Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להעלות שאלה בקשר לכמה זמן.

כלומר, כל כמה זמן כדאי להחליף רכיבים במנוע שיודעים שהם מתבלים תוך פרק זמן X.

הכוונה למחזירי שמן, אטם ראש מנוע(עדיין אני מתחבט האם הכוונה לאטם מכסה שסתומים או מה), גומיות שסתומים וכו'.

אני פשוט בטוח שאם היה לי למשל את הידע בעניין הייתי חוסך עלויות גדולות בעתיד בכך שהייתי כל תקופה מסוימת מחליף את אותם חלפים.

לדוגמא: בזמנו תומר אמר לי "כל 50K כדאי להוריד ראש ולהחליף גומיות שסתומים".

אז פה אני רוצה לדעת מה עוד כדאי להחליף כל תקופה X או Y, ובכך למנוע נזקים עתידיים.

 

נ.ב.

 

מישהו יכול להעלות תמונה של אטם ראש מנוע, אני חושב שאני יודע במה מדובר אבל אני כל הזמן מתבלבל בין זה לאטם מכסה שסתומים (או שזה אותו הדבר).

אולי זו הפלטה הדקה שמתיישבת בין הבלוק לראש.... :roll:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

זאת שאלת אחזקת שבר או אחזקה מונעת.

גומיות שסתומים אכן נוטות להתייבש סביב ה-100K החלפתן דורשת פירוק הראש שזה לא כזה סיפור.

אפשר באותה הזדמנות להחליף גם את האטם ויש לך עוד 100K ק"מ בראש שקט.

אם תשלב את בטיפול כזה החלפת רצועת טיימינג, מותחן ומשאבת מים זה בכלל יוצא משתלם.

 

וזה בדיוק מה שעשיתי כהתקנתי את הקמשפט החם כל מה שקשור לראש מנוע הוחלף, כנ"ל במנגנון הטיימינג.

בסיכומו של דבר זה משתלם.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...