים לסוף התור וכד'. אחרים פשוט חונים באמצע נתיב נסיעה (נוסעים לאט מאוד בנתיב שמאלי ולא מאפשרים לעקוף).

אבל מה? העבירה הכי מסוכנת היא כמובן מהירות? מי שעובר מהירות זה עבריין הכי נוראי ומסוכן. למה? כי קל לתפוס וזה מכניס כסף מצויין מקנסות. בצורה כזאת מחלקים דוח"ות למי שנסע 80 במקום 60 באמצע הלילה בכביש שומם דו נתיבי עם הפרדה כמו באוטוסטרדה ולא עושים כלום לנהג מונית שעוקף רכב שעצר כדי לאפשר לעבור להולך רגל במעבר חצייה.

 

התוצאה היא שמספר הרוגים בתאונות הדרכים לא קטן, נכנס כסף טוב לקופה ומי שאחראי על תוכנית לצמצום תאונות יכול להגיד למנהל שלו: "עשיתי, תרמתי, השקעתי" ולקבל העלאה.

 

שחיתות ואינטרסים אישיים המוסווים בסיסמאות של מטרות נאורות ממלאים שקי כסף לאנשים שעוסקים בעיניין. כל זה במקום באמת לעשות משהו כדי לעזור לאזרחי המדינה שנטשו אותם כל רשויות החוק כאן בארץ ובצורה כזאת כל מי שרוצה עושה עלינו קופה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מאמין שהתכנית תרים את המודעות לכלל הציבור לגבי העניין, אני בטוח שאותו שוטר שמחר יתפוס עבריין תנועה נוסע 50 או 60 קמ"ש מעל המותר לא יתן לו לנסוע לדרכו כי הוא מאמין לו שהוא לא יחזור על אותה תאונה, או כי הוא נשבע בנכדה שלו.

.

 

אתה חולם בהקיץ

 

קודם כל כדאי שהשוטר יחפש אחרי עברייני תנועה אמיתיים, ולא יעמוד על הכביש הכי ישר והכי ריק כדי לחפש את אלו שמסכנים חיי אדם כשהם נוסעים 150 בכבישים כמו 431, 6 וכו (כביש ברמה כזו בגרמניה מאפשר נסיעה הרבה יותר מהירה באופן חוקי). ברגע שירדפו את העבריינים איפהנ שבאמת קורות תאונות - אז אולי יתחיל השינוי.

 

בסופו של עניין - יש דרך לטפל ויש דריך לדבר. מר הכט יודע לדבר. הייתי רוצה שיגיע לתפקיד בפוליטיקה רק כדי שילמד את ההבדל בין לדבר שטויות ולבצע דברים מועילים...

פורסם

"להוריד את מי?" - מאמר מאת טל שביט

 

fullgaz-azam105373.jpg

 

אבל לא! העיקר להחמיר עוד! במקום תן וקח, הם רוצים רק לקחת! למה שלא יתגמלו נהג ללא עבירות? אם לא צברתי X נקודות על פני תקופה Y, למה לא מגיע לי איזו הנחה בביטוח חובה? או לפחות איזו תעודה מטופשת שתתן לי לדעת שגם על הזהירות שלי מסתכלים ומעריכים.

כמו שאמרתי לפני יומיים בתגובתי להעלת מחירי ביטוח הדו-גלגליים.

"מהכיס שלך אל הכיס שלי ולעולם לא בכיוון הנגדי" כך הם אומרים בממשלת ישראל.

אופנוען

פורסם

בשביל לעשות לעצמי סדר בראש.

מה היא עבירת תנועה ? האם דו"ח חנייה בחוף הים בהרצליה נחשב גם לעבירת תנועה ?

ומה היא הרשעה ? האם רק דו"ח נתן שוטר אשר מצריך עמידה בפני שופט תעבורה נחשב להרשעה ?.

 

ונהג שמגיע ל 150 הרשעות.. איך אפשר להגיע לנתון כזה? זה נהג של יום חמישי ושני צריך לנסוע ולעמוד בלפני שופט...

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

כל פעם שאתה משלם דו"ח נרשמה לך הרשאה.

אני חושב שב-13 שנות נהיגתי יש לי כ-20 הרשאות.

 

ואני מחשיב עצמי כנהג/רוכב מאוד לא מסוכן ומאוד לא עברייני.

משתדל לחשוב שאני אפילו אדיב.

 

אבל הנתונים אומרים אחרת.

אני חושש שאני נחשב כ"עבריין".

 

ואם לא שמתם לב, אור ירוק מורכבת בצורה חובבנית ולמעשה לעולם לא מועילה, רק מקשה על החיים בשם החיים.

אני די מכיר את החברה שם, ויצא לי לנהל לא מעט שיחות איתם, תמיד אני מקבל קריזה אמיתית במהלך שיחה איתם, לשמוע אנשים ששמו את עצמם לראשי בטיחות התחבורה בישראל שלא מבינים דבר וחצי דבר במה שחור ומה לבן, ואיך נוסעת מכונית ומהו טבעו של האדם, ובכלל, איך להתייחס לדו-גלגלי.

כל אדם שתשאלו באור ירוק יאמר בלב שלם שמרגע שהנפקת לעצמך רישיון דו-גלגלי, בעינייהם אתה עבריין.

 

הם מאוד דמגוגים.

אופנוען

פורסם

ורק אני שמתי לב שאותה אלמנה ואמא שכולה שמבכה על אובדן בעלה, מצטלמת באי התנועה שבכביש המהיר בו איבדה את היקר לה מכל - דבר שמאוד מושך תשומת לב ומסכן את הנוהגים?

 

ורק אני שמתי לב שאותה אלמנה ואמא שכולה שמבכה על אובדן בעלה, נוהגת ברכב כשהיא אינה חגורה בזמן שבנה הקט יושב מאחור ללא התקן ישיבה מתאים (בוסטר) וגם הוא לא חגור?

 

הגמל אינו רואה דבשתו

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

ברוך הבא לישראל. חגורה מקדימה הוא בגדר "מומלץ ביותר" אך זאת לא חובה. חגירה מאחור זאת כבר אקסטרה. הרי מאחורה לא קורה כלום והכיסאות יבלמו אותך, לא ברור?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

דו"ח חנייה נחשב הרשעה? :shock:

 

אני לא רוצה לחשוב איפה אני ממוקם בטבלת "המסוכנים".

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...