Jump to content

לנד קרוזר 2023

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לנד קרוזר 2023

  1. אין לי לצערי מצלמת דרך
  2. איך אתם מצליחים לצלם באמצע נסיעה?עכשיו ראיתי סייברטראק ולא הצלחתי לצלם איך אתם עושים את זה?
  3. מקווה שמעניין זה מטושטש תוך כדי נסיעה
  4. טויוטה פשוט הם רכבים מאוד אמינים והילקס תדלק אותו בשמן הוא גם ייסע והצלב האדום לא קשור "כביכול" לעזה אלא הוא גוף חיצוני אז יש לו את הלנד קרוזרים האלו וסתם במאמר מוסגר שים לב שבכל המדינות הערביות אפגניסטן פקיטן ובכל המדינות דלות אמצעיים כספיים יש בכמויות טויוטה כי זה אמין ומחזיק לאורך זמן
  5. אם כבר אנחנו מדברים על החלפת רכב אני חושב להחליף מהמקסוס {בגלל שאני עובד מחוץ לעיר וכל פעם אני מסתבך להטעין אותו} לרכב שבע מקומות על הפרק עומד kgm רקסטון השאלה אם יש למשהו חוות דעת עליו או רכב שבע מקומות יותר חסכוני וכן כמה באמת הוא לוקח דלק תקציב בערך עד 230K הדרישות הן: רכב גדול שגם בשורה השלישית יש מקום לבחורים מעל גיל 15 ויותר.ומזגנים בשלושת השורות ברכב וכן האם יש ענין לבדוק ביבוא מקביל או אישי או שזה אותו מחיר
  6. איזה דגם זה? שמור מאוד
  7. זה באמת לקחו מלבנון כמה סוגי רכבים
  8. סליחה על הבורות אבל מה מיוחד בזה
  9. וואוו פרויקט מאוד מעניין ויפה איך אתה שומר על רכב נקי כל כך תמיד?
  10. ונדורה מאוד שמורה tt סובארו לא יודע איזה דגם אבל שמור מאוד lx600 צולם בירושלים]
  11. ראיתי היום פורד לוחית זרה איך זה הגיוני?
  12. מה הקשר יש כאלה שלא נוסעים? אני כעיכרון לא סובל סטיישן את זה אני אוהב
  13. למה לא? סתם ככה בשביל השאלה עם לא היתה לכם הגבלת מחיר מה הייתם מעדיפים אאודי מרצדס bmw
  14. איזה בנטלי זה?
  15. וכמה עולה m4? הבעיה גם שזה יבוא אישי לא?
  16. זה דווקא בשונה מרכבי סטיישן רכב מאוד יפה למה עדיף לקנות למשל m4 או סתם כל רכב ספורט אחר
  17. איזה דגם זה?
  18. זה ספציפית ממוגן רואים את זה לפי הסירנות מאוחרה על הגג הטרנזיט מאחורה גם ממוגן הממוגנים זה ליו"ש מה שאני העלתי זה לא ממוגן תראו לפי הסירנות בגג מאחורה זה כמו המקדימה
×
×
  • תוכן חדש...