Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובארה"ב, אתה יודע מהו מס הGas Guzzlers? על מכונית כמו 911 טורבו, הוא לא מסתכם ביותר מכמה אלפי דולרים בודדים - משמעותית פחות מ10% ממחיר הרכב.

 

כנ"ל המיסוי על פליטת CO2 בבריטניה, ועד כמה שידוע לי, הוא חל רק על רכבי חברה.

 

הדלק כבר ממוסה על ידי המדינה, כך שמכוניות בזבזניות נענשות.

 

מעבר לזה, אין שום סיבה שהמדינה תקבע במה אתה יכול לסוע ובמה לא.

הרי מי אלו "המדינה"? על מי אתה תסמוך שם? על אותם אנשים שדאגו לספורט המוטורי, או אותם אנשים שהנהיגו את קבוצות המס המטופשות, שגרמו להצפה של השוק ברכבים עם מפרט בטיחותי דל?

או שמא, אותם אנשים שחוסמים כבר עשרות שנים את האפשרות הלגיטימית לייבא רכב באופן אישי.

מה שאתה אומר, בעצם, זה שצריך לתת לפקידים במשרד האוצר לקבוע אילו מכוניות נוכל לרכוש ואילו לא. מה בסדר, ומה מנקר עיניים.

 

המצב המעוות כיום, בו אתה משלם למדינה 1.28 ש"ח על כל 1 ש"ח שאתה משלם ליבואן הרכב, נולד בדיוק מתוך תפיסה כפי שאתה מציג, רק בתקופות אחרות. אז, לא היה הבדל בין מכונית יוקרה למכונית "עממית" - פשוט כי מכונית לא נתפסה כדבר מאוד עממי... זה, ושורה אחרת של מכסים (70% על רכישת טלוויזיה, דוגמא קלאסית).

מה שאתה מציע הוא לעוות את המצב כך שיתאים יותר לתקופתנו. "אה", ישבו פקידי האוצר ויחרחרו לעצמם, "מכוניות זה כבר בסדר, אבל רק עד 150 אלף שקל, מעל לזה - מנקר עיניים".

ומדוע שלא ישבו אז, יגרדו בפדחת ויפטירו, "רגע, גם טלוויזיות פלזמה זה מותרות.. מיסוי!".

 

המדינה לא צריכה להתקיים ממכסי ייבוא. והמדינה בוודאי לא צריכה למרר את חייהם של אלו שתורמים לה כלכלית יותר מכל אחד אחר. זו פגיעה עצומה בחופש הצרכני של הפרט.

 

זהו קונספט שיכול להוולד רק במדינה בה שכבות מסויימות מורגלות בחיים על גבן של שכבות אחרות, מוצלחות (או לפחות, מצליחות) יותר.

 

סלח לי, אבל בתור אזרח בכלל, ואזרח חובב רכב בפרט, זהו רעיון נבזי, מקומם ומרתיח.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי, תעשה לי ילד! :shock2:

 

 

ארצה להדגיש את הדברים של רועי, ואפילו לתת סיבה למצב כיום.

 

 

ארצות הברית היא מדינה ליברלית, מדינה ליברלית בנויה כך שכל פרט יהיה חופשי מבחינה כלכלית, ובסופו של דבר - תוכל להיות תחרות כלכלית, הדבר מתבטא במיסוי נמוך, הטבות מס, או במילים אחרות - המדינה לא שודדת לך את הכסף.

 

מדינת ישראל לעומת זאת, היא מדינה סוציאל דמוקרטית מיסודה, והוקמה על מאפיינים קומוניסטים בבסיסה(מי אמר קיבוץ ולא קיבל?).

מדינה סוציאל דמוקרטית לוקחת מהעשירים ונותנת לעניים על מנת שיהיה שיוויון מעמדות "פלוס מינוס".

אבל, ויש כאן אבל גדול.

המדינה הסוציאל דמוקרטית צריכה גם לסבסד את אזרחיה - דלק, חינוך, שירותים מוניציפאליים, מיסוי וכו'.

אבל מה שקורה בארץ - גונבים מהאזרחים סכומי עתק כל חודש, לא מסבסדים אותם, גורמים להם לרעוב, ובזה בערך נגמר הסיפור.

הפי אנד אין כאן.

 

אלעד

פורסם

אני באמת מתנצל על זה שאני מחזיר את השרשור לנושא המקורי שלו, אבל בלוח יד 2 מפורסמת פוקוס ידנית (1.6, 2002).

 

האמת, אפשר להכניס אותה לשרשור של רכבים נדירים בארץ.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

roee (העצבני) כתב:

והמדינה בוודאי לא צריכה למרר את חייהם של אלו שתורמים לה כלכלית יותר מכל אחד אחר. זו פגיעה עצומה בחופש הצרכני של הפרט.

זהו קונספט שיכול להוולד רק במדינה בה שכבות מסויימות מורגלות בחיים על גבן של שכבות אחרות, מוצלחות (או לפחות, מצליחות) יותר.

סלח לי, אבל בתור אזרח בכלל, ואזרח חובב רכב בפרט, זהו רעיון נבזי, מקומם ומרתיח.

טוב הבנתי את הנקודה שלך. הזכות של 5% מהאנשים לנסוע במכוניות מנקרות עיניים (כאלו שיותר יקרות מאיוו- 8 חשוב עשרת מונים יותר מהזכות של כל השאר לרכוש רכב במחיר נורמלי יותר.

 

ואגב, רעיון שבוודאי יקומם אותך וירתיח אותך יותר, בעיקר בגלל שהוא כבר מיושם:

לקחת יותר מס הכנסה ממי שמרוויח יותר!! דווקא העשירים שתורמים למדינה ישלמו 50% מס על כל שקל של משכורת מעל 20,000 או משהו כזה. מקומם. מקומם מאוד. (איפה אמנון לוי?)

אין ספק. עכשיו המצב הוא, שכשעשיר קונה לאנטיס, הוא צריך להרוויח כפול מהמחיר שלה (בברוטו שלו) כדי שבאמת יוכל ללכת ולקנות אותה (כי בסוף מגיע אליו רק הנטו) .מקומם. מקומם מאוד אמנון.

פורסם
roee (העצבני) כתב: טוב הבנתי את הנקודה שלך. הזכות של 5% מהאנשים לנסוע במכוניות מנקרות עיניים (כאלו שיותר יקרות מאיוו- 8 חשוב עשרת מונים יותר מהזכות של כל השאר לרכוש רכב במחיר נורמלי יותר.

 

ואגב, רעיון שבוודאי יקומם אותך וירתיח אותך יותר, בעיקר בגלל שהוא כבר מיושם:

לקחת יותר מס הכנסה ממי שמרוויח יותר!!

אז כבר לקחת את ליטרת הבשר שלך "מהעשירים" אז למה לקחת עוד גם ברכישת מכוניות?

ואם ברכישת מכוניות, למה לא לקחת מיסוי עודף על דירות ובתים מעל תקרה מסויימת?

אולי גם מס על לחם "יוקרתי" ופסטה איכותית?

אולי גם מס מותרות על חולצה מעל 200 ש"ח?

טלוויזיות מעל אלפיים ש"ח?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
roee (העצבני) כתב: טוב הבנתי את הנקודה שלך. הזכות של 5% מהאנשים לנסוע במכוניות מנקרות עיניים (כאלו שיותר יקרות מאיוו- 8 חשוב עשרת מונים יותר מהזכות של כל השאר לרכוש רכב במחיר נורמלי יותר.

 

ואגב, רעיון שבוודאי יקומם אותך וירתיח אותך יותר, בעיקר בגלל שהוא כבר מיושם:

לקחת יותר מס הכנסה ממי שמרוויח יותר!! דווקא העשירים שתורמים למדינה ישלמו 50% מס על כל שקל של משכורת מעל 20,000 או משהו כזה. מקומם. מקומם מאוד. (איפה אמנון לוי?)

אין ספק. עכשיו המצב הוא, שכשעשיר קונה לאנטיס, הוא צריך להרוויח כפול מהמחיר שלה (בברוטו שלו) כדי שבאמת יוכל ללכת ולקנות אותה (כי בסוף מגיע אליו רק הנטו) .מקומם. מקומם מאוד אמנון.

נכון, גם אותם 50 אחוז הם נושא שמקומם ומרתיח. אבל המדינה פועלת לתקן אותו, אתה יודע, עם הפחתות במדרגת המס המקסימלית (כרגע ל44 אחוז).

אתה לא מדבר על הנהגת מס צודק, אלא על הוצאה מכוונת של מכוניות מסויימות מהישג ידיהם של הרוכשים הפוטנציאליים.

יש מיסים סבירים (כמו הGas Guzzler), ויש מיסים דרקוניים. רוצה לגבות עוד כמה עשרות אלפי שקלים על רכב בחצי מיליון שקל? מילא. רוצה לגבות עליו עוד חצי מיליון שקל? לא ולא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מיצטער על ההקפצה, אבל הבוקר ראיתי אחת,

 

אני מחכה לאוטובוס ובאה פוקוס 4 דלתות ידנית כסופה נעצרה ליד התחנה והבחור שהיה בא מוכר לי מהאיזור. ואפילו היה ממש קל ליראות לפי ההתחלת נסיעה שלו שמדובר ברכב ידני

בקיצור אם אני יאתר שוב את הבנאדם אז אני יגידע לחניה שלו לצלם אם זה כזה שוס

אבל בוודאות ראיתי במו עיניי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

העניין הוא לא לראות פוקוס ידנית (יש כמה עשרות כאלו). העניין הוא למצוא אחת למכירה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
העניין הוא לא לראות פוקוס ידנית (יש כמה עשרות כאלו). העניין הוא למצוא אחת למכירה.

אהה זה ממש עיניין...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש לציין שצ'מפיון מייבאים מבחר גדול למדי של מכוניות עם גיר ידני.
אני בעלים של רכב של צ'מפיון בהזמנה מיוחדת. דמי קדימה 3000 ש"ח וחודשיים המתנה...:-)

אבל, מה שקרה עם קרסו זו פשוט בדיחה:shock: : לפני כשנתיים כאשר הגיעה המגאן 2 רציתי להחליף את שלי למגאן 2 שני ליטר ידנית 3 דלתות. למה 2 ליטר ולא 1.6 ? כי 1.6 לא תשתווה בביצועים ל-1.6 שיש לי וידני כי אני שונא אוטומט. התקשרתי ליבואן וביקשתי לברר את המחיר של 2.0 ידני. הנציגה ישר אמרה לי שלא מייבאים עם גיר ידני. התקשרתי לסניף הראשי וביקשתי לדבר עם מנהל האולם. הסברתי לו איזה דגם בדיוק אני רוצה (2.0 ידני דינמיק, 3 דלתות) ואז הוא אומר לי שלא מייבאים ובכל מקרה גם באירופה אין 2.0 ליטר ידני :shock: ?! אני עונה לו שזה לא הגיוני ובכל פרוספקט בחו"ל יש גיר ידני ב-2.0... בסוף התחלתי להתווכח איתו (לא שזה עזר)... אבל השורה התחתונה הייתה שקרסו לא עושה הזמנות מיוחדות ?! וככה נשארתי מבולבל מהבורות של איש מכירות ראשי של היבואן. מה שנקרא: רק בישראל !

Veni Vidi Vici

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ את הת'רד..

אני הבעלים של פוקוס 5 דלתות ידנית, מונמכת. אצלי כבר 3 וחצי שנים.

לגבי מה שנאמר על רמות גימור, כמות מיובאת, השתלות של מנועים וגירים וכדומה:

מה שיובא בתחילה היה גרסת GLX ידנית, לאחר מכן GHIA. (שלי GLX מהמשלוח הראשון שהגיע לארץ)

בשנת היבוא הראשונה אכן הביאו 50 רכבים ידניים, כמה בשנים שאחרי? אין לי מושג.

אכן הביאו רק את גרסת ה 1.6 ידנית, וזה מתקשר גם ללמה לא מומלץ לשדך בין מנוע 2 הליטר לגיר הידני שיש בארץ: הגיר של ה 1.6 הוא מדגם שונה לחלוטין, עם נתוני מומנט מירבי נמוכים משמעותית מזה שמופיע ב 1.8 (בחו"ל) ומעלה. התוצאה של שידוך בלי שדרוג מרכיבים פנימיים של הגיר (ושדרוגים כאלו נעשו בחו"ל, כי יש מי שמעדיף את הגיר הזה בגלל התפעול העדיף שלו לטענתם) הוא שבירה של הגיר..

אגב, לכן לא הביאו את ה 2 ליטר ידנית בין השאר - הצורך בהכנה של כל המערך הלוגיסטי לקליטה של הגיר הידני הזה לעומת כמות המכירות הצפויה - פשוט הוריד את העניין לחלוטין מהפרק.

יש לזכור - בניגוד ל MX5 למשל, שמהווה קידום תדמית, פוקוס כלשהיא לא תהוה קידום שכזה.. לכן העניין נפל לחלוטין.

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...