Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצר בחוטים

קצר או רמקול דפוק

התנגדויות לא מתאימות

ועוד...

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

חום קיצוני\קור קיצוני. יולי-אוגוסט האחרון, היו יומיים שאני זוכר במיוחד שכל 10 דקות המגבר היה כל כך רותח שכמעט ונשרף.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

על קצה המזלג:

חוסר מתח[כתוצאה מחיווט לקוי/אלטרנטור חלש וכנל לגבי מצבר.]

עבודה בעקבות לא נכונות[עומס]

עבודה מאומצת[חום]

כיוונים לוקים[גיין,בוסט,קרוס]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האם יכול להיות בגלל שסאב מגבל את שיא יכלותו לפעול המגבר אז יכול להכנס לפרוטקשיין?

כלומר עם יש לי תקיקר 150 RMS והוא מקבל 150 RMS מהמגבר אז עקב זה הוא יכנס לפרוטקשיין?

פורסם

יכול להיות גם ביגלל ה HU! ואת זה בדקתי על בשרי,היה לי HU של פנסוניק עד אתמול דגם פשוט בקושי הייתי יכול להרים איתו את הווליום המגבר ישר היה נכנס לפרוטקשין,אתמול בערב החלפתי את הHU ל PIONEER סידרה 7 יש הבדל של שמיים וארץ! אני מגביר כמעט עד הסוף והרמקולים נותנים את המקסימום שלהם ושום מגבר לא נכנס לפרוטקשין!.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

idan707,

 

באיזה דגם של קיקר מדובר? כמה סלילים יש לו? מה ההיתנגדות של כל סליל? איזה מגבר יש לך? מהי צורת החיבור של הסאב למגבר? האם רמקולים נוספים מחוברים למגבר ואם כן, איזה רמקולים?

תענה על כל השאלות ואז יהיה אפשר לעזור לך יותר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
יכול להיות גם ביגלל ה HU! ואת זה בדקתי על בשרי,היה לי HU של פנסוניק עד אתמול דגם פשוט בקושי הייתי יכול להרים איתו את הווליום המגבר ישר היה נכנס לפרוטקשין,אתמול בערב החלפתי את הHU ל PIONEER סידרה 7 יש הבדל של שמיים וארץ! אני מגביר כמעט עד הסוף והרמקולים נותנים את המקסימום שלהם ושום מגבר לא נכנס לפרוטקשין!.

זה לא בגלל HU, זה בגלל כיוון לא נכון.

הקשר היחידי בין HU למגבר הוא הGAIN וה RCA, וכנראה שRCA לא יכול להכניס מגבר לפרוטקשיין...

כלומר כנראה שבגלל כיוונים לא נכונים זה קרה לך.

under construction..

פורסם

יש לי תקיקר VES 125 RMS

בגלל טעות קטנה המגבר נשרף לי לפני שבוע ... יש לציין שבזמן שהוא עבד במשך כ 5 חודשים הוא פעם אחת לא נכנס לפרוטקשיין אפילו שניסיתי עליו לפחות 3 סאבים שונים...

בכל מקרה החלפתי לאותו מגבר בדיוק אותו דבר Dragonfly 9004 4 יציאות כנראה אז הכיוון של הגיין וכל זה זה מה שגורם...

×
×
  • תוכן חדש...