Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך שרטוטים טכנים על הגיר הספציפי הזה.

מי יכול לעלות קובץ על 01m כולל מח גיר, סולונואידים ועל מה שולט כל סולונואיד, כולל מונחים טכניים על כל חלק בגיר.

תודה לעונים.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי היקר,

גיר 01M מותקן ברכבי VAG כעשור שנים ויש מספר גרסאות רב.

01MS,01MV ועוד רבים.

השינוי בדרך כלל לא גדול ולפעמים השינוי הוא במספר הפלטות בקלאצ'ים מספר השיניים בגלגלי השיניים וגם היחס ההנעה הסופי. לכן המלצתי ציין מהו קוד הגיר, רמז 3 אותיות.

איזה כייף לי :)

פורסם

את קוד הגיר ניתן למצוא על הגיר או/גם בספר הרכב ובמדבקה המודבקת בתא המטען.

במידה ותציין את המידע החסר אוכל לארגן לך קובץ PDF מתאים לקוד הגיר.

איזה כייף לי :)

פורסם
את קוד הגיר ניתן למצוא על הגיר או/גם בספר הרכב ובמדבקה המודבקת בתא המטען.

במידה ותציין את המידע החסר אוכל לארגן לך קובץ PDF מתאים לקוד הגיר.

מרק אתה 10 , שלח גם לי את הקובץ PDF ....

תודה מראש

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

לדוד ברזילי+דניסאן,

 

הערכים כפי שמוצגים בטבלה הינם כפי שנמדדו בפינים של הקונקטור.

תייתכן סטיה קלה מערכים שאתה תמדוד מכיוון שהטבלה מתייחסת לגיר קצת שונה מאשר מותקן אצלך.

ראה טבלה בתחילת הקובץ שצירפתי קודם לכן.

 

הוראות הייצרן מעט שונות מהטבלה המוצגת מכיוון שהייצרן ממליץ להשתמש בכלי מיוחד שנקרא VAG 1598/18 לבדיקה חשמלית של הסולונואידים והחיישנים.

 

בהמשך לבקשתך בפרטי מצורף קובץ שיפוץ של הגיר.

מנסיון שלי עם הגיר 01M אני ממליץ לך לבצע את הבדיקות החשמליות של החיישנים והסולונואידים מכמה סיבות:

 

1. בדגמים מסויימים לא ניתן לקבל את כול המידע מהחיישנים של הגיר מכיוון שהייצרן לא 'חיבר' את המידע לערוץ CAN-BUS.

2. פעל בדיוק לפי הנחיות הייצרן (ניתוק מחשב הגיר במידה וצריך וניתוק הקוטב השלילי במידה והייצרן מציין זאת).

3. בדרך כלל העברה לא חלקה של ההילוכים נובעת מבעיה בסולונואיד N92 או בעיה במידע המועבר מחיישן מצב מצערת או/גם מהירות.

 

האם הוחלף שמן ATF ?

AUTO TRANS OVERHAUL - V.A.G. 01M.pdf

Pages from AUTO TRANS OVERHAUL - V.A.G. 01M.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על הקבצים הנוספים. לא הוחלף שמן גיר אבל נבדק אצל רון לפני חודש והוא חדש וצלול .

אתה רוצה להגיד שאם יש בעייה ב-PTS וב-TSS המידע לא נשמר ב-ECU ?

פורסם

תקלה ב-TPS נשמרת במחשב ניהול המנוע.

בתור התחלה אני בכול זאת ממליץ להחליף נוזל ATF, נוזל צלול מעיד על שמן יחסית חדש אבל אולי קיימים שבבים שנכנסו למעברים הקטנים בפלטה ומפריעים לפעילות תקינה של הגיר... ולאחר מכן להמשיך לבדיקות החשמליות של החיישנים.

האם רון ביצע כיוון בסיסי למצערת ?

אני ממליץ לך לגשת לחבר הפורום ספי שמכיר את הגיר מכול הבחינות ויש ברשותו ציוד מתקדם לבדיקת הגיר+מידע טכני בדומה לזה שצירפתי לך.

איזה כייף לי :)

פורסם

איזה רכב, איזה שנה, כמה קילומטראז' ? אם לא הוחלף שמן גיר איך הוא חדש וצלול ? אם הוחלף שמן גיר מדוע הוחלף שמן הגיר ?

אני כמו מרק בעד החלפת ATF אבל בצורה רצינית ומקצועית, זאת אומרת להוריד את הקרטר לנקות אותו ולהסיר את כל שבבי המתכת מהמגנטים, להרכיב חזרה ולמלא שמן גיר מקורי (לא תואם למקורי כמו שמסתובב בשוק לרוב - מ-ק-ו-ר-י, או OEM בלבד !), כמו מרק אני אמליץ לך לפנות למכון גירים איכותי אתה יכול לפנות לספי חבר הפורום ואתה יכול לפנות ליורם מאדמונד ב2 המיקרים אתה תקבל יחס מעולה ומקצועיות ללא פשרות


×
×
  • תוכן חדש...