Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

אני מחפש רכב ספורט בתקציב של 60 אלף +-

חשבתי על יונדאי קופה בהתחלה אמרו לי שהיא חזקה יחסית- 230 כ"ס

אבל חשבתי גם על האימפרזה טורבו שאותה אני טיפה פחות מכיר.. אמרו לי שיש לה בסביבות ה 250 כ"ס אבל תמיד חשבתי שהאימפרזה טורבו זה STI אבל שמתי לב שאני נכנס ליד 2 כתוב אימפרזה טורבו ואימפרזה STI - מה ההבדל בניהם? ואם אפשר קצת פרטים טכניים עליהם ועל קופה

על מה אתם ממליצים לי ללכת?

אני מחפש שיהייה לאוטו הרבה כוח.. ושיהייה בטיחותי יחסית ויציב.

גולף 2000 גם חשבתי כי הוא באמת בטיחותי אבל אני רוצה גם רכב לפוזה..

עדיפות לידני אבל אפשר גם אוט' אם אין ברירה

פורסם

אתה מתפזר ברמות קשות.

 

ליונדאי קופה בתקציב הזה אין 230 כ"ס - אולי 130.

אימפרזה טורבו בתקציב תמצא רק GT (מהדור הראשון של האימפרזה) - ורובן שחוטות. גם עלויות התחזוקה שלהן גבוהות מאוד, בעיקר בסעיף הדלק. במקור הן הגיעו עם 208-218 כ"ס. STI יש רק מהדור החדש יותר של האימפרזה (שנות ה-2000) והיא הרבה מעל התקציב.

 

גולף 2.0 בתקציב הזה היא סתם משפחתית קומפקטית - בטח שלא ספורטיבית אמיתית ובטח שלא עם הרבה כוח. מה שכן, היא בטיחותית למדי.

 

ואם אפשר לשאול - על מי אתה מעוניין לעשות פוזה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני רוצה גם רכב לפוזה..

 

 

חבל על הכסף שלך. אותנו הצלחת להרשים כבר עכשיו. (וגם סקורניצקי יצטרף להמונים בקרוב).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רגע.. אז 230 כ"ס זה של הקופה החדשות?

אז בשנים 97 - 99 של הקופה אין להם כוח

לא מתכנן לעשות על אף אחד פוזה.. אני רק רוצה אוטו יפה - קבל תיקון. (אם אפשר למה לא? :)

על איזה רכבים אתה ממליץ לי ללכת בתקציב?

פורסם

רכב יפה זה בעיני המתבונן, עוד לא שמעת על זה בפורום ? ;)

אני למשל חושב שBMW קבריו מהשנים 94-98 זה אוטו יפה, עוד מעט מישהו יכתוב לי שזה אוטו מכוער.

 

גולף GTI לא תיכנס בתקציב של 60K, אלא אם היא שחוטה מתה או מרוסקת ומתוחה.

V5 זה הרבה דלק, ממה שהבנתי בפורום, אז תברר לפני שאתה חושב על זה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
רכב יפה זה בעיני המתבונן, עוד לא שמעת על זה בפורום ? ;)

אני למשל חושב שBMW קבריו מהשנים 94-98 זה אוטו יפה, עוד מעט מישהו יכתוב לי שזה אוטו מכוער.

 

גולף GTI לא תיכנס בתקציב של 60K, אלא אם היא שחוטה מתה או מרוסקת ומתוחה.

V5 זה הרבה דלק, ממה שהבנתי בפורום, אז תברר לפני שאתה חושב על זה.

 

אתה אומר GTI שתיכנס לתקציב שלי תהייה עם תושבות מנוע שבורות ושאסי מרותח חחח

מה אתה אומר על B4 2000 סמ"ק?

פורסם

B4 זה לא רכב ספורט, מקסימום רכב מנהלים, חלש משהו ע"פ דעתי.

אם תמצא גולף GTI עם תושבות שבורות זה בסדר, שאסי מרותך זה לא כ"כ טוב, למעשה לא טוב בכלל.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה די צריך להיסגר על עצמך כי זרקת בערך שלוש מכוניות ששונות מקצה לקצה בסוגן.

התחלת עם קטגורית הקופה שזה משהו אחד אבל ה 230 כ"ס זה כמו שאמרו לך די חדש ולא היכנס לתקציב שלך.

המשכת עם קטגורית המוגדשות שציינת את ה STI אתה צריך להבדיל בן שלושה סובארו אימפרזה טורבו. GT,WRX,STI.

אני חושב שכמו שאמרו לך יכנס לך רק ה GT לתקציב תנסה לחפש אולי WRX אבל היא תיהיה צריכה להיות ממש מפורקת.

ה GT כבר לא נמכרת כחדשה ה"מחליפה" שלה זאת בעצם ה WRX וה STI זהו דגם מעל ל WRX ולכן הוא בטוח לא בתקציב שלך. ה WRX וה GT הם באזור ה 200-220 כ"ס. ה STI באזור 260-280 תלוי בשנים, קיטים (פורדרייב) וכד'..

וסיימת עם קטגורית המשפחתיות, לא שיש רע בכך הגולף היא מכונית מעולה אבל עוד פעם כל מכונית שלך היא שונה לחלוטין מהמכונית השנייה שאתה חושב. תיסגר על הסוג מכונית, מוגדשת לא מוגדשת קופה לא קופה כמה כח וכד'. כך בחשבון שבדר"כ המכוניות המוגדשות גם אוכלות יותר דלק, ולא תמיד אבל בדר"כ גם הבלאי שלהם טיפה גדול יותר.

פורסם

רעיון שעכשיו עלה לי לראש (בגלל התמונה של שלום3737):

איביזה FR, שנת 2005, אמור להיות באיזור 60-65, הדבר הכי "חזק" שתוכל למצוא, הכי פחות שחוט, הכי חדש ועם קצת מזל זה יהיה גם 3דלתות ("קופה").

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה די צריך להיסגר על עצמך כי זרקת בערך שלוש מכוניות ששונות מקצה לקצה בסוגן.

התחלת עם קטגורית הקופה שזה משהו אחד אבל ה 230 כ"ס זה כמו שאמרו לך די חדש ולא היכנס לתקציב שלך.

המשכת עם קטגורית המוגדשות שציינת את ה STI אתה צריך להבדיל בן שלושה סובארו אימפרזה טורבו. GT,WRX,STI.

אני חושב שכמו שאמרו לך יכנס לך רק ה GT לתקציב תנסה לחפש אולי WRX אבל היא תיהיה צריכה להיות ממש מפורקת.

ה GT כבר לא נמכרת כחדשה ה"מחליפה" שלה זאת בעצם ה WRX וה STI זהו דגם מעל ל WRX ולכן הוא בטוח לא בתקציב שלך. ה WRX וה GT הם באזור ה 200-220 כ"ס. ה STI באזור 260-280 תלוי בשנים, קיטים (פורדרייב) וכד'..

וסיימת עם קטגורית המשפחתיות, לא שיש רע בכך הגולף היא מכונית מעולה אבל עוד פעם כל מכונית שלך היא שונה לחלוטין מהמכונית השנייה שאתה חושב. תיסגר על הסוג מכונית, מוגדשת לא מוגדשת קופה לא קופה כמה כח וכד'. כך בחשבון שבדר"כ המכוניות המוגדשות גם אוכלות יותר דלק, ולא תמיד אבל בדר"כ גם הבלאי שלהם טיפה גדול יותר.

 

הנה אתה עשית לי קצת סדר עם כל האימפרזות

לפי מה שכתבת הבנתי שלתקציב שלי נכנס ה GT ו WRX וה GT יותר ישנה - היא הדור הראשון.

אבל כתבת שה WRX רובם מפורקות למרות שהם פחות זמן על הכביש מ GT.

הקטע זה שהדלק.. לבנתיים.. לא פחות מפריע לי ומה שחשוב לי יותר זה אמינות של הרכב כי זה רכב שלחצו עליו הרבה בוא נגיד ככה.. אבל השאלה שלי זה אם אני קונה או GT או WRX הם לא יהיו במוסך אחרי כל נסיעה?

בהנחה שהוא עובר חלק את הבדיקה - האמינות חשובה

פורסם
רעיון שעכשיו עלה לי לראש (בגלל התמונה של שלום3737):

איביזה FR, שנת 2005, אמור להיות באיזור 60-65, הדבר הכי "חזק" שתוכל למצוא, הכי פחות שחוט, הכי חדש ועם קצת מזל זה יהיה גם 3דלתות ("קופה").

 

חיפשתי עכשיו איביזה מצאתי רק אחד שנת 2005 והשאר 2001 ומטה

האיביזה FR כמה סמ"ק זה 1800 סמ"ק נכון? כמה כ"ס יש לו 150 בערך?

פורסם

תעשה טובה תקדיש זמן לקריאה פה בפורום תחכים קצת

אתה יורה פה שאלות מהמותן שלא מחמיאות לך וחמור מכך מבזבזות זמן יקר של קוראי הפורום הנכבדים,

שציפו להפוגה קלה ומרעננת מעיסוקיהם ונקלעו לט'רד שהתברר כפלוף רציני

porsche 914,2.0,1970

פורסם
חיפשתי עכשיו איביזה מצאתי רק אחד שנת 2005 והשאר 2001 ומטה

האיביזה FR כמה סמ"ק זה 1800 סמ"ק נכון? כמה כ"ס יש לו 150 בערך?

 

המחירון שלהן בהחלט סביב התקציב שלך אך בשל העובדה שנמכרו מס' מצומצם של יחידות באותו שנתון המחיר שלהן, של אילו שמצב טוב באמת יעלה הרבה יותר.

הרכב אכן 1800 סמ"ק מוגדש עם 150 כ"ס סטנדרטים- רובן לא סטנדרטיות, רכב חסכוני זה לא.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
המחירון שלהן בהחלט סביב התקציב שלך אך בשל העובדה שנמכרו מס' מצומצם של יחידות באותו שנתון המחיר שלהן, של אילו שמצב טוב באמת יעלה הרבה יותר.

הרכב אכן 1800 סמ"ק מוגדש עם 150 כ"ס סטנדרטים- רובן לא סטנדרטיות, רכב חסכוני זה לא.

עידן

 

הבנתי, עשיתם לי קצת סדר בראש ונתתם לי כיוון

תודה לכולם על העזרה !

×
×
  • תוכן חדש...