זה תרומות יש להם גם טרנזיט ודוקאטו יונדאי וכו... גם יש יונימנוג
עכשיו גם הגיע להם משאית חפק חדשה
[סליחה על ההצפת תמונות אני פשוט חובש במדא]
מרצדס יש גם אחריות ל3 שנים לכן איחוד הצלה יש להם מרצדס כי הם לא לוקחים כסף על פינוי מדא שכל פינוי עולה כסף יש להם סוואנות והם מתפנקים מנסיון: סוואנה הכי נוח בעיקר הבנזין