Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כמו שייך לגרוטאות.

אבל אספנות!

וגם נראה כמו רכב עבודה של הבעלים.

מכל הרכבים בעולם...

כנראה כל יום מדביק אותו עם סלוטייפ.

 

20250123_184637.jpg

20250123_184552.jpg

20250123_184519.jpg

  • מצחיק 3
  • מעניין 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, דובצע כתב:

היה כבר? מרוב וולבו לא עקבתי-הוא גם ידני

 

לפני שעה, amosbmw כתב:

מעניין לפני חודש היו לה ג'אנטים אחרים וההגה היה על הכיסא..

 

לפני כעשור עבדתי עם בחור צעיר ממושב ליד ראשל"צ שנהג לרכוש וולוו מהדור הזה ולעשות להן כל מיני 'שיפורים' שנויים במחלוקת - לפעמים בטוב טעם ולפעמים פחות, אבל תמיד ברמה מפתיעה של ביצוע הנדסי. הייתה סביבו חבורה של נערים באותו ראש עם איזה חמש-שש מכוניות ביניהם ובהמשך הם גם חברו למועדון old school. לפחות אחת מהוולוואים שלו זכתה לסקירה בפייסבוק על ידי איזה פושטק עם שיער ארוך שאני לא זוכר את שמו אבל גם לו יש מועדון מעריצים. בקיצור, יש לי תחושה שהאקזמפלר הזה עבר תחת ידיהם. 

 

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, לירון .ה. כתב:

נראה כמו שייך לגרוטאות.

אבל אספנות!

וגם נראה כמו רכב עבודה של הבעלים.

מכל הרכבים בעולם...

כנראה כל יום מדביק אותו עם סלוטייפ.

 

20250123_184637.jpg

 

 

לא סתם הוא עומד ליד שלט של פינוי גרוטאות

עריכה אחרונה על ידי עוזי ל
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, yohai71 כתב:

וולבו אחרון להיום (ועוד איזה וולבו!) - בעבר הוא עמד במיקום אחר ובלי מודעה, כנראה הבעלים התייאש: 

20250123_145747.thumb.jpg.0b17b435e9abaee4d74576d1908ecaa2.jpg

 

20250123_145758.thumb.jpg.555bdd98d50eba0a5fd669f6aef624ab.jpg

 

20250123_145827.thumb.jpg.2bb537817b3d89f46a286ada721e5785.jpg

 

20250123_145835.thumb.jpg.f5bb737fa5873b65ab321b7339f6304e.jpg

המספר רישוי על הוולוו הלא נכונה...

לפני 16 דקות, Derish כתב:

 

 

לפני כעשור עבדתי עם בחור צעיר ממושב ליד ראשל"צ שנהג לרכוש וולוו מהדור הזה ולעשות להן כל מיני 'שיפורים' שנויים במחלוקת - לפעמים בטוב טעם ולפעמים פחות, אבל תמיד ברמה מפתיעה של ביצוע הנדסי. הייתה סביבו חבורה של נערים באותו ראש עם איזה חמש-שש מכוניות ביניהם ובהמשך הם גם חברו למועדון old school. לפחות אחת מהוולוואים שלו זכתה לסקירה בפייסבוק על ידי איזה פושטק עם שיער ארוך שאני לא זוכר את שמו אבל גם לו יש מועדון מעריצים. בקיצור, יש לי תחושה שהאקזמפלר הזה עבר תחת ידיהם. 

 

דורון מוטורהדס

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

עד היום אני תוהה מה ה day job של הבחור הזה.

כמות הסרטונים והפעילות שלו ברשת ברמה יומית מדהימה. 
הבחור ״מטייל״ בין סדנאות, בעלי מקצוע ובעלי רכבים מושקעים ברמה מעבר ליכולותיו של האדם הממוצע. לא נותר אלא להביע הערכה. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • אחראי פורום
פורסם

בהחלט הערכה, למרות העילגות וההגזמות פה ושם.

יפה לראות את האנדרגראונד של התחום נחשף ככה ובטח את הכלים המדהימים, מה שפעם היה נחשף בפני מקורבים בלבד.

להבנתי דורון הוא איש עריכה והפקת וידאו, בלי קשר למכוניות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

על פי הסרטונים, בהחלט, הפקות מקצועיות. 

ככל שאני מכיר את התחום עריכת וידאו אורכת זמן לא קצר. אז בין הכמות שהוא מפרסם לשאר עבודות העריכה יש רושם שחסרות שעות ביממה 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...