Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, ch28566 כתב:

כרגיל בקארספורום, 148 עמודים על כלום ושום דבר. מספיק עם הבכיינות, רוצים? רוכשים, יקר? לא רוכשים, נגמר הסיפור. 

ברור , לכן המונופולים בתחום המזון מנקנקים לנו את הצורה , נראה שאתה ממש נהנה לשלם את המחירים הגבוהים באירופה , תחרות זה לא התחום שלך אני מבין.

 

לפני 58 דקות, menir1 כתב:

מהו מס הקנייה על מוצרי חשמל ״לבנים״? 5%

מה הוא מס הקנייה על מכוניות? ....

לכן אין שום סיכוי שבעולם שתמצא הבדלים של 20%-40% במחיר מכונית באותה רמת גימור בין ייבוא מקביל ליבואן רשמי.

 

מסקנה: אתה לא מפנים את מה שמסבירים לך כאן שוב ושוב. חוקי הכלכלה לא שונים כאן.

המסקנה היא שכבשים לא חסרים במדינה הזו , המשפט שלם ושתוק הוא כנראה מאפיין את מדינת ישראל.

מס הקניה לא מנע מקיה למכור את הנירו + החשמלית בהנחות של עד 40K  , מס הקניה גם אינו מהווה בעיה עם הנחות עומק לליסינג ועדין משאיר קופה יפה ליבואן עצמו.

משעשע אותי לראות את ההבנה המוחלטת ליבואני הרכב בארץ ואת ההצדקה למחירי השחיטה שהם גובים על הרכבים, כנראה שזה מגיע לנו בכל תחומי החיים.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 24 דקות, CX25GTI כתב:

ברור , לכן המונופולים בתחום המזון מנקנקים לנו את הצורה , נראה שאתה ממש נהנה לשלם את המחירים הגבוהים באירופה , תחרות זה לא התחום שלך אני מבין.

קרפור נכנסו לארץ בהבטחה גדולה ומהר מאוד הפסידו את התחתונים כי העלויות פה שונות לחלוטין מאירופה ולא בגלל הקימעונאים או היבואנים. היום הם לא מוכרים זול יותר מאחרים ובקושי מתקיימים.

אני לא יודע מה התחום שלו אבל כנראה שתמחור והתמודדות עם רגולציה זה לא התחום שלך.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולת המיקוח של יבואנים מקבילים על הסחורה שהם רוכשים לא ממש קיימת.

אם נקח לדוגמא את דגמי טויוטה שהיבואן המקביל רוכש באירופה הוא משלם ביורו בשער הנוכחי. אין את יכולת המיקוח של היבואן הסדיר שהיצרן לעיתים נותן לו הנחות מיוחדות בעת עליית שער המטבע כדי שיוכל להיות תחרותי ולשמור על יציבות המחירים ככל שניתן.

לפני 29 דקות, CX25GTI כתב:

מס הקניה לא מנע מקיה למכור את הנירו + החשמלית בהנחות של עד 40K  , מס הקניה גם אינו מהווה בעיה עם הנחות עומק לליסינג ועדין משאיר קופה יפה ליבואן עצמו.

 

יתכן שאכן היבואן קיבל את הנירו פלוס במחיר זול, ועליו  הוא יכול לתת הנחות יפות, יתכן גם שהרווח הגדול על הדגם הזה מסבסד דגמים אחרים, אתה לא יכול לקחת חלק מהתמונה, ולהסיק לגבי הכל.

  • אהבתי 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, zvit כתב:

יתכן שאכן היבואן קיבל את הנירו פלוס במחיר זול, ועליו  הוא יכול לתת הנחות יפות, יתכן גם שהרווח הגדול על הדגם הזה מסבסד דגמים אחרים, אתה לא יכול לקחת חלק מהתמונה, ולהסיק לגבי הכל.

א שנתקע עם מלאי שהעדיף להפסיד עליו קצת במקום להפסיד עליו הרבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Night Driver כתב:

גם ברכב יש יבואנים מקבילים והפערים של 20-40% הם לא לאותו הדגם.

 

הבדלים בארץ ייצור ולפעמים גם בדברים נוספים.

 

רק שבארץ הייבוא המקביל מסתכם לרוב בדגמים בהנחה קטנה אבל לרוב עם מפרט בטיחות נמוך יותר מהיבואן הרשמי בגלל שייבא מפרט ממזרח אירופה (נתקלתי בקורולה ואטקה חדשות עם מובילאיי).

או שהוא נותן מחיר גבוה יותר למלאי שמגיע לפני הייבואן הרשמי - מוזמנים לבדוק בכמה נמכרו id5, פורמנטור פלאג אין, mg4 ואקליפס פלאג אין לפני שהגיעו לייבואן הרשמי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2024 בשעה 12:34, ch28566 כתב:

כרגיל בקארספורום, 148 עמודים על כלום ושום דבר. מספיק עם הבכיינות, רוצים? רוכשים, יקר? לא רוכשים, נגמר הסיפור. 

 

שוק הרכב הוא אחד מצינורות העושק..

נראה שאתה נהנה לשלם עשרות אחוזים על כל מוצר... אז לבריאות.

 

  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אז היום, בכאן 11, אחרי פימפום של פרומואים, התכנית של רולניק על שוק הרכב. ( תעלה בהמשך לרשת ) 

שום דבר חדש לא היה, 4 הגדולים מחזיקים ברוב השוק, המדינה היא היא הגורם שעושק אותנו מכל יותר מכל אחד אחר, ניגוד עיניינים מובנה בין רשות התחרות לרשות המיסים.

אזלת יד של משרד התחבורה או כל גורם אחר שאמור לגמול אותנו מהצורך ברכב פרטי. ובחסות כל זה , התנהגות כוחנית של היבואנים כולל השפעתם על כתבי הרכב לדורותיהם ( היה בעבר  מי שכינה אותם ״כתבתבים״ ,מלשון כלבלבים של היבואנים) .

משפט מנצח של קורפל - ״אין מכוניות לא טובות״  ( בגדול נכון, אבל יש מכוניות עם מלא תקלות שנובעות מתיכנון דפוק)  ולכן במבחנים נקודתיים לא תמצא הרבה על מה לשלול, ויש לפעמים, אבל זה סובייקטיבי.

 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, zaf כתב:

אז היום, בכאן 11, אחרי פימפום של פרומואים, התכנית של רולניק על שוק הרכב. ( תעלה בהמשך לרשת ) 

שום דבר חדש לא היה, 4 הגדולים מחזיקים ברוב השוק, המדינה היא היא הגורם שעושק אותנו מכל יותר מכל אחד אחר, ניגוד עיניינים מובנה בין רשות התחרות לרשות המיסים.

אזלת יד של משרד התחבורה או כל גורם אחר שאמור לגמול אותנו מהצורך ברכב פרטי. ובחסות כל זה , התנהגות כוחנית של היבואנים כולל השפעתם על כתבי הרכב לדורותיהם ( היה בעבר  מי שכינה אותם ״כתבתבים״ ,מלשון כלבלבים של היבואנים) .

משפט מנצח של קורפל - ״אין מכוניות לא טובות״  ( בגדול נכון, אבל יש מכוניות עם מלא תקלות שנובעות מתיכנון דפוק)  ולכן במבחנים נקודתיים לא תמצא הרבה על מה לשלול, ויש לפעמים, אבל זה סובייקטיבי.

 

בכאן 11 הכל עולה בלייב

דעתי על הכתבה, כמי שגם מכיר קצת את המערכת מבפנים

 

כתבה די מגמתית, שמה אצבע מאשימה רק על היבואנים כשאנחנו נמצאים באחת המדינות הכי חזיריות בכל הנוגע למיסוי ורגולציה בענף הרכב.

בכל מקרה, הגבתי שם דרך הערוץ של הכנופיה והזמנתי את הקוראים ללמוד דרך הערוץ איך לחסוך בעלויות הרכב. מי שנכנס שיתן לייק לתגובה כדי שתופיע בראש.

מצחיק אותי שדווקא חרלפ בא לדבר, ובתור דוקטור לפילוסופיה כל מה שהוא אמר לא ממש היה חכם, בעיקר אמר משפטים שלא יצאו אמינים ולא ענה לשאלה באופן ישיר אלא הלך מסביב.

לדעתי צריכות להיות הגבלות בכמות כלי רכב שיבואן אחד מייבא בשנה או הגבלה ליצרן אחד. לא הגיוני שיבואן אחד מחזיק בכל כך הרבה יצרנים ונתח שוק רחב כל כך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, EliC25 כתב:

כתבה די מגמתית, שמה אצבע מאשימה רק על היבואנים כשאנחנו נמצאים באחת המדינות הכי חזיריות בכל הנוגע למיסוי ורגולציה בענף הרכב.

 

בסופו של דבר הכל מתחיל מפה, אם הרגולציה תהיה מקלה יותר והמיסוי נמוך יותר, זה ישפיע רוחבית על כל שוק הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזדמן לי לראות את הכתבה בשבת בבוקר, נאמר מה שכבר כולנו יודעים:

- אין סיכוי ליבוא מקביל , מי שמכיר את התחום יודע שמה שאמר שם ניר זה רק קצה המזלג.

- ריכוז מותגים רב אצל מספר קטן של יבואנים.

- ממונה על ההגבלים אשר יישן על האף , וכאשר הוא יישן אתם משלמים ובגדול.

 

לחרלפ הייתה פליטת פה כאשר אמר שמחירי הרכבים כולם דומים, מענין למה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...