Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי  חכמים וחכמות גם, 

נתון שולחן בסלון שנפתח לפינת אוכל. 

יש מעיכה במנגנון שמונע ממנו להפתח. 

צריך להחליף שם צינור מרובע עם אוזן. 

תמונות מצורפות. 

שלט לקנה מידה. 

מי עושה זאת בחיפה?? 

בברכה

 

IMG_20250311_083816481.jpg

IMG_20250311_083830782.jpg

IMG_20250311_083843138_HDR.jpg

IMG-20250311-WA0004.jpeg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להערכתי, אלא אם תמצא מישהו שיקח את זה כפרויקט תחביבי, קנה שולחן חדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מסגריה קטנה אולי תעשה ג'סטה ותכין לך כזה (תמורת כמה מאות שקלים), אבל לא יתעסקו בפירוק והרכבה, וכנראה גם לא צביעה.

אם אתה נהנה מהתהליך, אתה יכול לפרק לבד, למדוד את הפרופיל (יש סטנדרטיים) ולעבור במסגריות. אולי מישהו ייתן לך חתיכת פרופיל מתאימה ללא עלות מהשאריות. לאחר מכן תחתוך את הפלאך הישן עם משחזת ותקפוץ לחבר עם רתכת שיירתך לך (אולי מישהו מהפורום יתנדב). בסוף צריך גם צביעה מתאימה נגד חלודה.

כמו שאתה רואה זה משהו שעושים רק אם נהנים מדברים מהסוג הזה. אחרת, כמו שאמר דני, תחליף שולחן.

 

נ.ב.

אם כבר תעשה את התהליך, תשקול לרתך ריבוע בקצה שכשל לחיזוק, כדי למנוע מהמקרה לחזור על עצמו.

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...