Jump to content

לנד קרוזר 2023

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי לנד קרוזר 2023

  1. כמו בסוואנה זה יותר נוח נראה לי
  2. זה תרומות יש להם גם טרנזיט ודוקאטו יונדאי וכו... גם יש יונימנוג עכשיו גם הגיע להם משאית חפק חדשה [סליחה על ההצפת תמונות אני פשוט חובש במדא] מרצדס יש גם אחריות ל3 שנים לכן איחוד הצלה יש להם מרצדס כי הם לא לוקחים כסף על פינוי מדא שכל פינוי עולה כסף יש להם סוואנות והם מתפנקים מנסיון: סוואנה הכי נוח בעיקר הבנזין
  3. התחדשתי מסיטרואן פיקאסו 7 מקומות שנת 2017 ברגע שהתחילה לעשות בעיות וקניתי מקסוס 2023 חסכוני ומאוד נהנה ממנו
  4. אני צריך עמדה למקסוס [יש לי כבר עמדה] אני צריך מתקין יחסית זול אני גר בקומת כניסה
  5. בתמונה של האוטובוס מה זה התוספת הזאת מאחורה? טיול מאוסטריה
×
×
  • תוכן חדש...