Jump to content

David A

  • פרסום הודעות

    2,401
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות David A

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

Personal Information

  • מקצוע
    פיתוח תוכנה
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.motorica.net
  1. נתחיל מהסוף, אני פורש הן מניהול הפורום הטכני והן כמשתמש פעיל בפורום. אני מרגיש לא שייך, לא שייך בזה שבחרתי בדרך חיים מסוימת – להיות בעליה של מכונית ספורטיבית. בתחילת הדרך היה ממש נחמד, תחושת השייכות לקבוצה עם מכנה משותף למה שנתפס אצל הציבור הרחב כשיגעון. רמת הדיונים הייתה גבוהה, האווירה הייתה מצוינת וחשוב מכל הייתה אמפטיה. עזרה לאחרים תמיכה וחשוב מכל עידוד גם כשפרויקטים מתחרבנים והאוטו התקלקל וכל זה בדיוק כשהכי לחוץ בבנק ואין רגע פנוי אחד. היום הדיונים הפכו להיות שכלתנים וכלכליים גרידא , דיונים שעיקרם לנפץ חלומות ולזרוע אימה. הכי פולטיקלי קורקט הפך להיות אחזקתה של מכונית ללא יומרות ספורטיביות , מכונית ספורטיבית ? לא בבית ספרנו. את מקומם של פרוייקטים מענינים תפסו טבלאות של עלויות אחזקה וחישובים שנתיים של דלק,ביטוח ופחת. את הטון המכריע של הדיונים מובילים אנשים שמעולם לא הייתה ברשותם מכונית ספורטיבית וכנראה שגם לעולם לא, אנשים שמתקשים להסתיר ולרוב גם מפגינים בחוצות את שמחתם לאיד על כל תקלה וכל משבר בבעלות של מכונית ספורטיבית מסוג זה או אחר. אני לא רואה כיצד אני יכול לתרום במקום בו אני וטובים מחבריי שחלקם כבר מידר את רגליו מהפורום מרגישים אי שייכות וחוסר אמפטיה לשיגעון שלנו, שיגעון שגורם לנו מדי יום להוציא סכומים כסף לא מבוטלים על פרויקטים שלא תמיד יצליחו, על רכישת מכוניות שהן מתכון לאסון כלכלי, על ויתורים כואבים ועמוקים לא פעם גם בפאן החברתי האישי. צורם לי במיוחד לקרוא תגובות של משתמשים וותיקים בפורום אספנות רכב , תגובות זילזול וכימות הפרויקטים לכסף ולמחירונים. היה פרויקט אחד שריגש אותי במיוחד, פרויקט שיפוץ האלפאסוד של אדם. כמו שהוא ריגש כך הוא הוא גם היה הטריגר להודעת הפרישה, התגובות לשירשור שהופיע עוד היום לכדאיות השיפוץ, שוויה במחירון וכדומה עוררה בי שאת נפש, לא פחות. אני אמשיך לבקר מדי פעם בפורום, אבל לא כמשתמש פעיל אשמח לעזור בכל בעיה ולרבים מכם יש את מס' הטלפון השלי, בקרוב אני מבטיח תהיה לנו דרך התקשרות אחרת לקבוצה מצומצמת של אנשים, עד אז ובפורמט הקיים להתראות. שלכם , דיוויד א.
  2. David A

    בעיה בגיר של 206GTI

    בהיינס של ה106 מצויין להחליף שמן גיר , או רק לבדוק ולהוסיף אם יש צורך? יש לידי היינס של 405 , שם מצויין לבדוק ולהוסיף אם צריך, פעם ב-3 שנים או 60K. בדקתי בהיינס ואכן מדובר רק על הוספה במידת הצורך, כל 60,000 ק"מ
  3. David A

    תצפית - אלפא 16V שנת 88' מהממת

    http://www.zanzotteraengines.com/1000b.htm LOL , אהבתי
  4. המנוע מאושר כדת וכדין (הטבעת מספר מקור) דווקא הגיר בעייתי בגלל המשקל מרווח הגחון עומד על 7 ס"מ בלבד וזה מאד בולט לעין. מצד שני אין צורך בקיט הנמכה...
  5. David A

    חזרתי מקפרסין !

    יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו.. זה נכון... אלפאסוד יכולה להיות שווה גם 100K בקלות, לאחר שיפוץ מקיף ויסודי, בדיוק כמו מיני מיינור שאני מכיר מאד מקרוב. מי שמתיחס ככה לרכבים מהסוג הזה הוא לא חובב רכב ומגיע לו לשבת בפולו.
  6. David A

    בעיה בגיר של 206GTI

    תגיד איציק, עוד לא נמאס לך להיות פה על תקן של מיסיונר ? די_מספיק_הבנו - רוב האנשים פה בוגרים ומחזיקים צרפתיות מתוך בחירה ושלמים עם זה. לתמיר - אתה צודק, אין נתון אבסולוטי בנוגע להחלפת שמן גיר לפחות לא בספר רכב בהיינס דווקא כן מצוין. אני משוכנע שהגיר שלך במצב מצוין אין סיבה שלא, תחליף לו שמן בהזדמנות רצוי esso בצמיגות המקורית. לא תרגיש שינוי גדול בתחושות בידית, בשביל שינוי בתחושות בידית יש להחליף תפוחים בשטנגות.
  7. David A

    תצפית - אלפא 16V שנת 88' מהממת

    אגזוז לחץ ? לא ידעתי שקיים מנוע בוקסר דו פעימתי ועד מוזרק עם צ'יפ האוטו נראה מצוין, אני הייתי הייתי מעיף את מערכת ההזרקה עם העכביש לפח הקרוב לטובת קונצ'רטו בדואט דה לה וובר.
  8. David A

    תצפית - אלפא 16V שנת 88' מהממת

    ספרינט נחותה באופן משמעותי בהתנהגות וגם בהיגוי , מניסיון. לסיכום סוד - אופה, ספרינט יפה - ראלי גם יפה וגם אופה
  9. מניסיון אישי דווקא ברגי ברזל פשוטים הם אילו שיוצרים חלודה ואילו ברגי אלומיניום לא. להבא ציין את סוג הרכב שברשותך וכך נחסוך לשנינו התכתבויות מיותרות, לא חשבתי על מכסה מנוע מאלומיניום (לא על דיפנדר ולא על A8 )
  10. הנועלים מאלומיניום אבל מכסה המנוע מפח, קידוחים בו חושפים אותו לחלודה תשתמש בברגי אלומיניום ולא ברזל היות וברגי הברזל מחלידים מהר. חיווי בשעון מכאני אמין יותר היות והוא לא תלוי במפלי המתח ברשת החשמל ברכב לשעון חשמלי תצטרך גם את ה - sender וכמובן מתאם לבלוק המנוע שאותו תוכל להשיג ב"טכנו-צינור" ביצחק שדה. שעון לחץ שמן פשוט תוכל להשיג בגל-אור ובאוטו מודיעין לדוגמה - שעונים איכותיים smith,autometer וכד' תוכל לרכוש באתרים בחו"ל.
  11. תתחדש, נראה סבבה לגמרי וגם המחיר מצוין
  12. אין צורך להזכיר, מזמן לא ראינו תמונות
  13. נועלי מכסי מנוע תוכל לרכוש באחת מ"סדנאות הרכב" אם השינוי הוא קוסמטי בלבד קח בחשבון שזה עלול להיות מקור להתפתחות חלודה באיזור סימנים מכוערים וכמובן חור במידה ותרצה להסירם. לא פירטת איזה שעון לחץ שמן איכותי ברצונך לקנות, מכאני או חשמלי.
  14. יש מצב שבורג הניקוז ובורג המילוי הם אותו אחד, אני לא מתמצא בגיר של הפונטו. משתמשים במשאבת ייעודית כדי להזרים שמן בכמות הרצויה לגיר, אני ממליץ על ביצוע פעולה כזאת במוסך המחיר זעום ולא שווה את הבאלגן.
  15. יש מצב לביצוע ויש גם כאלו שביצעו זאת, לדוגמה ג'רמי הוסיף שעון טורים ב-309 גרפיק שבמקור הוא לא קיים. שעון טורים בלגאסי אוטומטית הוא בפירוש לא MUST, חבל על ההשקעה והיא בהחלט לא קטנה.
×
×
  • Create New...