Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריה

 

ברשותי מאזדה 1.8 לנטיס 97

לאחרונה לפעמים נידלקת לי מנורת מצבר אך האוטו נוסע כניראה בסדר

אך כאשר אני מכבה מנוע פותח וסוגר אזעקה הכל נעלם ונהיה סבבה

 

מה זה יכול ליהיות הקודן או האזעקה היתחממו מהחום??

 

תודה מראש

מיכאל

פורסם

ניגשים לחשמלאי רכב ובודקים טעינה עם רב מודד.

יכולות להיות כמה תקלות עיקריות שבהן- טעינת יתר /אין טעינה.

כמובן שיתכנו גם בעיית וסת /מייצב מתח/דיודות וכו'.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

רכוש רב מודד בהום סנטר בעלות של 50 ש"ח ,במקום לשלם אותם לחשמלאי ,

 

ואדריך אותך איך לבצע בדיקה פשוטה של 3 דקות

פורסם
שלום חבריה

 

ברשותי מאזדה 1.8 לנטיס 97

לאחרונה לפעמים נידלקת לי מנורת מצבר אך האוטו נוסע כניראה בסדר

אך כאשר אני מכבה מנוע פותח וסוגר אזעקה הכל נעלם ונהיה סבבה

 

מה זה יכול ליהיות הקודן או האזעקה היתחממו מהחום??

 

תודה מראש

מיכאל

 

מדובר בטעינה לא תקינה. במהלך נסיעה כאשר יש עומס על המצבר כמו מזגן, תאורת דרך וכ'ו מתח המצבר יורד מתחת לסף ואז נדלקת נורית לסימון התקלה. בזמן שהמנוע לא פועל נורית סימון תקלה לא אמורה לפעול ולכן כמו שכתבת "הכל נעלם ונעשה סבבה".

גש לחשמלאי תבדוק אלטרנטור וככל הנראה תתכונן להחלפה או שיפוץ.

פורסם

תקשיב יכול ליות שזה המגעים של הפלוס של אלטנטור או הפלוס הביקורת על האלנטור תבדוק את הענין תנסה לנער את זה עם זה זז או משו

 

2 תבדוק שהרצועה מתוחה ולא מחליקה על הפולי

 

3 ויכול ליות שהגיע הזמן של אלטנטור הפחמים כבר גמורים או משו

 

כמה זמן יש לך את האלטנטור הזה? כמה קיילמטר

×
×
  • תוכן חדש...