Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השתמשתי בשירותֶדומה פעם אחת, לפני הרבה שנים. המגרש היה בכפר טרומן, הגעתי אליו עם הרכב, ההקפצות לשדה וממנו נעשו ברכב של המגרש. החניה עצמה היתה צפופה כמו במשחק rush hour, קיבחלנו קבלה במסירת הרכב ובתשלום.

 

אבל המגרש הזה נסגר, להבנתי בשל שימוש לא חוקי בקרקע חקלאית.

 

מי מוסר רכב לידים זרות בלי רישום? א.ב. של התנהלות עם רכב, עלה כאן הרבה פעמים לגבי רכבים שנמסרו ל״חברים״.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא מכה ולא נעליים.

ואין כאן גם משהו לא חוקי, במידה והחברה עושה מה שסיכמת איתה.

מניח שכמו בכל תחום, יש ישרים ויש גנבים. צריך לבדוק כל בעל מקצוע שאתה לוקח, בטח אם אתה נותן לו מפתח של הרכב שלך.

זה שכוללים את כל החברות יחד ומציגים אותם בצורה שלילית, גורם לי קצת (עריכה, אחרי שראיתי את הסיפא זה ברור לגמרי שהכתבה מוזמנת) לחשוד במניעים של הכתב או המערכת. 

 

באופן אישי אני גר באלעד, נוסע לנתבג בקו 444

מי שרוצה לחנות כאן ולעשות את זה יכול. אם הנחיתה בשעות הלילה אפשר לקחת מונית, כ100 שח

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 35 דקות, אלעדית כתב:

גורם לי קצת (עריכה, אחרי שראיתי את הסיפא זה ברור לגמרי שהכתבה מוזמנת) לחשוד במניעים של הכתב או המערכת. 

 

רוצה להסביר ?

או

שאתה סתם אוהב לזרוק דברים באוויר?

 

 

פורסם

מה יש להסביר,

הידיעה נמסרה ע"י רשות שדות התעופה,

שמפסידה כסף על כל רכב שחונה בסביבה ולא בחנינים שלה.

סליחה, מפסידה ה-ר-ב-ה כסף על כל רכב, מחירי החניה שם מופרכים.

 

אבל זה לא סותר לכך שיתכן והטענות שהועלו שם נכונות,

רק שאם יש אפשרות להשאיר את המפתחות אצלך, ולקבל הסעה לשדה,

זה פותר את רוב החששות שהועלו. 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
פורסם

בחיים לא הצלחתי להבין את ההגיון בזה. 

משאירים את הרכב בבית + מפתח אצל שכן קרוב / חבר שישים עין שהכל בסדר, ונוסעים לנתב"ג במונית.

  • רעיון טוב! 4

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

או, כפי שאני עושה, ברכבת. ובמקרים שנזקקתי לחניה בנתב״ג מעולם לא היתה בעיה, חוץ מפעם אחת שבה נשלחתי לחניון 26 שעדיין לא היה לגמרי מוכן.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, לב טוב כתב:

בחיים לא הצלחתי להבין את ההגיון בזה. 

משאירים את הרכב בבית + מפתח אצל שכן קרוב / חבר שישים עין שהכל בסדר, ונוסעים לנתב"ג במונית.

מונית מהבית שלי לנתב"ג הלוך וחזור זה בערך 400-450 ש"ח. 

 

 

כשטס לכמה ימים עד שבוע, נוסע עם האוטו וחונה בטווח ארוך, זה 50 ש"ח ליממה. 

 

 

מעל שבוע מחיר החניה כבר דומה למחיר המונית אז משאיר את האוטו בבית ולוקח מונית. 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

מונית מהבית שלי לנתב"ג הלוך וחזור זה בערך 400-450 ש"ח. 

כשטס לכמה ימים עד שבוע, נוסע עם האוטו וחונה בטווח ארוך, זה 50 ש"ח ליממה. 

מעל שבוע מחיר החניה כבר דומה למחיר המונית אז משאיר את האוטו בבית ולוקח מונית. 

 

למה לא רכבת?

בדרך כלל היא פתרון נוח לרוב האנשים 

 

 

 

.

פורסם

תלוי איפה הוא גר. ויש מכה שנקראת אין רכבת בשבת.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני גר בראשל"צ. 

בשביל להגיע לנתב"ג צריך לקחת רכבת לתל אביב, שם להחליף רכבת ואז לנתב"ג. זה לוקח בין 40 דקות לשעה נטו רכבת, תלוי כמה זמן ממתינים בהחלפה ולא כולל את הזמן של נסיעה מהבית לתחנת רכבת. 

 

במונית זה 20 דקות מהבית עד הטרמינל, כשנוסעים באוטו פרטי יש כמובן את הזמן של חיפוש חניה בטווח ארוך ונסיעה בשאטל לטרמינל אז נגיד עוד 20-30 דקות, עדיין יותר מהר מרכבת.

אין רכבות בלילה ובשבת.

אם הטיסה יוצאת ב 7 בבוקר וצריך להגיע לשדה ב 5:30 נגיד, גם אי אפשר לנסוע ברכבת כי התנועה מתחילה באיזור 6:00. 

 

אז הרכבת ממש לא נותנת פתרון לכל המצבים וגם מבחינת חסכון בזמן זה לא חוסכים כלום אלא אם כן זה שעות של שיא הפקקים. 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, om2 כתב:

למה לא רכבת?

בדרך כלל היא פתרון נוח לרוב האנשים 

 

 

 

כי רכבת אין בלילה

כי רכבת אין בסופ"ש

כי החיבור של הרכבת לאוטובוס מזעזע

 

מירי רקב?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 15 שעות, race driver כתב:

סליחה, מפסידה ה-ר-ב-ה כסף על כל רכב, מחירי החניה שם מופרכים.

לא ממש מפסידה הרבה כסף.

השירותים האלה לא בנפח מספיק שמדגדג לרשות שדות התעופה.

מה גם שעלות שירותי החניה האלו דומה לחניה בחניונים ארוכי הטווח של נתב"ג, כך שלמי שמזמין אותם אין חסכון כספי. הרעיון הוא שאתה חוסך את זמן החניה בנתב"ג, במקום להגיע לחניון בנתב"ג - מישהו מחכה לך בטרמינל, לוקח את האוטו וכשאתה חוזר הוא מחכה לך עם הרכב בטרמינל הנוסעים החוזרים.

 

מהצצה בקבוצות מטיילים בחו"ל, היו מספר תלונות על השירותים האלו - ק"מ שנעשה עם הרכב, מפתח שהלך לאיבוד, רכב שהלך לאיבוד עד שמצאו אותו, איחורים בלקיחה ובמסירה וכו'. אני משער שרשות שדות התעופה מנסים להימנע מפגיעה במוניטין שלהם עקב התלונות האלו.

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

מונית מהבית שלי לנתב"ג הלוך וחזור זה בערך 400-450 ש"ח. 

מחיר מוגזם - יש את מוניות הדר בהלוך, בחזור יש מחירים זולים יותר. לא יודע על מה אתה משלם כזה סכום.

אני משאיר את הרכב בנתבג אם אנחנו שלושה נוסעים ומעלה. פחות מזה, נוסע באוטובוס+רכבת - פתרון לא מוצלח יותר מדי אבל אם זו טיסה ללא מזוודה, זו העדיפות שלי. הרכב נשאר או בחניון נתב"ג או בחנית הבית. אף אחד לא מקבל את המפתחות שלי - זה פתח לבעיות

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Michazzz כתב:

אף אחד לא מקבל את המפתחות שלי - זה פתח לבעיות

אני מניח שזה תלוי בהמון משתנים, 

יש לי שכן שטס עם הבן הקטן שלו לחו"ל לעבור ניתוח לב, הטיסה הייתה לחודש וחצי + אופציה להארכה. 

הוא השאיר אצלי מפתח, וביקש ממני לעשות סיבוב קטן אחת לשבוע כדי שהמצבר לא ילך לו.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...