Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לצערי הטורבו התחיל לעשות קולות מוזרים החל מסל"ד מסויים  אחרי 150K KM (קול כזה של "פפפפפ" כאילו שמשהו שם מתחכך בגוף הטורבו).

מרגישים גם איבוד כוח, ובנוסף קבלתי קוד P0299 TURBO UNDERBOOST

 

איך נהוג לתקן את זה? שיפוץ החלק הקיים? חדש?  - אני מאוד חושש שאקבל חלק לא איכותי ואז הביצועים לא יחזרו כפי שהיו לפני.

האם יש מה לחשוש מזה?

 

עוד אופצייה שמצאתי היא קנייה מחו"ל, יש חלק מקורי חדש מגרמניה של Borg Warner, עלות עם משלוח כ 4K.

 

מה הייתם אומרים?

פורסם

הזול יוצא יקר.

החלפתי כבר כמה פעמים בציוד הנדסי שעשה שימוש במנועי TDI של פולסווגן.

בהתחלה היינו שולחים לשיפוץ.

בסוף הבנו שההבדל לא מצדיק את האיכות.

אם אתה לפני מכירה, שפץ

אם אתה רוצה להמשיך להשתמש ברכב באמינות, רק חדש 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 13 דקות, סולל הדרך כתב:

הזול יוצא יקר.

החלפתי כבר כמה פעמים בציוד הנדסי שעשה שימוש במנועי TDI של פולסווגן.

בהתחלה היינו שולחים לשיפוץ.

בסוף הבנו שההבדל לא מצדיק את האיכות.

אם אתה לפני מכירה, שפץ

אם אתה רוצה להמשיך להשתמש ברכב באמינות, רק חדש 

האם מדובר בשיפוץ שבוצע בישראל ? , והאם ע"י חברת  טורבו טק .
(אני זוכר ששיפצתה ותיקנתה הרבה מערכות מכניות בחו"ל)

לפני כ 8 שנים חבר שלי שיפץ טורבו של אאודי בלוד - ב טורבו טק .
ולאחר כ שנתיים הרכב נמכר  כאשר הכל תקין.
 מעבר לכך - האחריות על השיפוץ של חברת טורבו טק היא ארוכה, כמו למוצר חדש.
חברה הנותת אחריות לשנה, מאמינה במוצר שלה ויש לה כנראה מוצר טוב.
זו הייתה אחת הסיבות שהוא החליט לשפץ את הטורבו שם.

https://turbotech.co.il/turbo-how.htm 

כתב אחריות למגדש טורבו משופץ לרכב פרטי

לקוח/ה נכבד/ה

תוקף כתב אחריות זה הינו ל- 12 חודשים או 30000 ק"מ (הקודם מביניהם) מיום רכישת המוצר, בכפוף לתנאי השימוש הנכונים.
הצגת חשבונית טיפול לאחר 15000 ק"מ  ובהתאם להוראות ההתקנה המצורפות.


הייתי מתקשר ובודק שיפוץ ב טורבו טק , ואפשר לקנות מהם גם יחידת טורבו חדשה לחלוטין.
בנוסף יש להם מוסך התקנות צמוד.
 

 

אייל .

  • מעניין 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה לכולם, אני אבדוק.

 

שתי שאלות לגבי קניה מחו"ל

 

האם טורבו הינו חלק ברשימת שחרור מהיר? איפה אני מוצא את הרשימה הזאת?

ועד כמה אני צפוי לשלם אקסטרה מעל ה4k ברגע שיכנס לארץ?

פורסם
לפני שעה, ליין מן כתב:

 מעבר לכך - האחריות על השיפוץ של חברת טורבו טק היא ארוכה, כמו למוצר חדש.
חברה הנותת אחריות לשנה, מאמינה במוצר שלה ויש לה כנראה מוצר טוב.

 

לא יודע לאן שלחו את השיפוצים שלי, אבל! הגוף ששלח לשיפוץ הוא גוף גדול מאוד במשק הישראלי ולכן לא סביר שישלח למוסך מדרכה אלא למכום הכי טוב שאפשר.
ועדיין, בפועל, מנסיוני, משופצים שרדו משמעותית פחות מחדשים.
שנה זה לא קנ"מ לא שום דבר, הצפיה היא שהטורבו ישרוד עוד עשר שנים
משופץ לא ישרוד עוד עשר שנים... חדש יש סיכוי לא רע שכן.
לכן אם אתה מתכוון להמשיך עם הרכב, ההמלצה שלי בעינה עומדת
אם לא, קיבלת המלצה על משפץ בארץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

למיטב זכרוני לא תוכל לייבא טורבו מחול אלא אם תבריח אותו

זה חלק מנועי אאל"ט, ורק בעלי רישיון יבוא יכולים

אבל זה היה לפני שנתיים שבדקתי.. לך תדע

פורסם
לפני 14 דקות, Aviady001 כתב:

למיטב זכרוני לא תוכל לייבא טורבו מחול אלא אם תבריח אותו

זה חלק מנועי אאל"ט, ורק בעלי רישיון יבוא יכולים

אבל זה היה לפני שנתיים שבדקתי.. לך תדע

לא נכון, אני ייבאתי טווין טורבו של אוטובוס ואין לי רישיון יבוא.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Old-School כתב:

@סולל הדרך

השאלה יש עוד מקומות בארץ שמוכרים חדש ?

האם יש יבואן של BorgWarner בארץ ? 

 

אני לא יודע, אני הזמנתי מחו"ל לחו"ל היות והציוד לא היה בארץ.

בהתחלה ביקשו שאשלח את הטורבו לארץ לשיפוץ, ככה שאין בעיה להכניס טורבו אפילו משומש לארץ. אח"כ פשוט התחלתי לקנות חדשים וזהו

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

שנה זה לא קנ"מ לא שום דבר, הצפיה היא שהטורבו ישרוד עוד עשר שנים

לא כל אחד צריך טורבו ל-10 שנים. כדאי לעשות בדיקה כמה מחזיקים בד"כ השיפוצים שלהם, ואם זה מתאים, לא רואה מניעה לשפץ.

פורסם

ולכן שאלתי מה הכוונות שלו

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, Aviady001 כתב:

זה חלק מנועי אאל"ט, ורק בעלי רישיון יבוא יכולים

אבל זה היה לפני שנתיים שבדקתי.. לך תדע

 

ממתי אי אפשר לייבא חלקי מנוע? אתה רוצה להגיד לשבכל פעם כשאני מזמין מצתים לרכב, הסיבה שזה עובר היא שבמכס חושבים שאני עשן הרבה? :)

פורסם

טורבו עוד לא החלפתי, אבל באופן כללי אני תמיד מעדיף להזמין חלק חדש מחו"ל ולא "משופצים" מהארץ. המחיר על פי רוב דומה. גם הרבה יותר נוח מבחינת העבודה. 

מפרק, מוציא את התקול ומיד מרכיב חדש, במקום לשלוח לשיפוץ ולהמתין.

ככה במתנעים, אלטרנטורים ומדחסים.

 

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...