Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו/מישהי יודע על קיומה של פורד פוקוס ידנית בארצנו?

ואני לא מדבר על מודעות עם טעויות הדפסה, אלא על מכוניות שראיתם במו עיניכם.

 

בתודה מראש,

אלעד

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש גם כאלו עם לוחיות רישוי ישראליות...

 

 

זה לא כל כך נדיר.

 

מה שכן נדיר - יצא לי לראות לנטיס (מהצורה החדשה) - ידנית!

זה באמת די מוזר... :roll:

וואלק אתתתתה

פורסם

הפוקוס שבתמונה היא לא דגם GHIA?

בכל מקרה, דגמי GHIA 2 ליטר אני יודע על לא מעט שיש בארץ, אבל בכל מקרה, הייתי רוצה לדעת אם הגיעה כזאת ידנית לארץ.

 

בתודה מראש,

אלעד

פורסם

הגיעו ידניות, רק 1.6. גם ב 4 וגם ב5 דלתות. יש אחת למכירה , 4 דלתות בYAD2.

 

בפורום יש מישהו עם 1.6 ידנית 5 דלתות, אבל הוא לא מוכר כרגע.

 

גיא

פורסם

עד לפני שנה בערך מספר מכירות הפוקוס הידניות בארץ עמד על 50 יחידות. (דגם 1.6 בלבד).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני מכיר אישית שתי פוקוס ידניות.

 

אחת ארבע דלתות שהיתה של חבר שלי בליסינג (ועד היום הרץ מקללים אותו - היא עמדה איזה חצי באוטוסנטר...)

והשניה ברמת גימור GHIA 5 דלתות, נרכשה ע"י חבר לעבודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני מכיר אישית שתי פוקוס ידניות.

 

 

אני מכיר אחת. לא אישית, אבל שלום שלום מידי פעם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אבל קיימת פוקוס "לא מקורית" 2 ליטר ידנית בארץ?

בכל מקרה, הפוקוסים האלה לא הגיעו ביבוא סדיר הלא כן?

כל ה1.6 ידניות שהוזכרו בשירשור הגיעו דרך היבואן. אני לא שמעתי על 1.6 שהשתילו בה מנוע 2.0.

 

גיא

פורסם

לא יותר פשוט (וחוקי...) להשתיל גיר ידני בפוקוס 2.0 אוט'?

 

בכל מקרה, ביבוא סדיר הובאו 4 גרסאות בלבד:

1. LX - מנוע 1600 אוט' קבוצת מס 2, לא מאובזרת (2 כריות אוויר). זו גרסת ציי הרכב.

2. GHIA מנוע 1600 ידני מאובזרת (אותו מחיר כמו גרסת הליסינג...)

3. GHIA מנוע 1600 אוט' מאובזרת (הגרסה הפופולרית לרוכשים פרטיים)

4. GHIA מנוע 2000 אוט' מאובזרת.

 

כל הגרסאות למיטב ידיעתי הובאו בשתי תצורות המרכב (4 או 5 דלתות) באותו מחיר. כולל גרסת הליסינג.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יש גם כאלו עם לוחיות רישוי ישראליות...

 

 

זה לא כל כך נדיר.

 

מה שכן נדיר - יצא לי לראות לנטיס (מהצורה החדשה) - ידנית!

זה באמת די מוזר... :roll:

אני כבר הספקתי לראות 3 לנטיס BJ מנוע 1800 , עם גיר ידני (שלושתן היו F).

 

נדיר, אך יש.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

רבותי, לחץ! רק לחץ ציבורי על היבואן יגרום לשינוי המדיניות. כמה כתבות ב- YNET והמדיניות תשתנה. באחריות. שיאפשרו הזמנה מיוחדת של ידנית. ישלם המזמין דמי קדימה 5000 ש"ח ללא אפשרות ויתור, ימתין חודשיים ויקבל את מה שהוא רוצה.

 

לחץ ציבורי על היבואן גרם כבר לשינוי המדיניות 3 פעמים בהסטוריה שלו- פעם ראשונה כשהגיעה המיאטה 1995. פעם שניה כשהגיעה המיאטה 2003 ובפעם שלישית כשהיבואן שינה החלטה "אסטרטגית, אלק" והתחיל לייבא את המיאטה הידנית 6 הילוכים.

 

לידיעתכם- למעלה ממחצית המכירות היו של מיאטות ידניות! ליבואן יש סטוק של אוטומטיות במחסן שאין לו מה לעשות איתן. למיטב ידיעתי, לא נותרו עוד ידניות. ככל הנראה יעשו מבצע מיוחד לקוסמטיקאיות... :wink:

BMW Car Club Israel

Official BMW Club


×
×
  • תוכן חדש...