Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 8 דקות, פבל כתב:

והיום? אתה לא יכול לעשות שום דבר מכל זה, רק לצעוק על המסך ולהקליק בעצבים על תפריטים.

וברצינות - הנקודה היא לא האם השירות היה טוב או לא, אלא האם הוא היה רזה או שמן. אז הוא היה מאוד שמן, היום הוא מאוד רזה. זה שהוא היה גם שמן וגם גרוע זה סתם קקה, אבל לא משפיע על העלויות שלו.

בפלאפון עדיין עונים לי לטלפון ועונים מהר.
לא יודע מה קורה בחברות אחרות, אבל היום אם אתה לא מרוצה אתה עובר חברה בלחיצת כפתור אז מה אכפת לך אם השירות לקוחות טוב או רע? משהו לא בסדר? תעזוב.
לגבי מה היה פעם, עם כמות כוח האדם האדירה שעסקה ב"שירות לקוחות" הייתה עוסקת בשירות לקוחות הייתי אומר שהיה מערך שירות לקוחות שמן, אבל זה לא מה שהיה אז, מה שהיה אז זה מערך עצום ושמן של "שימון לקוחות".
החברות לא הפסיקו להוסיף עובדים כי הם הבינו שכל עובד עולה להם X אבל "משמן" Y לקוחות בחודש ששווים להם Z>>X שקלים, זו כל הסיבה ל"שומנים", בעיניך אלו היו שומנים בעיניים של החברות היה מדובר מרווח נטו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דוגמא מצוינת.  בפסח האחרון טסנו כל המשפה בוויז אייר לבודפשט. היו שתי אופציות בחברה המדוברת אחת להמראה בשש בבוקר ואחת ב12 בצהריים בערך. מכיוון שבחופשה אין לי שום כוונה לקום בשתיים בלילה קודם נבחרה הטיסה שהמריאה בצהריים.

ההבדל במחיר היה של יותר מחמישים דולר לכל כרטיס אבל עדיין המחיר היה יחסית מגוחך. (רק אציין שהזמנתי הרבה מראש)

להגיד לך שאני מתגעגע לחביתות של אל על? או לשביתות שלהם? עדיין יוצא לי לטוס גם בחברות רגילות.אז נכון יש כאילו שניכווים מלאו קוסט אבל גם מחברות רגילות.

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו. העיקר שיהיו לו אפשרויות בחירה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

חזירות, כמו אהבה, זה משהו שאתה לא יודע שיש לך עד שאיבדת אותו.

כשחיפשתי הגדרה חשבתי שזה כמו נאד - אתה יודע שעשו לך קטע מסריח, אבל לך תוכיח...

חוצמזה, כת ה-PC אוסרת על שימוש בח' וורד - מעכשיו אני קורא לזה מאותגרים תמחורית.

 

לפני 57 דקות, פבל כתב:

והיום? אתה לא יכול לעשות שום דבר מכל זה, רק לצעוק על המסך ולהקליק בעצבים על תפריטים.

למה?

לפני שש שנים רציתי קו שבו אתה יכול לבחור את המספר בעצמך. רק לגולן הייתה את האופציה.

הצטרפתי אליהם, שילמתי על חודש, ניידתי את המספר לחברה שלי, הסים הגיע בדואר והפעלתי אותו באתר (או עם מענה קולי או משהו).

בשום שלב לא היה צריך לדבר עם אף אחד.

לפני 45 דקות, blackpolo כתב:

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו. העיקר שיהיו לו אפשרויות בחירה.

אמן

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, blackpolo כתב:

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו. העיקר שיהיו לו אפשרויות בחירה.

 

 

בזה אנחנו מסכימים.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, stx כתב:

אני מסיק מזה שהם ראו כאן פוטנציאל רווח עצום, אפילו כשיש כבר תחרות בשוק.

 

הם ראו פוטנציאל רווח, ״עצום״ זו חלק מהטרמינולוגיה הדמגוגית שלך.

גם בטר פלייס ראו פוטנציאל רווח. גם מוטורולה עם אירידיום. גם גולן.

סלקום ראו, התמודדו עם הקשיים, התנהלו מצויין והרוויחו, ביושר, בתנאים של הרגולטור.

 

לפני 5 שעות, stx כתב:

התקלה שקרתה להם עם המכשירים של מוטורולה, הייתה מצערת - אבל איך היא קשורה אלי כלקוח?

 

מי דיבר עליך?

אתה לא העניין.

 

אמרת שלא ראית סיכונים, הבאתי לך את הסיכונים, שגם התממשו. שומדבר מזה לא קשור אליך.

 

לפני 5 שעות, stx כתב:

אני מבקש, ממי שאמונים על כך, לדאוג שלא יהיה מונופול.

 

וזה מה שעשו, כמו שכבר כתבתי, באיחור אופנתי, וחתכו את השווי של סלקום ב-90%.

 

לפני 5 שעות, stx כתב:

בסוף שנות התשעים וגם בתחילת שנות האלפיים, אחרי שסלקום התבססו, פרשו את הרשת והסיכון לא התממש - הם היו רווחיים מאוד וגבו סכומים מופרזים ללא הצדקה.

 

כמה זמן הם גבו סכומים ״מופרזים״?

אני רוצה להזכיר לך שגם אז הסלולר בארץ היה זול מאשר, למשל, ארה״ב. 

אני חושב שסלקום תוגמלה יפה על הסיכון שלקחה והיא עשתה המון טוב לשוק התקשורת והתפתחות הטכנולוגיה במדינת ישראל, כי תקשורת זה לא רק שרות, זו תשתית טכנולוגית ועסקית.

 

בקיצור, שיהיה להם לבריאות. הרוויחו ביושר.

 

לפני 5 שעות, stx כתב:

למה אתה לא מציין לרעה את פלאפון כחברה ששמרה על מחיר מאוד גבוה על חשבון נתח שוק, מנעה מהאזרחים גישה לטכנולוגיה מתקדמת ועיכבה את ההתפתחות ההיי-טק?

 

כי לא דיברנו על פלאפון בכלל. אבל היא לא עיכבה כלום. זו שוב הטרמינולוגיה הדמגוגית הזו...

פלאפון לא עשתה שום דבר ״נגד״.

 

לפני כשעה, stx כתב:

פני שש שנים רציתי קו שבו אתה יכול לבחור את המספר בעצמך. רק לגולן הייתה את האופציה.

הצטרפתי אליהם, שילמתי על חודש, ניידתי את המספר לחברה שלי, הסים הגיע בדואר והפעלתי אותו באתר (או עם מענה קולי או משהו).

בשום שלב לא היה צריך לדבר עם אף אחד.

 

חלום.

רק שסלקום נכנסה לביזנס, שומדבר מזה לא היה עדיין אפשרי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

ני שש שנים רציתי קו שבו אתה יכול לבחור את המספר בעצמך. רק לגולן הייתה את האופציה.

הצטרפתי אליהם, שילמתי על חודש, ניידתי את המספר לחברה שלי, הסים הגיע בדואר והפעלתי אותו באתר (או עם מענה קולי או משהו).

בשום שלב לא היה צריך לדבר עם אף אחד.

נחמד, יכולת לבחור מספר כי לא היו הרבה לקוחות והיה טווח מספרים עצום ועוד כמה דברים קטנים בשונה מתשתיות החברות הותיקות, זה לא ממש משנה.

אבל גולן גבתה ממך תשלום מראש בכרטיס אשראי ולא שילמה לספקיה, לא הכל ולא בזמן. אתה שילמת גם אם לא דיברת או צרכת נתונים. גם זה זניח במרבית המיקרים.

אבל כל התחרות הזו הייתה מבוססת על מודל בלתי כלכלי - השקעה אפסית ביחס לרשת המארחת . דובר על תחילת התקופה הסלולרית - הקמת רת עלתה אזה כ 200 מליון שקל ! אי אפשר היה למכור את השרות ולתחזק את מערך השרות הטכני ושרות הלקוחות בתעריפים שגולן היציעו.

ההוכחה הגיעה כמה שנים אחר כך כשהחברה נאלצה להימכר. וכאילו לא נלמד כלום גם WE4G כשלה והיום תחת בעלות חדשה שוב אינה יכולה לעמוד בהתחייבות לספק 5G.

 

אבל הנושא - מחירי הרכב.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, zaf כתב:

תחילת התקופה הסלולרית - הקמת רת עלתה אזה כ 200 מליון שקל ! אי אפשר היה למכור את השרות ולתחזק את מערך השרות הטכני ושרות הלקוחות בתעריפים שגולן היציעו.

תיקון - העלות הייתה למעלה מ 200 מליון דולר ! וזה היה הדור הראשון בטכנולוגיה אמריקאית (TDMA) ואז מעבר לדור 2 GSM בעלות דומה  והמעבר מדור 2 לדור 3 עלה שוב כ 140 מליון דולר  ורק אחר כך המחירים התמתנו לרמת 40 מליון דולר לשדרוג (בערך) עכשיו וזה לא כולל את המערך הטכני התומך וכח האדם בחברה.  אז איזה מודל של 50 שקל יכול להחזיר השקעות כאלה.

 

עכשיו נחזור לרכב - בא נשווה את גובה ההשקעה הנדרש מיבואן מקביל שמפיל הכל על מישהו אחר (ראה רשת מתארחת בסלולר) - לא נראה שום נקודת איזון במודלים האלה והצרכן ימשיך לסבול. רק שברכב, אם יבואן מקביל יפסיק פעילות הצרכן לא יפגע. ומי שקנה מיבואן רשמי "סיבסד" את המחיר למי שקנה ביבוא עקיף.

 

מחירי אפס קילומטר וליסינג זה כבר מודל אחר.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הינה רק הבוקר בשקט בשקט, פולקסווגן (צ׳מפיון) העלו מחירים לפולו, עכשיו הגרסה המאובזרת שעלתה 129K, עולה כעת 135K, כשהגולף עם אותו מנוע ליטר עולה 137K והגרסאות שמעליה עולות 152K ו-163K בהתאמה. מניח שהיו עוד עליות מחירים אבל לא טרחתי כבר לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, zaf כתב:

תיקון - העלות הייתה למעלה מ 200 מליון דולר ! וזה היה הדור הראשון בטכנולוגיה אמריקאית (TDMA) ואז מעבר לדור 2 GSM בעלות דומה  והמעבר מדור 2 לדור 3 עלה שוב כ 140 מליון דולר  ורק אחר כך המחירים התמתנו לרמת 40 מליון דולר לשדרוג (בערך) עכשיו וזה לא כולל את המערך הטכני התומך וכח האדם בחברה.  אז איזה מודל של 50 שקל יכול להחזיר השקעות כאלה.

 

זה בערכים של אז...

 

ברור שהמחירים של היום לא היו יכולים להתקיים בניינטיז. צריך גם לזכור שתמיד שירותי הסלולר בישראל, פר דקה, היו זולים. הישראלים פשוט מדברים המון...

בנוסף, חברות הסלולר לא הרוויחו רק מהמנויים. הרוויחו גם ממכירת מכשירים, שיחות לחו״ל (ה-רבה. עוד שוק שאפשר לדבר על הפתיחה שלו לתחרות) ועוד. צריך גם לזכור שהחוזים אז כללו התחייבות ארוכת טווח. יש לזה משמעות פיננסית מ-אוד גדולה, כשבאים לגייס הון.

 

הטכנולוגיה מאז השתנתה וגם השירות וגם השוק ואי אפשר להשוות.

 

דרף אגב, גם באמריקה נותנים למונופול איזורי להתקיים, תמורת פריסת תשתיות, בייחוד באיזורים נידחים, והכל במימון ממשלתי זול.

 

סלקום הצטרפה בזמן הנכון, עם שירות נכון ותשתית טכנולוגית טובה, והרוויחה בגדול, כאשר את המדינה עניין רק המחיר לצרכן. אני חושב שכלכלית היה פה win-win, שהחזיק יפה איזה עשור.

פלאפון ואורנג׳ כבר הצליחו הרבה פחות.

הסימן שלי לזה שעושים עליך סיבוב זה כשהפרסומות לא קשורות למוצר. כשיש לך תוכי מצוייר ופרסומות שנראות כמו הפקה הוליוודית של איזו פנטזיה מפונפנת (פלאפון), אז אתה יודע שלמעשה אין הבדל בין המוצרים, אבל יש הרבה כסף לפרסום...

או כמו שאמרה לי נציגה של בזק בינלאומי פעם: ׳לנו יש כבל תת ימי!׳, שלזה עניתי: ׳והשאר מביאים את הביטים באוניות?!׳

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון קטן - החוזים ל-3 שנים, שכללו מכשיר וחבילת דקות מסויימת, החלו עם כניסתה של אורנג' לשוק. לפני כן החוזים, לפחות אלה של פלאפון, היו לשנה, ופלאפון אפילו מכרה מכשירים זולים עם דקות בכרטיסי חיוג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, falou כתב:

והשאר מביאים את הביטים באוניות?!

לא, יש'ך יציאות לפעמים... איזה שטויות...

כולם יודעים שטוענים את הג'יגות לראוטר/סים כבר במפעל ושולחים אותם ככה.

אתה בכלל יכול לתאר לעצמך כמה היה עולה משלוח ימי (שלא לדבר על אווירי, למרות שזו הדרך ההגיונית היחידה אם אתה רוצה להביא גם ביטים וגם זמן אוויר...) של כל זה?! זה הרי יכול להגיע למחירים של מאות מליונים.

  • מצחיק 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

חברים, אני בתהליך רכישת רכב חדש לגברת.

אין רכבים זמינים כמעט. 

כל המלאים נמכרים צ'יק צ'ק.

זמני אספקה ארוכים, לא הכי מזיזים.

 

אם פעם עוד היתה מציאות "שירקב להם הרכב בבונדד עד שיתמחרו בצורה נורמלית" (זוכרים את החניונים העמוסים באילת עם אלפי רכבים מאביקים?..), היום אין ליבואנים שום סיבה להוריד מחירים..

 

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש BYD במלאי , רכבים אפורים מסירה בסוף אוקטובר 😄 
אני לא מאמין למראה עיני, הסוכנות לידי המשרד שלי מוצפת באנשים כבר כמה ימים, 3 רכבים מדגם ATTO3 בצבעים שונים על המדרכה וסביבם אנשים כאילו זו אטרקציה שחובה לראות. אנשים באים "לקנות מתנות לחג"?  🤦‍♂️

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ליפיגו כתב:

 

חברים, אני בתהליך רכישת רכב חדש לגברת.

אין רכבים זמינים כמעט. 

כל המלאים נמכרים צ'יק צ'ק.

זמני אספקה ארוכים, לא הכי מזיזים.

 

אם פעם עוד היתה מציאות "שירקב להם הרכב בבונדד עד שיתמחרו בצורה נורמלית" (זוכרים את החניונים העמוסים באילת עם אלפי רכבים מאביקים?..), היום אין ליבואנים שום סיבה להוריד מחירים..

 

 

 

 

נכון.

יש בעיית היצע ומצד שני, יש ביקוש קשיח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...