לנד קרוזר 2023
-
הודעות
34 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי לנד קרוזר 2023
-
-
אין לי לצערי מצלמת דרך
-
איך אתם מצליחים לצלם באמצע נסיעה?עכשיו ראיתי סייברטראק ולא הצלחתי לצלם איך אתם עושים את זה?
-
-
-
-
בהמשך לשחרור החטופות - רכבי הצלב האדום השתדרגו ?
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של ronit-cl בתוך רכב כללי
טויוטה פשוט הם רכבים מאוד אמינים והילקס תדלק אותו בשמן הוא גם ייסע והצלב האדום לא קשור "כביכול" לעזה אלא הוא גוף חיצוני אז יש לו את הלנד קרוזרים האלו וסתם במאמר מוסגר שים לב שבכל המדינות הערביות אפגניסטן פקיטן ובכל המדינות דלות אמצעיים כספיים יש בכמויות טויוטה כי זה אמין ומחזיק לאורך זמן -
צריך עזרה ברכישת רכב 7 מקומות מה עדיף?
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של t830king בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם כבר אנחנו מדברים על החלפת רכב אני חושב להחליף מהמקסוס {בגלל שאני עובד מחוץ לעיר וכל פעם אני מסתבך להטעין אותו} לרכב שבע מקומות על הפרק עומד kgm רקסטון השאלה אם יש למשהו חוות דעת עליו או רכב שבע מקומות יותר חסכוני וכן כמה באמת הוא לוקח דלק תקציב בערך עד 230K הדרישות הן: רכב גדול שגם בשורה השלישית יש מקום לבחורים מעל גיל 15 ויותר.ומזגנים בשלושת השורות ברכב וכן האם יש ענין לבדוק ביבוא מקביל או אישי או שזה אותו מחיר -
-
-
-
-
-
זה באמת לקחו מלבנון כמה סוגי רכבים
-
סליחה על הבורות אבל מה מיוחד בזה
-
שרשור אחזקה/שיקום/שיחזור במוו 328I שנת 1998
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של Shlommmiii בתוך רכב כללי
וואוו פרויקט מאוד מעניין ויפה איך אתה שומר על רכב נקי כל כך תמיד? -
-
ראיתי היום פורד לוחית זרה איך זה הגיוני?
-
כמה אודי rs6 יש בארץ ולמה זה לא תפס כל כך
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של לנד קרוזר 2023 בתוך רכב כללי
מה הקשר יש כאלה שלא נוסעים? אני כעיכרון לא סובל סטיישן את זה אני אוהב -
כמה אודי rs6 יש בארץ ולמה זה לא תפס כל כך
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של לנד קרוזר 2023 בתוך רכב כללי
למה לא? סתם ככה בשביל השאלה עם לא היתה לכם הגבלת מחיר מה הייתם מעדיפים אאודי מרצדס bmw -
איזה בנטלי זה?
-
כמה אודי rs6 יש בארץ ולמה זה לא תפס כל כך
לנד קרוזר 2023 פרסם הודעה בנושא של לנד קרוזר 2023 בתוך רכב כללי
וכמה עולה m4? הבעיה גם שזה יבוא אישי לא? -
זה דווקא בשונה מרכבי סטיישן רכב מאוד יפה למה עדיף לקנות למשל m4 או סתם כל רכב ספורט אחר
-
איזה דגם זה?
-
זה ספציפית ממוגן רואים את זה לפי הסירנות מאוחרה על הגג הטרנזיט מאחורה גם ממוגן הממוגנים זה ליו"ש מה שאני העלתי זה לא ממוגן תראו לפי הסירנות בגג מאחורה זה כמו המקדימה
