Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מבקש פרטים לגבי אופל אסטרה דיזל שנת 2000 עם 220000 אלף קילומטר

 

א: האם הק"מ גבוה?

 

ב: דעה כללית על הרכב

 

ג: צריכת דלק יחסית לק"מ של הרכב

 

ד: תחזוקה

 

בכמה הרכב הזה נמכר יחסית למחירון?

 

בתודה מראש, אשמח לקבל עזרה

פורסם

למעט העובדה כי זהו הרכב עם אחת השילדות הטובות ביותר שנהגתי בהן, אחד ממנועי הדיזל הנושמים והשקטים (מבפנים) ביותר שנהגתי בהם ואיכות הרכבה מעולה לא יכול להוסיף.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם
שלום

 

אני מבקש פרטים לגבי אופל אסטרה דיזל שנת 2000 עם 220000 אלף קילומטר

 

א: האם הק"מ גבוה?

 

 

באופן עקרוני 220K לשנת 2000 זה סביר לדיזל -אבל צריך לראות גם איך הם נעשו -אני ראיתי אסטרה סטיישן 2001 עם 160K שזה ממש טוב אבל לארח בירור מסתבר שיד ראשונה היא היתה אצל משיהו שנסע בה במשך 5 שנים 30K (כנראה שהוא היה פטור ממס ולכן השתלם לו בכל מקרה הדיזל ) ואת שאר ה160 היא עשתה ב3 שנים שזה כבר די הרבה אפילו יחסית לדיזל

פורסם

הקילומטראז' סביר לשנתון.

צריכת סולר 1:16 בערך.

תקרא על משאבת הזרקה ברכב הזה ובמיוחד על מחירי השיפוץ שלה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=184353&highlight=%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%94+%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A7%D7%94

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכב מצויין מבכל הבחינות (נסעתי עליו המון בצבא). שים לב שהיו הרבה כאלה ששירתו את הצבא ונפלטות בימים אלו לשוק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה לכולם

 

אני לא מבין משאבת סולר מתקלקלת בתדירות גבוהה?

 

זה מחלה של הרכב?

 

באיזה ק"מ בדרך כלל היא מתקלקלת?

 

בכמה הרכב נמכר יחסית למחירון?

 

תודה מראש

פורסם

היי

אכן משאבת סולר מתקלקלת סביבות ה200K והיא יקרה מאוד.

הרכב הוא רכב מצויין!!! נוח, מהיר וחסכוני.

לי יש שנת 2001 עם 240K שהוחלפה לו משאבת סולר ב190K ....

שלי שווה 42K סמחירון יכול להימכר ב36 ככה....

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

×
×
  • תוכן חדש...