Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני משאיר את המפתחות לבנים שלי. אבל מדובר במצב בו יש אמון, לא מישהו זר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

כי רכבת אין בלילה

כי רכבת אין בסופ"ש

כי החיבור של הרכבת לאוטובוס מזעזע

 

מירי רקב?

יש רכבות בלילה. לפחות מאצלנו (חדרה) יש כל שעה

סופ"ש הוא כ20% ופחות מנפח הטיסות.  ל80% זה יכול להתאים

ביום החיבור דווקא השתפר מאוד. בלילה אין אוטובוסים 

 

גם מיכאלי בזמנה לא שיפרה כלום.

היתה גרועה כמו רקב.

היחידי שאישר וסידר משהו זה היה סמוטריץ' בזמנו. אבל כיום הוא שרוף בגלל סיבות אחרות.

.

פורסם

זה לא דיון פוליטי אלא עובדתי.

כשהבת שלי חזרה מחו"ל לפני שבוע ב 23:00 לא היתה לה רכבת לנתניה או בית יהושע 

כשהילדים שלי בצבא חוזרים ברכבת הם לפעמים מחכים שעה לאוטובוס לישוב שנמצא 5 ק"מ מהתחנה והמונית מבקשת 120 שקל מהחיילים!

כשהבת שלי מצלצלת לרדת בתחנה האוטובוס שוכח לעצור.

שהאוטובוס מופיע במוביט ובכלל לא מגיע.

הס מלהזכיר את המצב בכבישים וכמות ההרוגים.

לכל הפחות התפקיד של שר התחבורה הוא לטפל בכשלי העבר ולא להיות שיאן הסופשים בחו"ל.

רקב... היא והחברים שלה.

 

עכשיו, כשאני צריך להגיע לטיסה בזמן אני באמת יכול לסמוך על התחבורה הציבורית?

IMG_3327.jpeg

  • מבאס 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה לא עניין של 80% מול 20%. 

 

אני בשום אופן לא מתכוון להכנס לדיון פוליטי, אני גם מכבד אנשים ששומרים שבת וזה לא הנקודה.

 

הנקודה היא שמי שלא שומר שבת, בהרבה מקרים מתכנן את הטיסה הלוך או חזור דווקא ליום שבת או לשישי בלילה בשביל לא לשרוף עוד יום חופש שעולה כסף. 

 

בכללי, העדר תחבורה ציבורית זה משהו שמפריע מאוד למי שלא שומר שבת. וזה לא 20%. זה בדיוק הזמן שאתה פנוי ורוצה לנסוע לאנשהו. זה 70% מזמן החופשי שלך בשישי ושבת, יש תחבורה רק בשישי עד הצהריים. 

 

 

פורסם

אתה נכנס לדיון פוליטי

בזמנו עשו אצלנו אוטובוס בערב שבת למרכז העיר, נסיעה עלתה בסך הכל 5 שקלים הלוך וחזור

האוטובוס עבד פעמיים-שלוש, זהו, ובזמנו לא שמרו כאן שבת באזור, אפילו לא היה לנו רשיון והסתדרנו בלי האוטובוס הזה, לקחנו טרמפים או מונית.

כשהיה לנו רשיון זה פשוט היה לא רלוונטי כבר.

 

זה הסיפור על האוטובוס היחיד שעבד בשבת בגבעת זאב, למשך שבועיים בערך.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
בתאריך 2.9.2025 בשעה 12:48, sperial כתב:

המגרש היה בכפר טרומן, הגעתי אליו עם הרכב, ההקפצות לשדה וממנו נעשו ברכב של המגרש. החניה עצמה היתה צפופה כמו במשחק rush hour, קיבחלנו קבלה במסירת הרכב ובתשלום.

אבל המגרש הזה נסגר,

היום הם או מחליפהם משתמשים במגרש שהושכר להם באיירפורט סיטי בצמוד לאייר קפה.

מגרש סגור לאחרים.

 

מפגש מועדון בעלי אלפא רומאו, עבר בשל כך למגרש צמוד מן העבר השני. 
 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 7 שעות, גור אדם כתב:

לא ממש מפסידה הרבה כסף.

השירותים האלה לא בנפח מספיק שמדגדג לרשות שדות התעופה.

לא הבנת 😴

'מפסידה הרבה כסף' על כל רכב .....😁

1500 לחודש (בערך אלף שקל למטר !) 🤑

זה מחיר של חניון מקורה במרכז תל אביב 😱

לא איזה מגרש שטוף שמש בפרדסי כפר חב"ד 🤢

פורסם
לפני 8 שעות, Michazzz כתב:

מחיר מוגזם - יש את מוניות הדר בהלוך, בחזור יש מחירים זולים יותר. לא יודע על מה אתה משלם כזה סכום.

אתה מודע לזה שמוניות גובות מחיר לפי מרחק ליעד?

אם אתה גר בלוד, המונית שלך תהיה זולה יותר מאשר למי שגר בקרית שמונה...

 

אצלנו מחדרה 560 הלוך חזור, ב"מבצע"

Screenshot_2025-09-03-16-45-03-82_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.63ec377ba468a1cdaff9074f906d8c25.jpg

 

כלומר, בטיול של עד שמונה תשעה ימים כדאי לי לנסוע עם הרכב (שיקללתי גם 10-12 ליטר דלק)

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 46 דקות, natco כתב:

אתה מודע לזה שמוניות גובות מחיר לפי מרחק ליעד?

הוא ציין שהוא גר בראשון לציון. כל מה שרחוק מגוש דן אני לא מכיר.

140 ש"ח ביום או 150 ש"ח בלילה. במוניות הדר.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אם אני יכול אני מגיע באוטובוס לרכבת ואז לנתבג.

אם אני עם משפחה ולא נוח (מזוודות/ סבתא/ילדות וכו) אז גיליתי שיותר נוח ויותר זול לחנות בתחנת סבידור ולנסוע ברכבת מאשר חניית טווח ארוך בשדה.

 

כמובן שיש משתנים וזה לא רלוונטי בשבת.

ותלוי מאיפה מגיעים.

כמו כן זה לא פיקס בכל שעה כי באמצע השבוע בין 9 ל 1300 החניון בסבידור עלול להיות מלא. אבל זה חריג. לקחת בחשבון.

 

יש את עניין העלות. אני תל אביבי אז ה 30 ליום הופך להיות 7.5 ש"ח ליום. אבל גם 30 ליום זה זול מה 50 של הטווח הרחוק. והאמת שזה לא פחות נוח. השאטל של הטווח הרחוק מציק ולי זה את איילון שיכול להיות פקוק. נסיעה ברכבת זה לדעתי 9 ש"ח או משהו דומה.

 

עניין נוסף הוא שלעיתים גם חניה של כמה ימים מתומחרת באפלקציה כיום. כנראה מזל.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

בחיפה חניה ליד תחנת חוףֶהכרמך עולה 250 ש׳ח ליום. המנגנון - איסור חניה בחניוני הרכבת מ-2 עד  4 לפנות בוקר ופקחים שמחלקים דו״חות. אז אחד הבנים מקפיץ לרכבת (7 דקות מהבית כשכל הרמזורים אדומים). בסופ״ש יש מוניות שירות ופעם או פעמיים אחד הבנים הקפיץ אותנו לשדה או בא לאסוף אותנו. נכון, נהיגה של 200 ק״מ, אבל אלה החיים עם הרבנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 3.9.2025 בשעה 07:39, Michazzz כתב:

מחיר מוגזם - יש את מוניות הדר בהלוך, בחזור יש מחירים זולים יותר. לא יודע על מה אתה משלם כזה סכום.

 

מה מוגזם? זה ה"מחיר" למרות שאין ממש מחירון למוניות

זה גם המחיר כמעט מכל מקום בגליל העליון\תחתון לנתב"ג,סדר גודל של 400 עד 600 ש"ח

רוצה? תשתמש ותשלם,לא רוצה? תאלתר\סע ברכב הפרטי

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 20 שעות, Michazzz כתב:

הוא ציין שהוא גר בראשון לציון. כל מה שרחוק מגוש דן אני לא מכיר.

140 ש"ח ביום או 150 ש"ח בלילה. במוניות הדר.

🤨

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...