Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לובינסקי מייבאים מכוניות עם גירים ידניים. יש עוד יבואנים. צריך לרכז כאן רשימה לידיעת ציבור חובבי הנהיגה. לעת עתה, אין לכם מה לחפש אצל דלק מוטורס, עד להודעה חדשה שנקווה שתבוא.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אני כבר מזמן התאכזבתי מדלק מוטורס(יימח שמם).

אין להם שום היגיון שיווקי, שירות גרוע, חלפים יקרים בלי עין הרע, היצע מחורבן של מכוניות המיובאות לארץ בעוד בחו"ל לאותם דגמים יש הרבה מאוד רמות גימור וכו'...

דלק מוטורס, תתעוררו! פורד יודעים לייצר מכוניות, אתם פשוט לא יודעים איך לייבא אותן!

פורסם
האם מישהו/מישהי יודע על קיומה של פורד פוקוס ידנית בארצנו?

ואני לא מדבר על מודעות עם טעויות הדפסה, אלא על מכוניות שראיתם במו עיניכם.

 

בתודה מראש,

אלעד

בבניין בו נמצאת החברה שלנו, יש חברה נוספת, ולפני ששדרגו שם לכולם את המכוניות, היה להם צי של איזה 10 פוקוס 2 ליטר 5 דלתות ידניים. מרמת הגימור הגבוהה - גיה.

הבחירה שלהם ברכבי הליסינג היתה אוטומט-1.6-4דלתות או 5-דלתות-ידני-2ליטר.

 

 

כולם היו רכבי חברה אגב.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בבניין בו נמצאת החברה שלנו, יש חברה נוספת, ולפני ששדרגו שם לכולם את המכוניות, היה להם צי של איזה 10 פוקוס 2 ליטר 5 דלתות ידניים. מרמת הגימור הגבוהה - גיה.

הבחירה שלהם ברכבי הליסינג היתה אוטומט-1.6-4דלתות או 5-דלתות-ידני-2ליטר.

 

 

כולם היו רכבי חברה אגב.

 

 

רון.אני מציע לך לבדוק שוב את העניין.

כמו שכתבתי, לארץ הגיעו פוקוס 1.6-ידני-גיה, באותו מחיר של האוטומט-LX. זה הגיוני שיהיו בליסינג (עדיין קבוצה 2)

אפשרות אחרת היא שהיו שם 2.0-אוטומט, וזה כבר בקבוצת מס גבוהה יותר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

משבוע שעבר גם אני חבר מאושר במועדון, המצוצמם כנראה, של בעלי פוקוס ידניות:

5 דלתות שנת 2000, רמת גימור GLX- היתה יד ראשונה פרטית ושמורה היטב.

 

למיטב ידיעתי אין בארץ פוקוס ידניות שלא בנפח 1.6.

עוד מישהו פה בפורום בעלים של דגם זהה? צור קשר בה"פ

(ה"גזר"- יש לי כבר את ה- HAYNES המתאים).

 

דרור

פורסם

עמישראל צריך לקנות גיר ידני בטענה שהוא חוסך הרבה יותר דלק! על זה צריך לעשות כתבה בוואי נט.

הנאה מנהיגה לא מעניינת את הרוב המחפש משפחתומטית ממוצעת ואפורה.

 

בנתיים אני נהנה עם הגיר הידני של הפולו, ושכולם בוכים בתחנת דלק, אני צוחק.

איתמר ג'ורג'.

פורסם
בנתיים אני נהנה עם הגיר הידני של הפולו, ושכולם בוכים בתחנת דלק, אני צוחק.

איתמר ג'ורג'.

כנ"ל :mm_yeah:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה לא מדוייק,

לי יש פוקוס 5 דלתות ידנית, מודל 2001, רמת גימור GLX, לא היו כאן GHIA ב 2001.

יופי של אוטו, אין מה להשוות עם האוטומטית.

נדב

 

בכל מקרה, ביבוא סדיר הובאו 4 גרסאות בלבד:

1. LX - מנוע 1600 אוט' קבוצת מס 2, לא מאובזרת (2 כריות אוויר). זו גרסת ציי הרכב.

2. GHIA מנוע 1600 ידני מאובזרת (אותו מחיר כמו גרסת הליסינג...)

3. GHIA מנוע 1600 אוט' מאובזרת (הגרסה הפופולרית לרוכשים פרטיים)

4. GHIA מנוע 2000 אוט' מאובזרת.

 

כל הגרסאות למיטב ידיעתי הובאו בשתי תצורות המרכב (4 או 5 דלתות) באותו מחיר. כולל גרסת הליסינג.

NSU Club Israel

פורסם

כל המציע לי סיבוב על הפוקוס הידנית שלו יקבל בורקס חינם + ביצה + אופציה לרכוש אקסטרה מלפפון חמוץ.

 

וברצינות, יש מישהו מאזור הצפון אם פוקוס ידנית ? הייתי מאוד רוצה להתרשם מהגרסא הידנית, שכן אני נוהג על ה 1.6 האוטומטית, שהיא כמובן גם נהדרת, אבל יש לי הרגשה שאין מה להשוות לידנית :).

 

ועוד רעיון לכל בעלי הפוקוס בפורום, כמחווה לדגם היוצא, ולאוטו הנהדר הזה בהחלט מגיעות מחוות, אולי נארגן טיול פוקוסים ? מה אתם אומרים ? כאחת המשפחתיות הכי מהנות לנהיגה, בטוח יהיה כיף.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

הסתובבה באזור ת"א פוקוס שחורה 3 דלתות 2 ליטר עם גיר ידני (אני זוכר אותה כבר מ-2001). בדלק מוטורס מכירים אותה ואמרו לי שהיא הגיעה ביבוא אישי (הגיוני).

 

כשביררתי לגבי קניית פוקוס ידנית (שוב ב-2001) אמרו לי שעל כל 10 אוטומטיות הם מוכרים ידנית אחת.

אחרי שאמרו לי בסוכנות שלפוקוס ידנית כל מה שאני יכול לבחור זה צבע (לא נפח מנוע, לא 3 דלתות וכד') אמרתי יפה שלום והלכתי.

 

אני לא מוכן לשתף פעולה עם צרות המוח של דלק מוטורס. ככל שיותר אנשים יעשו את זה, האסימון בדלק מוטורס יפול מהר יותר.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
עמישראל צריך לקנות גיר ידני בטענה שהוא חוסך הרבה יותר דלק! על זה צריך לעשות כתבה בוואי נט.

הנאה מנהיגה לא מעניינת את הרוב המחפש משפחתומטית ממוצעת ואפורה.

 

בנתיים אני נהנה עם הגיר הידני של הפולו, ושכולם בוכים בתחנת דלק, אני צוחק.

איתמר ג'ורג'.

תסביר לי איך אתה צוחק בדיוק? אפילו בעלי רכב דיזל לא צוחקים היום בכניסה לתחנת הדלק...


×
×
  • תוכן חדש...