Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר, נהג מונית, שזו רוב הפרנסה שלו.

כמה חברות (בעיקר היי-טק, אך לא רק), שהוא ההסעה הקבועה הלוך-חזור של העובדים שלהם, שנוסעים לחו"ל לא מעט, מסתבר.

הוא מתייצב בחזור לפי מס' הטיסה (מתעדכן לפני במועד המדוייק).

מניח שזה דבר מקובל, שאפשר לסדר מול כל תחנת מוניות מבוססת

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

החברה שלי עובדת מול תחנת מוניות קבועה שגם מחזירים את העובדים מהשדה ,

היום הם יודעים לעקוב לפי המספר טיסה ב flight radar וממתינים בקומה 2 - מוניות מוזמנות מראש, אסור להם לאסוף אותך מקומת הקרקע.

פורסם

בפעם האחרונה , 

טיסה לשלושה שבועות 

חניה בטווח קצר 

 

רק 500 שח. 

לא נורא. 

 

 

אהה , צריך לציין , נתקעתי בחול בגלל מלחמת עם כלביה . 

אז מירי רגב פינקה בעד 500 שח חיוב . 

התכנון היה טיסה לסופש 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 5 שעות, פינדר כתב:

בהצלחה למצוא מונית חזרה מנתב״ג ועוד במחיר של מונה או מחירון רשמי. אם כבר הצלחת לשבת במונית הנהג יבקש מחיר שבא לו. וגם זה רק אם היעד שלך מספיק אטרקטיבי עבורו.

אתמול הורדתי את אמא שלי בנתבג והיה תור של עשרות אנשים למוניות.

 

אני מחנה בטווח ארוך בנסיעות קצרות, או מזמין מונית לנסיעות ארוכות (גר ברחובות). כשנוסעים בהרכב משפחתי מלא, חמישה מבוגרים, מזמין דרך נהג שכבר יצא לי לנסוע איתו או עם אלו שעובדים איתו, מונית גדולה ומרווחת. גם להלוך וגם לחזור. יוצא לי יותר יקר ממונית רגילה, אבל שווה את זה. פעם אחרונה שהשתמשתי בשירותיו, לפני המלחמה, עלה לי 250 לכיוון.

 

יש באמת בעיה כזו?

אתה כותב מניסיון אישי?

 

מזמינים עם gett ומשלמים לפי מונה. יש הסדר איתם וזה נוח.

 

והאמת שגם בעבר מעולם לא נתקלתי בויכוח על מונה. מבקש מונה וזהו.

מוניות ברחוב לפעמים עושות בעיות וגם זה החריג. בנתבג עוד פחות.

 

אולי יעדים לא אטרקטיביים זה אחרת אבל לא נראה לי שרחובות זה מקום בעייתי לנהג מונית.

פורסם
לפני 15 דקות, razi_pazi כתב:

אתה כותב מניסיון אישי?

לא.

 

את התור הארוך למוניות בנתבג ראיתי במו עיני אתמול בבוקר.

לגבי השאר, עדויות שנתקלתי בהן ברשת.

 

אם יש לך חוויה אחרת בנתבג, אני שמח לשמוע.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אז אני לא כל כך מבין על מה אתה מתבסס...

 

יש לי רק חוויות אחרות. 

 

למעט תקופות מאוד קצרות בהן היה מחסור במוניות העסק עובד די יפה.

 

לא ממתינים הרבה ומשלמים לפי מונה בלי בעיה.

 

למה הסקת שהתור הארוך משמעו בעיה לשלם לפי מונה? התור היה ארוך ואיטי?

 

https://www.gett.com/il/airport/

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 18 שעות, razi_pazi כתב:

יש לי רק חוויות אחרות. 

 

למעט תקופות מאוד קצרות בהן היה מחסור במוניות העסק עובד די יפה

מקבל.

התבססתי על תלונות שניתקלתי בהן בשנה האחרונה ולא על נסיון אישי. שמח לשמוע שהמצב בפועל שונה היום.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

נהגי מונית גנבים יש בכל העולם. דוגמה: לפני כשנתיים, ב-CDG, עמדו בטרמינל עשרות נהגי מוניות שהציעו נסיעה לעיר ב-90 אירו, כשהמחיר הרשמי היה 55 אירו (מדובר על הגדה הימנית. לגדה השמאלית טיפה יותר). בדרך חזרה המלון הזמין לימוזינה - 508 כמו של @EliC25 - ואפילו הדבר הזה עלה רק 70 אירו.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היתרון הנוסף של הרכבת בעיני הוא שאתה יודע מתי תגיע. בלי הלחץ של פקקים, תאונות, בלת"מים (כן יש גם ברכבת אבל הרבה פחות). והנסיעה בתוך נתבג לטווח ארוך ואז שאטל הורידה לי את החשק מזמן, בעיקר הניג'וס בחזור, אני שנים לא מגיע עם רכב לנתב"ג. כמו שגם בחו"ל תחבורה מסילתית היא היעילה ביותר (אא"כ שוכר רכב בשדה, אבל בשנים האחרונות מלמד את עצמי להשתמש בציבורית ככל הניתן גם בחו"ל). 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

רכבת זה פתרון טוב במקרים מסוימים.

נגיד לזוג זה אחלה, זוג עם ילדים גדולים יחסית זה גם סבבה. זוג עם ילדים קטנים שלוקחים איתם עגלה וחצי בית - פחות מתאים.

זה גם לא עוזר במקרה שהטיסות שלך דורשות להגיע בשעות שאין רכבות או בימי שבת ושישי החל מהצהריים.

  • אהבתי 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...