Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Tubular Speaker כתב

אני כבר יכול לדמיין את היבואנים דוחפים מרפקים בצלעות היצרן בשביל שייצרו גרסה מקומית שתענה לקבוצה הזולה ביותר.

...

אה רגע, הם כבר עושים את זה:???:.

ומזה,אני,כלקוח- לא מרויח כלום. מה שאנחנו נקבל זה התמקדות ביבוא הדגמים הזולים תוך כדי פגיעה בכוח שלי כצרכן ובבחירות שמוצעות לי.

 

ויש בה גם חוסר הגיון מטמטם נוסף,למה דווקא המשפחתית היא הזולה? או למה דווקא הרכב הזול הוא זה שמקבל מיסוי נמוך יותר?

ומה אם אני חי את חיי בפרישות וחושק בספורט-קופה כזאת או אחרת שחסכתי בשבילה במשך שנים?

היא קטנה יותר ממשפחתית,ואני נוסע בה פחות לכן היא צורכת פחות דלק,למה שאני אשלם יותר?

או אולי אני "חושק" במכונית מנהלים תוצרת סין שנמכרת במחיר שנכנס לקטגוריה הזולה ע"פי דבריך?

היא גדולה יותר ממשפחתית,וגם צורכת יותר דלק מאחת,אז למה שאני אשלם פחות?

אין הגיון בשיטה כזאת.

קודם כל לא מדובר בקבוצות-רישוי כמו שיש היום, שיוצרות מדרגה פתאומית. רכב במחיר X ש"ח עולה לך 1500 ש"ח במשכורת ברוטו, ורכב במחיר של 1000 ש"ח יותר,שייך כבר לקבוצה אחרת ופתאום עולה לך 2000 ש"ח בברוטו. זו תופעה שבאמת גורמת ליבואנים לעשות הכל כדי להשאר בקבוצת רישוי נמוכה יותר. במה שאני הצעתי זה לא המצב. רכב שעולה 80,000 במקור, ישלם 50% מס על ה 60,000 ש"ח הראשונים, ועוד 100% מס על ה 20,000 שבין 60,000 ל 80,000. סה"כ עדיין הרבה יותר זול מאשר כיום.

 

אז יש הגיון בשיטה כזאת. לעם ישראל יהיה מכוניות חדשות ובזול. ומי שכמוך- חסך לרכב ממש ממש יקר, שהוא בבירור לא מוצר בסיסי אלא מוצר פאן ויוקרה, שישלם יותר. המס שלך ישמש את כל שאר המדינה. אל תהיה מפונק.

אגב אתה אולי מציע לשלש את מחיר הדלק. זה כבר יגרום לך לשלם "קנס" אם יש לך אוטו בזבזן ומזהמן.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב, השיטה שלך מעודדת לקנות את הזול ביותר.

 

והזול ביותר הוא לא הטוב ביותר לך או לסובבים אותך.

 

והשיטה שלך מכבידה עוד יותר על אלו שמעוניינים ברכב מעניין, כל מי שיהיה מעוניין באיוו 8,לדוגמה(למרות שהיא לא רכב יוקרה בשום צורה,ד"א), יצטרך ע"פ מדרגות המיסוי שלך לשלם 200% מערך הרכב מעל קו ה-100K שקלים.

המחיר שלה ע"פ השיטה שלך יעלה על המחיר הנוכחי שלה כיום,ומה השגת בכך?

 

וכמה חבר-כנסתי מצדך,אני אומר להטיל מס על פי כמות המזהמים,אתה אומר להעלות את מחירי הדלק.

בלי להקדיש שום מחשבה לכך שבכך שאתה מעלה את מחירי הדלק אתה גם באלו שלפי השיטה שלך רוצים צורת תנועה פשוטה מתחת לקו ה-60K שקבעת.

 

רכבים מחולקים לקטגוריות לפני הצרכן, לא לפני מי שמטיל עליהן מס.

וגורם כזה לא אמור להשפיע על תהליך המיסוי שלהן.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

נכון הרעיון שהצעתי באמת יפגע במי שמעוניין ברכב מאוד מעניין/יקר/ספורטיווי . ולמרות שהוא מיטיב עם כל השאר אני מניח שבפורום הזה יסקלו אותי באבנים...

 

אגב האיוו-8 עולה היום 280,000 ש"ח כלומר מחירה לפני מס בערך 134,000 ש"ח.

סה"כ המס עליה לפי ההצעה שלי:

60,000 ראשונים - תוספת 30,000 של מס (לפי 50%)

40,000 נוספים - תוספת 40,000 של מס (לפי 100%)

34,000 שנשאר - תוספת 68,000 של מס (לפי 200%)

 

סה"כ יצא 272,000 ש"ח כלומר היא תעלה אפילו פחות מאשר היום!!

ומשפחתית 1.6 תעלה בערך 95,000 ש"ח.

פורסם
נכון הרעיון שהצעתי באמת יפגע במי שמעוניין ברכב מאוד מעניין/יקר/ספורטיווי . ולמרות שהוא מיטיב עם כל השאר אני מניח שבפורום הזה יסקלו אותי באבנים...

 

אגב האיוו-8 עולה היום 280,000 ש"ח כלומר מחירה לפני מס בערך 134,000 ש"ח.

סה"כ המס עליה לפי ההצעה שלי:

60,000 ראשונים - תוספת 30,000 של מס (לפי 50%)

40,000 נוספים - תוספת 40,000 של מס (לפי 100%)

34,000 שנשאר - תוספת 68,000 של מס (לפי 200%)

 

סה"כ יצא 272,000 ש"ח כלומר היא תעלה אפילו פחות מאשר היום!!

ומשפחתית 1.6 תעלה בערך 95,000 ש"ח.

אני הנחתי מחיר של 265K...

ועדיין, 8000 שקלים הם סכום זניח לחלוטין במכלול של מאות אלפי שקלים...

 

וזה מחטיא לחלוטין את המטרה בשינוי המיסוי מנקודת המבט שלי,שהוא הפחתת המיסוי המטורף.

(FFS,שקל אחד שלי בקניית רכב שווה פחות מ-15 אגורות!)

 

----------

עריכה:

אסכם זאת כך, מיסוי על רכב לא אמור להיקבע על פי מחירו.

זוהי אפליה פסולה, להכריח אותי לשלם יותר כי מחיר הרכב גבוה.

אדם לא צריך להסתמן כמחלבת כספים ע"פ כמות הכסף שהוא יכול לשלם.

אני אזרח כשאר אזרחי המדינה, והרכב שאני רוכש הוא רכב כמו כל רכב אחר שקנה כל אזרח אחר שההבדל ביניהם הוא המחיר בלבד, אז מדוע אני צריך לסבול בגלל מחירו של הרכב שלי?

 

מבחינת החוק גם הפוקוס וגם הקררה צריכות "להישפט" באותו המישור, ולא לדרג אותן בצורה שרירותית ומרגיזה.

 

מיסוי על פי זיהום זאת הדרך הכי הגיונית והוגנת.

הגיונית- כי רכב גדול הוא כבד,וכבד שווה יותר דלק,ויותר דלק שווה יותר זיהום...

הוגנת- לא מרגיזים את האזרח במדרגות קבועות מראש ע"פ מחיר שעלולות למנוע ממנו אפשרות כזאת או אחרת שהיתה אפשרית בשיטת מיסוי שונה.

כל אחד ידע שהמיסוי הוא תוצאה ישירה של הבחירה שלו, והוא משלם בצורה ישירה ובהתאמה מלאה לה,ללא פיתולים בירוקרטיים שמסוגלים לגרום לכל אחד "להתדוור"(נגזרת מהביטוי Postal)...

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם
נכון מאוד זה בדיוק הרעיון.

פספסתי - הרעיון הוא לעשוק את מי שיש לו כסף?

למה שלא יעלו את מדרגת מס ההכנסה המקסימלית ל80 אחוז, באותה הזדמנות?

 

הרעיון שלך הוא סוציאליזם פרוע לשמו (אכפת לנו רק ממי שאין לו, ומי שיש לו - שישלם בשביל כל היתר).

לא נראה לי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

roee כתב:

פספסתי - הרעיון הוא לעשוק את מי שיש לו כסף?

למה שלא יעלו את מדרגת מס ההכנסה המקסימלית ל80 אחוז, באותה הזדמנות?

העלאת מדרגת המס היא באמת לעשוק את מי שיש לו כסף. (ולגרום לו להבין שלא כדאי לו לצאת לעבודה בכלל)

 

לעומת זאת, אף אחד לא הכריח אותו לקנות מכוניות מהסוג שעולות יותר מאיוו-8. כך שאם הוא יסע ברכב נורמלי יותר זה ממש לא עושק.

פורסם
. המס שלך ישמש את כל שאר המדינה. אל תהיה מפונק.

אני רוצה להזכיר לך "שהמפונקים" כבר מעשירים את קופת המדינה בתשלומי המס השונים שהם משלמים בלי שתדחוף להם יד לכיס ותוריד עוד כמה ג'ובות.

זה מדהים כמה אנשים נדיבים עם כסף שהוא לא שלהם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
!!!

 

אבל אתה כן מכריח אותו לקנות משהו אחר, משהו שייתכן ואותו הוא לא רוצה.

 

ומי אתה שתגדיר נורמלי?

תראה,

מכונית כמו אימפרצה טורבו או EVO היא מכונית שרעה לכולם (חוץ מלבעלים שלה).

היא מעודדת לנסוע מהר מידי.

היא צורכת הרבה יותר מידי דלק ולכן המדינה צריכה לקנות יותר דלק.

היא מזהמת יותר (רמת זיהום נמוכה אבל בכמות גדולה).

בקיצור, בהרבה מדינות בעולם יש קנס למי שרוצה לקנות כזה אוטו.

יעיד מוטי, שבארה"ב יש קנס על קניית GAS GUZLLERS (וסליחה על האיות).

אין סיבה שמכוניות כאלה יהיו זולות.

מצד שני, אם לוקחים מדד מקובל של כמה לנסר 1600 נכנסות בתוך המחיר של ה EVO, אז ללא ספק המחיר בארץ הוא יקר מדי.

עכשיו אתם מוזמנים לסקול אותי:-P

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
היא מעודדת לנסוע מהר מידי.
הגם אתה, ברוטוס? :|

 

מהירות לא הורגת,אז מה הבעיה פה?

והיא בטח ופחות מזהמת מכל גרוטאה נטולת ממיר קטליתי שרצה על כבישי הארץ בעשרים השנים האחרונות.

 

ואני די בטוח שהאיוו לא תתפוס את מקומה של ה-3 כמלכת הליסינג בארץ...

 

ושוב,הנה הבעיה שלי בשיטת הקנסות והדירוג האלו.

במקום להטיל קנס רק על קבוצה מסוימת שנחשבת לרעה כי הרכב שלהם עושה ככה וככה MPG, צריך להטיל מס על כל הרכבים בהתאם לכמות המזהמים.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם
הגם אתה, ברוטוס? :|

 

מהירות לא הורגת,אז מה הבעיה פה?

ירדת מהפסים? מהירות לא הורגת????

מהירות לא גורמת ליותר תאונות, אבל כשהתאונה כבר מתרחשת, תאמין לי שמהירות הורגת!!!

 

והיא בטח ופחות מזהמת מכל גרוטאה נטולת ממיר קטליתי שרצה על כבישי הארץ בעשרים השנים האחרונות.

1. לא קשור, היא יותר מזהמת מאחותה המודרנית לבית מיצובישי (לנסר מול EVO).

2. כל חובב אספנות יודע שהמדינה יוצאת מגידרה על מנת להוריד את הרכבים המיושנים מהכביש!

 

במקום להטיל קנס רק על קבוצה מסוימת שנחשבת לרעה כי הרכב שלהם עושה ככה וככה MPG, צריך להטיל מס על כל הרכבים בהתאם לכמות המזהמים.

אין כזה דבר קנס בהתאם למזהמים.

יש תקן זיהום שרכב שחורג ממנו לא יכנס בשערי הנמל.

צר לי לאכזב אותך שאני לא בצד שלך, אבל רכבי ספורט תמיד היו יקרים ותמיד יהיו יקרים.

אולי צריך להוזיל אותם קצת, ללא ספק היבואנים מנסים "לגזור קופון" על חשבונך וחשבוני (כמו למשל התימחור השערורייתי של ה GTA בזמנו).

אבל ממש זולות הן לא יהיו לעולם.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה קורה לכם חבר'ה?

 

החייתי שרשור רדום לפני כמה וכמה דפי תגובות בנסיון למצוא שותפים לגורל הבעלות על פוקוס ידנית,

ומיד הפכתם את זה לדיון פומפוזי על מדיניות המיסוי הישראלית לדורותיה??? :?

בואנה, אין לכם שרשורים אחרים להביע בהם את דעותיכם החתרניות?

איך אמצא לי חברים בערימת התגובות הזו?

 

נו טוף, שיהיה.:roll:

פורסם

למי שלא הבין- האמור מעלה נכתב בחיוך, נא לא לקחת זה כל כך קשה. :-)

אני לא סותם פיות, תמיד אוכל לפתוח לי שרשור חדש שיזרק לכיוונים בלתי צפויים בעליל כפי שבדר"כ קורה כאן...

 

לילה טוב.


×
×
  • תוכן חדש...