Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רון לא ביצע כיוון למצערת, כייוון ערכים לגיר, כן.

יש לך מושג על ערכי ההתנגדות של ה-VSS ו- TSS ?

 

אני אבדוק לך את הנושא.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה על הקבצים הנוספים. לא הוחלף שמן גיר אבל נבדק אצל רון לפני חודש והוא חדש וצלול .

אתה רוצה להגיד שאם יש בעייה ב-PTS וב-TSS המידע לא נשמר ב-ECU ?

בורה, 1.6 , 2001 , 57000 ק"מ.

עתיד, קרא את המודגש.

פורסם

זה לא ברור לי עדיין מצטער מאוד, ואין לי בעיות בהבנת הנקרא

 

לא גיר אחד ולא שתיים רוקנתי במהלך החיים שלי ומעולם לא ראיתי גיר של בורא אחרי 7 שנים ו60 אלף קילומטר שהשמן שלו לא היה שחור משחור ונראה כמו רוטב סויה (לא יודע למה זה תמיד מזכיר לי את זה)

 

בקיצור אם השמן זהוב וצלול (שמן גיר בVW הינו צהוב\זהוב ולא אדום) אז לדעתי כן הוחלף שם שמן, השאלה היא כמה זמן הרכב אצלך והאם יתכן שהוחלף שמן לפניך\אחריך\ללא ידיעתך איפשהו,

פורסם

עתיד, תאמין לי אני מבין קצת בגירים.

הרכב היה בבעלות אחי מהשנה השנייה ועם 7000 ק"מ בלבד.

שמן גיר מעולם לא הוחלף ולא נפתח קרטר, אין שום נזילות , הכל פיקס בעניין הזה.

עוד פעם, השמן בבדיקה יצא צהוב וצלול וסגרו את הפקק לבדיקת כמות שמן בקרטר .

איך אמר אחד מהמכונאים של רון, " השמן כמו חדש".

פורסם

מצטרף לנושא עם כמה שאלות.

 

רציתי לדעת מהו כיוון ערכים בסיסי בגיר,ואיך ומתי מבצעים אותו?גם אצלי יש העברת הילוכים ובייחוד הורדת הילוכים לא חלקה (גולף MK4)

כמו כן רציתי לדעת האם יש הנחיית יצרן לגבי החלפת פילטר שמן בגיר.

 

תודה רבה

פורסם

עדכון מצב.

חיברתי מכשיר אבחון מסוג carnman scan2 וגליתי שאין באפשרות המכשיר לבצע setting לחיישן מצב מצערת.

בסריקת נתונים בסיסיים , ראיתי כי זוית המצערת ב- 800 סל"ד (סרק) היא 5.5 מעלות. האם נתון זה תקין?

כן בוצע full setting ובנסיעת מבחן שבוצעה למשך 20 דקות , העברות ההילוכים היו רכות יותר הן בהעלאה והן בהורדה.

אבל לקראת סוף הנסיעה, אחרי שחשבתי שהבעייה הסתדרה שוב הורגש הטלטול בין שני לראשון , אבל באופן מתון יותר.

הסורק אמור לעבור עדכון נוסף ע"י החברה ואז נראה אם אפשר יהיה לבצע setting למצערת בלבד ואמשיך לעדכן במצב.

פורסם

תודה רבה לכולם, הסתדר לי הגיר , אין יותר טלטול בין שני לראשון.

היום בבוקר ביצעתי בעזרת סורק, SETTING לחיישן מצב מצערת .

שלושה דברים עולים מהאיפוס:

1. הסל"ד בסרק מתייצב על קצת מ-1000 בכל התנעה ובכל מצב.

קודם לאיפוס, הסל"ד בסרק היה קצת משתגע ועולה לרמות של 1200 ,1300 , אחרי חניייה של מספר שעות.

2. הגיר מתפקד יותר טוב, העברות רכות יותר, הענות לקיקדאון זריזה יותר והכי חשוב אין טלטול בין שני לראשון.

3. אין יותר תחושת מחנק קלה בלחיצה על דוושת התאוצה שהייתה קיימת עם תחילת נסיעה בבוקר או אחרי חנייה של מספר שעות.

פורסם

בקיצור לא צריך שיפוץ גיר כפי שנהוג לשמוע מהמשפצים למיניהם.

עשית בדיוק מה שהייצרן כותב בהוראות שלו ולכן הכול הסתדר.

איזה כייף לי :)

פורסם
איפה כתוב לבצע איפוס מצערת כאשר הגיר חובט במעבר הילוכים?

 

ראה הוראות ייצרן בקובץ המצורף.

הייצרן כותב במפורש שבמקרים הבאים יש לבצע 'לימוד מחדש' פרמטרים בסיסים.

אכן לא כתוב במפורש שבמקרה שהגיר חובט יש לבצע פעולות אלה אבל תמיד מתחילים מהקל לכבד ולכן המלצתי לפותח האשכול מתוך המידע הצרוב בראשי להתחיל מכיוון בסיסי.

 

 

Carry out basic setting

In driving mode, the control unit learns which accelerator



pedal positions the driver frequently uses at idling speed and

full throttle. For example, carpet under the pedal could

hinder the full throttle position, or constant contact of the

driver's foot on the pedal could hinder the idling position.

But the installation of “new” parts which influence the

composition of the signal could alter the learnt values. In this

way, a situation could develop which has a notably negative

effect. It does not signify a malfunction, but the “changed or

unusual” shift behaviour is disturbing.

If basic setting is initiated, the learnt valves will be reset to

the standard values programmed by the manufacturer.

Basic setting should be carried out after completing the

following work:

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...